Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #721 Del Skrevet 10. april 2005 Hei' date=' så sexy du har blitt da.[/quote'] :o :enig_animasjon: Hei ~Alwa~! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #722 Del Skrevet 10. april 2005 Heisann Kafka 2 innlegg på samme dag? Du kom ikke inn hit for å titte på avataren min vel?? Du kommer til å bli en meget bissi mann når bikinisessongen inntar kvinneguiden er jeg redd Nå jumper jenta i seng.Tar med meg litt lesestoff på sengekanten så får jeg gjort meg ferdig med den ene oppgaven i morgen, og er jeg effektiv nok får jeg begynt på den andre også. Jupp jupp, sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. april 2005 #723 Del Skrevet 10. april 2005 Natta Alwa Sov med (betyr altså, sov med engler ). Ha fin dag i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #724 Del Skrevet 11. april 2005 ~ God morgen Chrizzy.Sov godt i natt jeg vet du Men jeg lå mye våken på morgenkvisten før jeg sovnet igjen og sov leeeenge, og nå er jeg stuptrøtt og blir liksom ikke mer våken :-? Tror kanskje jeg skal legge meg litt tidligere enn 00.30 og utover og heller opp litt tidligere om morgenen for å få en litt mer normal døgnrytme. Ellers blir det tøft når jeg får begynne på jobb igjen. Ute snør og regner det om hverandre, men jeg ser øøøørbittelitte blå himmel og noe sol, så det er da håp. Har nettopp spist en bolle havregrøt.Er nødt til å kjøpe noe mer pålegg, for honning og knekkebrød passer liksom ikke helt sammen I går fikk jeg en parfyme fra mamma som hun kjøpte på The body shop.Den lukter kjempe godt :-) Tenkte jeg skulle sprute på meg en dæshj av den og sette snuten mot byen nå.Får jeg gjort unna dagens gjøremål og "trent" litt i tillegg Håper alle får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. april 2005 #725 Del Skrevet 11. april 2005 Hei Alwa! Håper du også får en superfin dag du også!! Snør?? :o Huff, stakkars dere... Her skinner sola fra (nesten) skyfri himmel. Syrintrærne har flott knopper og tulipanløkn spirer. Jeg tror våren er på vei! Blir vel litt greit å begynne på jobb igjen? Tar noen uker før man er "i gang" igjen da. Stoor til deg Ps: Enig med de andre, råfin avatar du har fått! Min blir dødskjip i forhold. Kanskje jeg og må finne bikinien snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #726 Del Skrevet 11. april 2005 Heisann Kafka 2 innlegg på samme dag? Du kom ikke inn hit for å titte på avataren min vel?? Du kommer til å bli en meget bissi mann når bikinisessongen inntar kvinneguiden er jeg redd Nå jumper jenta i seng.Tar med meg litt lesestoff på sengekanten så får jeg gjort meg ferdig med den ene oppgaven i morgen, og er jeg effektiv nok får jeg begynt på den andre også. Jupp jupp, sov godt Sov som en dupp! :-) Og avataren din er... Forstyrrende den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 11. april 2005 #727 Del Skrevet 11. april 2005 *Sleper bena etter meg inn til Alwa* Heisann Alwa *Snur meg for å dra* *vinke* Snakkes Alwa, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. april 2005 #728 Del Skrevet 11. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #729 Del Skrevet 11. april 2005 Blir vel litt greit å begynne på jobb igjen? Tar noen uker før man er "i gang" igjen da. Det skal bli kjempe godt. Savner menneskene der masse for arbeidsmiljøet er fabelaktig. Håper jeg får begynne igjen 1 mai for da får jeg litt over 2 mnd der før jeg tar ferie og begynner skole til høsten :-) Frem med stjerten Lillesky Og avataren din er... Forstyrrende den Har vært innom dagboka di Tubbyvenn :trøste: Heia Fisken ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I dag har jeg vært i byen og handlet litt mat, blandt annet bolledeig til meg og knerten i morgen. Henta et belte fra HM på posten og var så sliten da jeg kom hjem at jeg sovnet i senga og ble der en stund. Fikk lest ferdig modulen jeg begynte på i helga og gjort ferdig oppgaven jeg holdt på med i forrige uke, så i morgen står en ny oppgave for tur. Gleder meg til den for jeg skal planløse en hel leilighet :D Nå skal jeg ringe kjæresten før jeg skal lage meg litt kveldsmat og sette meg foran tv`n og se Supermann. Også skal jeg i seng for kroppen er ikke så glad i meg for tiden den :-( Også fikk jeg vite i dag at familien får et nytt familiemedlem før jul.Kusina mi venter en liten en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. april 2005 #730 Del Skrevet 11. april 2005 Hva slags belte? Fra Rowells? Vil se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #731 Del Skrevet 11. april 2005 Jupp, et brunt skinnbelte med en sommerfugl på beltespenna.Har det med de brune "dråpene" på. Det var kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #732 Del Skrevet 11. april 2005 Dere februarbarn handler så mye! :o :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #733 Del Skrevet 11. april 2005 SIDE 50!!!!!!!!!!!!!!!!! Også er vi litt barnslige kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. april 2005 #734 Del Skrevet 11. april 2005 Heia vannløven Det er et stilig belte det der, jeg vet Tro om du spiste makaroni i dag da? Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #735 Del Skrevet 11. april 2005 Heisann sveisann Det ble faktisk ikke makaroni i dag, men italiensk gryte. Og når jeg tenker meg om så er det jo pasta i den Belte var kjempestilig. Har du likedan kanskje? :-) Jeg og snuppen har 1 år`s dag den 23 vi :-D Da er vi i Bergen så vi skal ut å spise på kvelden med venneparet.Det blir sikkert kos. Det var så godt å snakke med han i sted. Rart å tenke på at jeg har en så flott gutt, tenke seg til at jeg har fortjent en slik en :hjerter2: Nei, nå får jeg rote meg i seng. Sove godt people :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. april 2005 #736 Del Skrevet 11. april 2005 SIDE 50!!!!!!!!!!!!!!!!! Også er vi litt barnslige kanskje Yuhuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2005 #737 Del Skrevet 11. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. april 2005 #738 Del Skrevet 12. april 2005 Ha en fin tirsdag da, Alwa! Noen planer for dagen? :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 12. april 2005 #739 Del Skrevet 12. april 2005 side 50 Hei snuppa! hvordan er formen i dag? håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2005 #740 Del Skrevet 12. april 2005 ~ Ha en fin tirsdag da' date=' Alwa! Noen planer for dagen?[/quote'] I dag har jeg passet mellomste tantebarn på snart 5 år. Vi skulle jo egentlig bake boller, men det gikk ikke helt som planlagt Selv om jeg gjorde akkurat slik det stod i oppskriften så ble hele deigen et evinnelig stort kliss (ferdigpakke) Og desverre hadde jeg bare grov sammalt hvete her hjemme.I fortvilelsen over melet jeg gjærne skulle hatt forsøkte jeg med den sammalte, men da ble jo bare enda værre. Derfor kasta vi deigen og gikk ned til byen og kjøpte oss boller,smultringer og kanelboller hos bakeren Vi ringte pappa ( bestefar) og fikk han til å kjøre oss hjem igjen, for det ble litt langt å gå til en liten pjokk. Her hjemme koste vi oss med boller og saft før vi satt satt oss ned og malte og tegna litt. Tror bare det er å innse at jeg ikke ble født for å stå på kjøkkenet.Mat kan jeg lage, men gjærbakst er langt fra min sterkeste side Han er en så skjønn og god gutt.Men uansett hvor gode disse tantebarna mine er så er det faktisk godt å kun ha dem på lån. I denne fasen jeg er i livet mitt nå tror jeg rett og slett jeg er litt for egoistisk til å ha egne unger. Er nok litt for glad i å bruke tiden på meg selv og mine interesser og pengene mine på det jeg måtte ønske. Tror neppe ønske om barn vil komme før jeg føler at det punktet er oppfylt, at jeg har hatt den tiden jeg trengte til bare meg. Og det er kanskje like greit å føle det slik :-) Resten av dagen skal jeg sitte med fag og gå meg en tur på kveldingen. I kveld er det jo både Frustrerte fruer,Joey og Kongen av Queens, så det blir nok en skikkelig tvkveld Tusen takk Baby.Formen er som i går.Hadde nok helst sett den var mye bedre, men får vel bare gjøre det beste ut av situasjonen :-) Det som er så synd er at hodepinen min er på vei tilbake, kunne fint klart meg uten den for det holder med resten liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg