Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E

heisann vennen!

Så dumt at du ikke tåler rå gulrøtter alikevel da...

men men..

Håper du har hatt en fin dag!

Bustis: hun er aldri der hun! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Håper det går bra med studier og oppgave. Er jo lett å bli distrahert...   :ler: .... :kghjerte:  

Det går kjempe fint, men det er som du sier, litt distrahert av KG for tiden :roll:

Takk for hilsen :D

Er du sykmeldt igjen Tubby?? Man må nesten, i all beskjedenhet, le litt av deg :ler:

Nå må du ikke smitte småttissene dine da ;)

Er du sykmeldt til over helga nå eller?

Håper du har hatt en god dag snuppa..  

Har du emigrer fra msn?

Dagen har vært fin, din også? :-D

Vet du, jeg husker det aldri.Det første jeg gjør når jeg kommer meg på nettet er å styrte inn hit :ler:

Så dumt at du ikke tåler rå gulrøtter alikevel da...

Jeg vet, å det som er såååå godt :grine: Men pytt pytt, har spist joika kaker til middag i dag, og det er mye bedre enn gulrøtter :sjarmor:

Nå er jeg kommet godt i gang med plantegninga av leiligheten, og det blir så fint :-D

Nå skal jeg ut å gå en tur, strekke litt på ryggen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Er ikke ute av dørene enda :roll: Må bare bare nå 1500 innlegg først for den 50-siders festen gikk unna så fort, og 1500 innlegg teller som en festlig anledning,sant jah? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, det er kjedelig og ikke tåle visse matsorter... :-?

Godt at joikakakene ikke lager krøll, da.

Imponert over all turgåingen, nesten så man får dårlig samvittighet.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:blomst_opp: :hoppe:

Jeg har pynta dagboka di og tjuvstarta litt på festen din sånn i disse sene nattestimer jeg Fighter :briller:

Helluuuu Baby :kyss: Var innom dagboka di og skrev laaangt innlegg, og akkurat da jeg skulle poste det klikket hele pc dritten :frustrert:

Men jeg la nå igjen et lite innlegg med vrøvel og kanari likavæl ;)

Godt at joikakakene ikke lager krøll' date=' da.[/quote']

Jeppers. Får vel prise meg lykkelig for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, Alwa. Du virker som en veldig interessant person. Jeg har lyst til å følge med deg i dagboka di men den er jo på hele 50 sider. Jeg har ikke funnet tid til å lese i den ennå.

Håper du får en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Er du sykmeldt igjen Tubby?? Man må nesten, i all beskjedenhet, le litt av deg :ler:

Nå må du ikke smitte småttissene dine da ;)

Er du sykmeldt til over helga nå eller?

:evil: Ler du av meg Alwa :evil:

Høh - bare vær sånn du asså...... Skal du se hvor mange venner du får *står med armene i kryss og ser sint ut*

Nå, jeg får vel tilgi deg.... - er sykemeldt til og med mandag, så i neste uke skal jeg på jobb tirsdag, fri onsdag og på jobb tors+ fredag.... En passelig uke, spør du meg :Nikke:

Smittestoffene har fest i huset mitt Alwa - både hr Virus og fru Bakterie har det supert her, du vet - forandring fryder :tunge1: - dessuten er Minsten allerede hes og hoster så om jeg har smitta han, eller han meg...vel :klø:

Så - ha en god morgen, vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

~

Goooooooooooood mo..........formiddag :ekstra kul:

Nå har jeg sittet her alt for lenge allerede, viljestryke hvor er du? :roll:

Skulle bare sitte her til jeg hadde fortært frokosten, og nå er det jamme meg snart lunsj.

Skal jeg bli ferdig med studiemålene jeg har satt for helgen må jeg pent sette meg foran tegnebrettet igjen. Skal vel ut og gå et par turer i dag også, og kanskje handle litt.

Hei, Alwa. Du virker som en veldig interessant person.

Nåjah, jeg vet nå ikke det :ler: Men koselig om du slenger inn en hilsen nå og da vettu :blomst_opp:

Takk for hilsen :kose:

:evil:  Ler du av meg Alwa   :evil:  

Høh - bare vær sånn du asså...... Skal du se hvor mange venner du får *står med armene i kryss og ser sint ut*

Nå har jeg sittet her siden januar, så du kan tenke deg hvor skrullete et menneske kan bli på den tiden?

Tror neppe jeg er tilregnelig for mine egne handlinger :sjarmor:

(jeg står (sikkert) for alt jeg har sagt og gjort i det siste Trøfflus, men send meg gjærne en oppdatering :sexy: )

Håper du får en fin dag Tubbymin :klem:

Hei til deg også Swan :vinke:

Kanskje det er i store doser det går galt ja. Hadde så vondt jeg at jeg begynte å tenke på matforgiftning :ler:

Kanskje jeg bare må være litt mer forsiktig?

Men jeg tester det nok ikke ut helt enda ;)

Ha en fortsatt fin helg du :kyss:

Baie baie :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Goood helg,vennen! :klem:

Må også bruke helgen på å få gjort litt lekser,men jeg er ikke like flink som deg,så jeg drøyer det alltid til siste liten ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:vinke: Takk for hyggelig tassing i dagboka mi i natt. Det muntret meg veldig opp når jeg våknet å se at det var blitt tasset i dagboka. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chrizzy

:vinke: Heia :)

Joika kaker det er godt, med potet stappe :Nikke:

Håper du får en flott helg :tommelsmil: Det vil blant annet si at jeg håper at du koser deg med venner, får masse fine samtaler/sms fra typen, at du har det artig, at du blir ferdig med det du har bestemt deg for med skolearbeid, at du spiser god mat, sover godt og så videre :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o

'Joika kaker' er det en god stund siden jeg spiste??

:ler:

Det var kansje godt? Husker nesten ikke jeg. Årevis siden :-)

Du får kose deg med joik du også ~Alwa~ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...