Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2005 #681 Del Skrevet 7. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. april 2005 #682 Del Skrevet 7. april 2005 God helg, Alwa! Du er ei superjente! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 7. april 2005 #683 Del Skrevet 7. april 2005 Nattaklem! Bare sånn at du vet at jeg ikke er helt bortevekk selv om det kan virke sånn innimella. Jeg er her lell, asså! Er bare trøtt som en dupp i dag og orker ikke skrive så mye.. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2005 #684 Del Skrevet 7. april 2005 ~ Baby-E: Tusen takk for gode ord Kos deg i hverdagen du, jeg er her alltids vet du Tusen takk Lanfear.Nå er jo undersøkelsen unnagjort da, nå venter jeg på resultatene.Men vi får tro de er fine Matskapet står der enda Tubby dah :oops: Og en god tilbake til Fighter. Tusen Lillesky. Du virker som ei utrolig koselig jente selv Hei Lassie :klem2: Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet jeg.Jeg er heller ikke så mye her inne for tiden.Nå må jo skuldra ta sin del i det, men prøver jo å få til et innlegg i ny og ne Takk for hilsen vennen, håper du har det bra ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hellusann Måtte innom med en liten oppdat. i kveld også selv om dagen ikke har vært sååå innholdsrik. Det ble ikke noe kafebesøk i dag, får se i morgen.I dag var det ganske godt å være hjemme faktisk.Humøret er fint men formen er skikkelig elendig.Ryggen krangler og energien er som forduftet,men skuldra er bedre faktisk.Jeg må fremdeles begrense sittinga ved pc`n, og ikke finne på all verdens sprell med den, men den er bedre Jeg har vært flink jente og gått 2 turer i dag, resten av dagen gikk med til studier.Spiste middag mens jeg så Friends og Pizzagjengen, så var det studier frem til Fagerstrand før jeg gikk meg en tur. Har nettopp bestilt flybilletter til Bergensturen om 14 dager.Jeg er så lite reisevant så nervene har meldt seg allerede, av en liten svipptur til Bergen lissom Men jeg gleder meg til å se kjæresten og venneparet igjen.De er så koselige, og aldri har jeg vært i Bergen før heller så dette blir spennende :-D Litt risikabelt er det å bestille tur såpass i forveien, for jeg vet jo aldri hvordan formen min er.Men ushj, dette viruset preger hverdagen min såpass mye fra før av så enkelte ganger er det greit å komme seg unna alt, så satser jeg på en fin fin form I morgen skal jeg opp i riktig tid. Jeg merker godt at når kroppen er så energiløs som nå kan jeg sove ut og bort uten at det gjør noe fra eller til.Men jeg får hvertfall ikke for lite søvn, det er jeg ganske sikker på. Er fryktelig sliten nå også så senga er neste.Ser frem til å fortsette med studiene i morgen.I dag har jeg planløst badet, i morgen blir det aksonometri av inventaret En kjempeklem til jentene (og gutta ) mine. Denne dagboka hadde blitt stusselig uten dere Og i morgen skal jeg prege deres :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 8. april 2005 #685 Del Skrevet 8. april 2005 god morgen vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #686 Del Skrevet 8. april 2005 ~ God morgen snuppa :-D Har startet dagen med havregrøt,vg.no og P3 på radioen. Tenkte jeg skulle tusle ned i byen nå.Må kjøpe brød,en stor konvolutt med bobleplast,mer grønn te, en liten ting jeg kan sende til adoptivgutten min og en uadressert reklame; nei,takk lapp på posten.Hva om disse firmaene hadde brukt pengene de bruker på all reklamen til å brøfø mennesker som trenger det, i stedet for at postkassa mi skal renne full? Formen er som i går, jeg er fryktelig sliten til tross for 8 timer søvn.Snodig greie det der altså, men jeg vet jo sannsynligvis grunnen så da er det greiere å takle det. Bortsett fra studier har jeg ikke store planer,tar det heller litt som det kommer. Våknet til det triste synet i dag, 5 cm nysnø ute på gårdsplassen og det snør enda :-? Og jeg som trodde våren kom Men undulaten er strålende fornøyd.Han sitter og gauler til Morten Abel nå Skal ta meg en real dagbokrunde i kveld.Ha en fin dag alle sammen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. april 2005 #687 Del Skrevet 8. april 2005 Åååå, undulat. JEg savner min Pingo! Verdens feiteste og herligste undulat Håper du får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #688 Del Skrevet 8. april 2005 God helg,vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #689 Del Skrevet 8. april 2005 God helg,vennen! x 2 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #690 Del Skrevet 8. april 2005 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 8. april 2005 #691 Del Skrevet 8. april 2005 "Hei, hvem stakk av med rødvinsflascha mi?" Nuvel, 1 time, :o vent, 30 minutter...... ... til Hulemannen er hjemme..... Opps.. Rødvin er fali det..... Vet du hva Alwa (hikk) I'm crazy, med Aerosmith altså,,, hører jeg på Ehhhh. Ha en fin helg, .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2005 #692 Del Skrevet 8. april 2005 Det ble seint igjen gitt Bortsett fra 2 turer utenomhus,middagspause og Idol har jeg sittet med fag i hele dag.Men nå er jeg snart ferdig med aksonometritegninga av badet også Jeg kommer til å ta med meg bøkene til mamma og pappa i helga og gjøre unna teorien på neste modul der.På mandag gjør jeg meg ferdig med denne oppgaven og setter i gang med neste. Tror det er like greit å gjøre det slik for å spare litt tid, for det er ikke noe mer på denne oppgaven jeg må lære før jeg setter i gang med ny modul. Men den skal uansett gjøres ferdig Jeg fikk tilbake besvarelsen på forrige oppgave i dag.Ikke like bra som sist gang men jeg griner ikke av en 5`er heller Men jeg har gjort en del småfeil her og der som jeg nå i etterkant ser jeg burde sett på forhånd, men men. De trakk tydeligvis ikke ned karakteren så fryktelig mye, men da vet jeg hva jeg skal være obs på til neste oppgave. På tirsdag skal jeg passe mellomste tantebarn på snart 5 år.Det blir koselig det :-) Tenkte vi kanskje kunne bake boller eller noe.. Også er det vel på sin plass med en gratulasjon til familien Behn som økte norges bleiekvote på morgenkvisten :blomst_opp: Verdens feiteste og herligste undulat Min driver å blåser seg opp når han koser seg, da er han søt da Tusen takk Anea, du også Og Kafka å seff åååååå Trøfflus Er du på fylla Tubby? Også ramler snart gubben inn døra?? Huttetuu Skal ta en kjappis dagbokrunde før jeg jumper i seng. Zov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2005 #693 Del Skrevet 8. april 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. april 2005 #694 Del Skrevet 8. april 2005 Heia Alwa God helg, og det høres ut som du er flink med studier Det er bra Ha det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. april 2005 #695 Del Skrevet 9. april 2005 God morgen venenen! Gratulerer meg 5`ern! Sns det er kjempe bra jeg! Du er flink! Håper du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 9. april 2005 #696 Del Skrevet 9. april 2005 Er du på fylla Tubby? Også ramler snart gubben inn døra?? Huttetuu :oops: :oops: :oops: Uff da. Den rødvinsflaska bare ble borte liksom Aner ikke hvordan den kunne forsvinne sånn uten videre..... I allefall, Hulemannen er hjemme og det er egentlig ganske greit være teletubbi igjen Håper du får en fin helg vennen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 9. april 2005 #697 Del Skrevet 9. april 2005 Hei. Bra jobba med oppgavene. Gratulerer. Håper du fikk sove. Hehe, ble du sjokka av Lurven? God helg! Det er sikkert godt når man er i siget og får ting gjort. Skal prøve å la meg inspirere av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #698 Del Skrevet 9. april 2005 ~ God