flowerpower Skrevet 18. mai 2005 #1101 Del Skrevet 18. mai 2005 Dette er dessverre et tema som hisser opp mange av oss. Kan vi ikke legge den til de relevante trådene, så ~Alwa~ slipper å ha en ilter diskusjon på sidene sine? Hun har vel nok å bekymre seg for akkurat nå Håper dere er enige ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1102 Del Skrevet 18. mai 2005 Synes vi kunne tatt oss råd til begge deler jeg! :-) Det er praktisk helt umulig, men det er en lang diskusjon. Ønsker deg en god kveld videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2005 #1103 Del Skrevet 18. mai 2005 Dette er dessverre et tema som hisser opp mange av oss. Kan vi ikke legge den til de relevante trådene, så ~Alwa~ slipper å ha en ilter diskusjon på sidene sine? Hun har vel nok å bekymre seg for akkurat nå Håper dere er enige ? Er helt enig der, unnskyld! :-) Håper du får en fin kveld Alwa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1104 Del Skrevet 18. mai 2005 Dette er dessverre et tema som hisser opp mange av oss. Kan vi ikke legge den til de relevante trådene, så ~Alwa~ slipper å ha en ilter diskusjon på sidene sine? Hun har vel nok å bekymre seg for akkurat nå Håper dere er enige ? Da kan du jo egentlig bare la være å lese da. Men Sneip og jeg har avsluttet vi...hvis du leser det vi skrev så har vi nå ønsket hverandre en god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mai 2005 #1105 Del Skrevet 18. mai 2005 tror det gåt bra til slutt jeg. prøv å ha en positiv innstilling, det hjelper veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1106 Del Skrevet 18. mai 2005 Dere er en artig gjeng å da Tilbake fra legen og i følge han så er det et godt tegn at de ikke tar meg inn øyeblikkelig. For som han sier så er det ikke 1 lege som ser gjennom dokumentene, men flere både leger og kirurger som har lang fartstid og ærfaring innen dette og som vet hva de skal se etter. Og en annen god nyhet er at smertene jeg har i skuldra høyst sannsynlig ikke stammer fra denne svulsten, for de smertene jeg har hatt både med foten,armen og ryggen sitter på høyre side, og det gjør svulsten også. Og nå fungerer jo hjernen slik at er det noe galt med høyre hjernehalvdel vil det virke inn på venste side av kroppen og omvendt. På venstre side hadde de funnet noen blodårer som var litt større enn de pleier å være, men dette trengte ikke å bety noe som helst og er tydeligvis ingen fare de heller. Så resten av symptomene trenger så absolutt ikke ha noe med saken å gjøre. Hva de velger å gjøre med svulsten får vi se etter videre undersøkelser, men jeg vil tro at om det skulle vise seg at hodepinen ikke skyldes svulsten så vil de bare la den være der så fremt den ikke gjør noe ut av seg. Men siden hodepinen er så ille som den er får vi se etterhvert... Jeg fikk beskjed om å ringe tilbake ved flere "anfall" for uansett om han ikke kan hjelpe meg å lindre smerter så er det viktig for han å vite om forandringer og få loggført det. Han sender de nye opplysningene til både nevrologen og sykehuset så får de ta standpunkt for om de revurderer meg. Han var veldig opptatt av hvordan det gikk med meg psykisk da, og det er jo godt. Jeg klarer nok ikke å senke skuldrene sånn helt med en gang, for nå har jeg gått og vært redd og grublet mye de siste 3 ukene. Men det kommer vel etterhvert tenker jeg. Håper hvertfall jeg kan klare å leve normalt frem til jeg får vite noe sikkert :-) Jeg spiser Sixx, men ikke mat med klumper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. mai 2005 #1107 Del Skrevet 18. mai 2005 At du må vente er nok et tegn på at du kan vente, ja. Men skjønner at du blir oppgitt og bekymret. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1108 Del Skrevet 18. mai 2005 Fint Alwa...da er det "forover" som gjelder + mat med klumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1109 Del Skrevet 18. mai 2005 Teller fiskeboller i hvit saus som mat med klumper Sixx?? Takk skal du ha Fighter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. mai 2005 #1110 Del Skrevet 18. mai 2005 Saus og grøt med klumper er jo godt, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1111 Del Skrevet 18. mai 2005 Teller fiskeboller i hvit saus som mat med klumper Sixx Bare hvis det er klumper i sausen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1112 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg driver og maler dører om dagen jeg...dvs. det er så innmari kjedelig at jeg finner på alt annet å gjøre....som f.eks. å være her og si hva jeg mener om kaffegjester i bryllup Men nå må jeg male asså....her er en "greie" de som ikke må male kan sysle med: Sjekk om du får til dette: Les hver linje høyt fra Dr. Seuss tapte tungegymnastikk Dette er så katt Dette er enkelt katt Dette er er katt Dette er det katt Dette er å katt Dette er holde katt Dette er en katt Dette er dust katt Dette er opptatt katt Dette er i katt Dette er førti katt Dette er sekunder katt les videre.... Gå nå tilbake og les det tredje ordet i hver setning høyt. Start fratoppen.......Vedder på at du ikke kan motstå å videresende denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 18. mai 2005 #1113 Del Skrevet 18. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2005 #1114 Del Skrevet 18. mai 2005 Katte-tingen var bra ja! Har allerede stjålet den.. Ja, nå er det bare å se fremover, og være sterk! Og det tror jeg helt sikkert du så absolutt er Alwa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1115 Del Skrevet 18. mai 2005 Katte-tingen var bra ja! Har allerede stjålet den.. Fy :fy: For å gjøre det godt igjen så må du legge ut bilde av samboeren din når han tar oppvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2005 #1116 Del Skrevet 18. mai 2005 kan tenke meg dere hadde likt det ja!!! Han har ikke tatt den ennå, men skal prøve å få knipset senere jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1117 Del Skrevet 18. mai 2005 kan tenke meg dere hadde likt det ja!!! Han har ikke tatt den ennå, men skal prøve å få knipset senere jeg!!! Vil bare minne om at det også er et krav at han er korrekt antrukket på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #1118 Del Skrevet 18. mai 2005 :dagensrose: Heia Alwa :dagensrose: :-) Dette var nu litt gode nyheter da, håper du får resten av svarene så snart som mulig Og så håper jeg at du har har det fint akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2005 #1119 Del Skrevet 18. mai 2005 Vil bare minne om at det også er et krav at han er korrekt antrukket på bildet. Skal se hva jeg kan få lurt på han jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1120 Del Skrevet 18. mai 2005 Skal se hva jeg kan få lurt på han jeg!!! Nesten så jeg ser ham for meg i rosa baby-doll med pusekanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg