Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

~

Tilbake igjen etter en flott helg. Har hatt det så fint sammen med kjærligheten og venneparet :-D

Bergen by er en nydelig by og viste seg fra sin beste side med sol og blå himmel :tommelsmil:

Har vært ute å spist god mat, kost oss med film,rødvin og kjeksaften,feiret 1 år`s dagen vår og trasket byen rundt.

Også var det ikke minst deilig å komme seg litt bort herfra og fra det daglige livet, og formen min har stort sett vært fin heldigvis.

Har ikke handlet så mye da.Det ble et par cd-singler, en film som heter Hero som Wynja anbefalte meg for en tid tilbake og sesong 10 av Friends.

Har ikke fått den med meg enda og så de 4 første episodene i dag. Jeg lo så tårene trillet så dette lover godt :ler:

Etterpå dro jeg og pappsen på butikken der jeg fikk handlet middag for denne uken før han svippet meg hjem igjen. Så resten av dagen har jeg brukt på å gå meg en tur og gjort litt mer på studiene.

Er ferdig med planløsningen nå når badet er på plass.

Jeg blir nok ikke å finne så mye på KG denne uka.Har store planer om å bli ferdig med oppgaven før helgen, og siden den er såpass omfattende går mye av tiden min med på den.

Har nettopp snakket med snuppen på tlf :hjerte: og før i kveld ringte en kompis av meg og lurte på om vi skulle finne på noe i helga.

Jeg savner kjæresten masse masse.Blir liksom ikke helt vant til at han i det ene øyeblikket er der og det andre ikke, men heldigvis er det ikke lenge til jeg ser han igjen og da har vi langhelg sammen :wink:

Jeg er hvertfall 100% sikker på at jeg har den beste gutten som finnes :hjertesmil:

Tusen takk for hilsen Fighter.

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

~

Da var dagen sparket i gang i Alwaland.Frokosten er inntatt og fortært så nå venter studier en stund før jeg går meg en tur. Ute er det sol og skyfri himmel og gradstokken kravler oppover :tommelsmil:

Håper alle får en flotters dag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:sjarmor: Ikke mye innom du liksom :hoho:

Som om du kan motstå oss her på KG, når ikke Snuppen er der og stjeler ALL oppmerksomhet og ALLE tanker :ler::tunge1:

Jammen godt du kom hjem nå Alwa, for det har vært fryktelig kjedelig uten den sedvanlige, eller skal jeg si DE sedvanlige, turene innom boka di, og besøkene i retur :kysse:

Godt å høre at formen var bedre enn dårlig og at du koste deg i helgen!! Det var nemlig det jeg "oooooooommmmmm"et her hjemme (les: Tubbyorakel- bestemmer alt :sjarmor: )

Skynd deg å bli ferdig med planløsninger og trapper og hva det nå er du strever med da, så du kan snuse litt inne i boka mi - det SKJER ting i tubbyheimen :sjokkert:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:vinke: Koselig å se deg tilbake!

Takk takk Fighter :kose:

Skynd deg å bli ferdig med planløsninger og trapper og hva det nå er du strever med da' date=' så du kan snuse litt inne i boka mi - det SKJER ting i tubbyheimen :sjokkert: [/quote']

Tro meg, det skjer ikke i en håndvending :ler: Men skal snuse innom en tur nå jeg vennen :klem:

Akkurat nuh, for første gang i dag, ikke stort gitt ;)

Dagen ble ikke heeeeelt som planlagt for svigerinna mi ringte og spurte om jeg kunne farge håret hennes i dag. Det ville jeg jo så vi dro til byen,innom en kafe før vi handlet hårfarge også dro hjem til henne.

Så farget jeg håret hennes, ble knall fin ;) , spilte kort med tantebarn K. og dullet med lille M.

Hun gulpet stort på meg to ganger, så nå har vi blitt enige om hva hun ikke skal gjøre om 3 uker på dåpsdagen sin da tante har trukket i finstasen :ler:

Til slutt spiste vi middag før svigerinna mi og lille M. kjørte meg hjem.

Bortsett fra en gåtur på nesten 2 timer,Frustrerte fruer,Joey og Kongen av Queens har jeg sittet med studier. Er strax ferdig med planløsninga nå, bare litt pirking igjen så jeg regner med jeg får satt i gang med horisontalrisset i morgen.

Var oppe 09.00 i dag morges og har store planer om å følge opp i morgen, så nå er det senga.

Sove godt gjengen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

God morgen!

Flere enn meg som sitter med skolearbeid hele dagen...!?

Holder på med hjemmeeksamen jeg nå...skal lever i morgen.

Håper du får en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
God morgen!

Flere enn meg som sitter med skolearbeid hele dagen...!?

:Nikke: Baby. Til rumpa blir sår og øya firkanta :ler:

Hva har du eksamen i nå?

Lykke til vaffal, og ha en fin dag :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Frokosten er innabords og tegnebrettet venter. Sitter noen timer nå før jeg går en tur.

Når jeg sitter så mye og lenge som jeg gjør nå merker jeg godt viktigheten av å ta noen røre-på-seg-pauser.

Dessuten er skuldra ganske vond i dag, så jeg dro vel strikken litt langt i går skjønner jeg.

Men oppgaven kommer seg da ;)

Håper alle får en kjempe fin dag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er med skolearbeidet ditt vennen. Jeg skal prøve å stjele litt av din arbeidslyst ;) er det i orden?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Morn morn Alwa :vinke:

Du, seriøst, det arbeidet ditt må da gå unna i en fei - så flittig og flink som du er :wink:

Sitter nå bare her jeg da. Lader opp til å få nervesammenbrudd sånn om en stund da.... Kunne du tenke deg å bli psykologen min tror du :tunge1:

Ha en strålende fin dag snuppelure :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tusen takk Lillesky :klem:

så flink du er med skolearbeidet ditt vennen. Jeg skal prøve å stjele litt av din arbeidslyst ;) er det i orden?

Helt ok det Bustis. Jeg har nok å ta av vettu :ler:

Du, seriøst, det arbeidet ditt må da gå unna i en fei - så flittig og flink som du er  :wink:  

I wish. Det går jo fremover selvfølgelig, men jeg er jo så nøye og pirkete at jeg skjønner ikke hvordan det går an :roll: Jeg kan sitte uuuuut og bort med en oppgave. Men en ting er å være pirkete, men nå er jo alt nytt og skal læres også. Og det innebærer jo at man feiler litt og må rette opp igjen, sånn er det jo bare.

Nå er hvertfall planløsninga ferdig og jeg er godt i gang med opprisset.

Dagen i dag har ikke vært av de beste, for formen kunne jo ikke holde seg selvfølgelig.

Så nå er vi tilbake til vonde ledd, låst rygg, influensa og feberfølelse i hele kroppen, sliten og slapp og en forferdelig hodepine :riste:

Var ute å gikk i 1,5 time på formiddagen i dag. Da jeg kom tilbake var jeg sliten så jeg la meg og sov i 2 timer før yngste bror min kom med noen bilder av en tatovering jeg skal tegne til han.

På kveldingen gikk jeg en tur på butikken å kjøpte meg grove kornmo kjeks,brunost og melon yoghurt før jeg spiste kveldsmat og så LOST.

Nå skal jeg legge meg i senga,ringe snuppen og lese litt etterpå.

Skulle så gjærne tatt en dagbokrunde, men jeg orker desverre ikke. I morgen har yngste tantebarn bursdag så da blir det selskap på ettermiddagen. Må handle gave på dagen i morgen for det har jeg ikke rotet meg til enda.

Sove godt alle sammen. Jeg kommer nok sterkere tilbake :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oppe klokka 08.30 i dag tidlig. Sov godt i natt men slet litt med å sovne. Undulaten er oppe med solen på morgenkvisten, så han lever farlig for tiden vil jeg si :ler:

Har jobbet med fag frem til nå. Begynner å nærme meg slutten på opprisset faktisk :tommelsmil:

Nå må jeg til byen å handle gave. Har fått en skikkelig strekk i høyre bein så jeg tror det blir den eneste gåturen i dag.

Formen er like elendig i dag også, så en strekk fra eller til spiller ingen rolle :roll:

Håper alle får en fortsatt fin dag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Da var eldste tantebarn jammen et år eldre. Gaven fra tante og onkel ble kåret kveldens fineste :Hehe:

Kjøpte et arkeologsett med et selvlysende dinosaurskjelett støpt inn i en firkantet gipsklump. Med i eska var det en hammer, kniv og pensel.

Beina må han grave og hamre ut selv og når han til slutt har fått tak i alle delene kan han sette de sammen til en dinosaur. Til og med jeg kunne tenkt meg det settet :oops:

Lille M er en nydelig jentunge. Blid som ei sol og søt som få :hjerte:

Da jeg skulle dra fikk jeg blomster av eldste og mellomstemann. De hadde delt en melkekartong i to og malt disse. I dem hadde de sådd solsikkefrø. Det var koselig :-D

Ble ferdig med opprisset i dag, så da var det unnagjort. Har lånt meg Shrek2 i dag så i helga skal jeg ta meg en velfortjent pause fra studier og verden rundt og kose meg med den.

Blir nok ikke ferdig til helga likevel, men jeg gjorde hvertfall et iherdig forsøk.

Litt lengre har jeg nå kommet ;)

I morgen er det legebesøk igjen. Får sannsynligvis beskjed om resultatet av MR-undersøkelsen da.

Det er vel ingen vits i å håpe på friskmelding.

Nå skal jeg legge meg. Orker ikke mer av denne dagen nå. Jeg gråter en del for tiden, veldig ulikt meg.Ikke fordi jeg er lei meg men fordi jeg er så sliten og utmattet. Hele kroppen krangler og driver på hele tiden.Jeg har så vondt og er så sliten når jeg går å legger meg om kvelden at kroppen har problemer med å sovne.

Jeg savner å være frisk og rask. Savner å våkne uthvilt om morgenen. Jeg kunne virkelig ønske dette viruset ga seg nå. Jeg orker ikke mer jeg :-(

Nå skal jeg legge meg i senga og ringe snuppen. Han ble etterlyst av mellomstemann på bursdagen i dag, tror han blir glad over å høre det :hjertesmil:

Sove godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Så flink du er!

Shrek 2 er veldig søt.

Blir bekymret for deg, jeg :-( HAr selv både vært utbrent og overtrent, det er virkelig ikke noe moro.

Tenker på deg! :klem: :trøste: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Shrek 1 så jeg og den syntes jeg var morsom :-) Shrek 2 har jeg hørt faktisk er ennå bedre tom! :o

Dette blir bra!

Takk for hilsen, og håper du selv har det bra ~Alwa~ Kos deg med film i helgen og nyt solen når du kan :P

Som et vitaminsjokk disse dagene her synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kul presang, skjønner godt at den falt i smak!

Og skjønner godt at du hadde lyst på en slik selv også... :oops: :ler:

Shrek 2 er søt, håper du får kost deg med den i helgen og at formen blir bedre... :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Dødskul presang! Hvor får man tak i sånt??

Kan jeg bare spørre, hva er MR-undersøkelse? :klø: Du får uansett ha lykke til hos legen. Ikke bare bare med virus i kroppen, men det må jo gi seg en gang?

Vi har også undulat, og han står også kjempetidlig opp! I dag har han fått håndkle over buret sitt, sånn at han kan få noen flere timer søvn på øyet! :ler: Pleier du å dekke til din fugl?

Du får ha en riktig god helg, Alwa, og god bedring!!

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har nettopp sovet i 2 timer, skal snart lage meg litt mat før jeg går meg en tur.

Er vel på sin plass med en oppdatering etter legebesøket, ikke så veldig oppløftende desverre.

MR-undersøkelsen viser at jeg har en svulst i hodet. Den er ikke veldig stor og de er ikke sikre på at den har en sammenheng med formen og symptomene jeg har nå, rent bortsett fra hodepinen.

Jeg kommer til å bli fulgt opp og undersøkt nærmere for å finne ut om svulsten vokser, er ondartet og om de er nødt til å fjærne den.

Den kan være godartet og ha vært der siden jeg ble født og egentlig ikke være noen fare, i beste fall.

Hva som kan skje i værste fall prøver jeg å unngå å tenke på før de har fått undersøkt meg videre.

Jeg kommer nok innom i kveld også, men hvis ikke så håper jeg alle får en fin helg :dagensrose:

Og tusen takk for hilsner Fisken, Kafka,@lfa, Lillesky og Mimosa :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...