helg! Takketakk Fighter God helg tilbake Chrizzy :-D Tusen takk Baby-E :D Ha en fin helg du også :klem2: Gode karakterer kommer nok avhengig av hva man studerer og interessen man har for faget tror jeg Swan. Jeg har jo en 3 årig hjelpepleierutdannelse bak meg og hadde aldri den store interessen for det, derfor lå jeg alltid midt på treet og fikk stort sett bare 4`ere på helsefagene og noen 5`ere på fag som ikke hadde noe med helsefagene å gjøre.Så jeg har ikke vært bortskjemt med gode karakterer gjennom skolegangen, og grunnskolen er en historie for seg selv Derfor står jeg å hopper av glede når jeg ser karakterene og tilbakemeldingene jeg får av læreren min nå. Rett og slett fordi jeg tar det som et tegn på at jeg endelig har funnet lidenskapen min og at jeg som ferdig utdannet skal få jobbe innen den. Jeg hadde jo aldri giddet å sitte 12 timer dagen og fremdeles ikke ikke ville legge bort studiene når kvelden kommer om jeg ikke interesserte meg for det. Og ikke synes jeg det er kjedelig heller, selv om jeg banner og svetter når jeg står fast enkelte ganger En person jeg virkelig ser opp til er bestevenninna mi som gjennomførste allmennfaglig påbygning som gravid og avla eksamen med en 14 dager gammel baby, forså å gjennomføre 3 år med sykepleiestudier og er ferdig utdannet nå til våren.Jeg er full av beundring for den jenta og alle andre som klarer å kombinere barn-utdannelse når jeg ser hvor mye tid og krefter jeg legger inn i dette. Men jeg ser virkelig frem til å bli student på heltid til høsten og kun konsentrere meg om utdannelsen.Nå er jeg jo sykmeldt men jeg har jobben og dårlig samvittighet hengene over hodet hele tiden, og det er ikke så greit. Dessuten skulle jeg gjærne kommet meg tilbake på jobb og jobbet litt overtid så jeg får spart opp meg litt penger til den fattige studenttilværelsen begynner, for det vil nok være sårt tiltrengte penger. Men at du er for "gammel" til å utdanne deg nå tror jeg ingenting på,ingen blir for gammel til det Bare man vil det nok er det utrolig hva man kan klare Swan Uff da. Den rødvinsflaska bare ble borte liksom Aner ikke hvordan den kunne forsvinne sånn uten videre..... Vet du........jeg hadde akkurat det samme problemet i påsken angående en hvitvinsflaske.Og tro det eller ei, men den glimrer fremdeles med sitt fravær :klø: Hehe' date=' ble du sjokka av Lurven?[/quote'] For å si det sånn...........det var en heeeelt nye side av Lurven jah Tusen takk, det var koselig sagt ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nå skal jeg strax vaske opp og støvsuge før jeg går hjem til mamma og pappa.De har nettopp vært her og hentet studiesakene mine som jeg må ha med meg bort. Jeg så kjapt igjennom kapitlene jeg har igjen før jeg er ferdig med den 1. permen, og det så ikke så værst ut. Den neste oppgaven er også en øvningsoppgave, men den så hverken drøy eller trasig ut.Superttt Har sovet godt i natt.Våknet av pippen som hyla og skreik på stua her, men han roet seg så fort jeg hadde snakket litt til han.Ingenting er som å høre en mors røst Har litt vondt av å dra fra han,men jeg lar jo både lys og radio stå på så.... Skuldra er desverre litt værre i dag men pyttsann.Det får være som det er :-D Håper alle får en kjempe fin dag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #699 Del Skrevet 9. april 2005 'gi opp' vs 'oppgitt' Veldig bra ~Alwa~ Du ser det posetive - godt av deg :enig_animasjon: Håper du har en juvlig weekend!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #700 Del Skrevet 9. april 2005 Da var jeg hjemme hos mamms og papps.Hadde en fin tusletur med MP3-spilleren i lomma. Nå har jeg nettopp bestilt søknadsskjema fra lånekassen.Skal sette meg ned å lese litt fag nå før lørdagskvelden inntar huset i skogen her. Ha en flotters kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg