Mimosa Skrevet 29. mars 2005 #641 Del Skrevet 29. mars 2005 Håper det går fint med deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #642 Del Skrevet 29. mars 2005 Kom back du er savnet vetdu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #643 Del Skrevet 29. mars 2005 Skjerpings i hverdagen, lille venn! Har du ikke fått hendene over dyna ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #644 Del Skrevet 30. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 31. mars 2005 #645 Del Skrevet 31. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mars 2005 #646 Del Skrevet 31. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 31. mars 2005 #647 Del Skrevet 31. mars 2005 Hallo, har du besøk ennå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #648 Del Skrevet 1. april 2005 Nemmen,det var da ufyselig lenge du skulle være borte da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. april 2005 #649 Del Skrevet 1. april 2005 Nemmen' date='det var da ufyselig lenge du skulle være borte da!!![/quote'] Ja! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 1. april 2005 #650 Del Skrevet 1. april 2005 :o Alwa er borteeeeeeee Atte hvor er du da Alwa????? Påsken er over jo :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 1. april 2005 #651 Del Skrevet 1. april 2005 *rope på Alwa*... Titter bare innom med et lite før jeg setter nesa mot Latvia... Igjen. Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2005 #652 Del Skrevet 2. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2005 #653 Del Skrevet 2. april 2005 ~ Hei alle sammen Det var super trivelig å se at så mange har holdt dagboken min varm i mitt fravær :dagensrose: Snuppen er her enda,han er ute å jogger seg en tur nå.Drar i morgen. Rekker ikke legge ut noe referat over hele påskeferien min nå, men litt kan jeg da rable ned :-) Årets påskeferie ble desverre ikke helt som planlagt for kroppen min bestemte seg for å streike fullstendig midt i ferien. Det hele starten med en vond skulder som bare ble værre og værre. På onsdag kveld var formen så dårlig at legevakten stod for døren, men heldigvis bedret formen seg såpass at jeg klarte meg til i går for da hadde jeg legetime her hjemme så vi dro hjem til den. Jeg var ganske sikker på at dette var en betennelse som ville gi seg etter noen dager, men det er det visst ikke i følge legen min. Litt avhengig av MR-undersøkelsen jeg skal på nå på onsdag, ser det ut til at de endelig har funnet ut hva som feiler meg *applaus for den :-) * Jeg har visst pådratt meg en kraftig virusinfeksjon i nervesystemet som nå har angrepet musklene i skulderregionen. Dette kan de desverre ikke gjøre noe med for virusinfeksjoner lar seg ikke behandle. Derfor må kroppen få den tiden den trenger på å selv få ordnet opp, og dette kan ta lang tid :-( Så nå er jeg sykmeldt ut april,og må vel bare finne meg i at det kan bli slik en stund. Akkurat nå er jeg mest lei meg for at formen raknet akkurat da den helst ikke skulle gjort det, og for at kjæresten får se meg slik. Men han tar det veldig fint selv, koser å trøster meg som ingen andre kunne gjort Også var bestevenninna mi innblandet i en alvorlig ulykke påskaften, og har ligget på sykehus frem til i dag. Heldigvis ble hun innlangt på et sykehus ikke langt fra der vi var, så vi har vært flittige gjengangere på sykehuset hele uka. I dag har hun fått kommet hjem så vi skal dit så fort snuppen kommer seg inn dørene. Stakkars venninna mi, heldigvis gikk det bra til slutt.Men huff, det kunne gått så mye mye værre Bortsett fra dette har påska vært kjempe fin. Har fått vært mye sammen med kjæresten,gått 2 turer på ski og en dag på slalom.På grunn av skuldra måtte jeg være igjen på hytta en dag, så da fikk jeg gjort unna teorien på ny modul Var en dag på shopping og var innom alle interiørbutikker jeg kunne oppdrive og kikka.Kjøpte bursdagsgave til svigerinna mi, en liten påskegave til tantebarna og en bok, Urbane hjem, til meg. Også har jeg blitt så brun å fin i ansiktet I går var vi på filmkveld hos største broren min og svigerinna mi, så Uno (BRA film) I kveld skal vi på middag til mamma og pappa. Vi har bestilt oss reise til Spania i 16 dager på juli og i slutten av april skal vi til et vennepar i Bergen, så jeg har da masse og se frem til jeg :-D Nå skal jeg legge meg nedpå litt før snuppen kommer. Tusen takk igjen for hilsner alle sammen.Skal ta meg en skikkelig dagbokrunde i morgen når snuppen har forlatt meg. Ha en flotters dag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. april 2005 #654 Del Skrevet 2. april 2005 Ikke bra at du har blitt dårlig, vennen. Synes liksom det er nok for kroppen din nå. Koselig med snupp-besøk kan jeg tenke meg og reise til Spania blir kjempebra. Ha en fin lørdagskveld. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 2. april 2005 #655 Del Skrevet 2. april 2005 Kjæreste Alwa vennen, jeg har savnet deg sånn!!!!! Begynte å bli engstelig for deg, trodde nemlig at Snuppen dro hjem rett etter påske Fint å høre du har hatt han hos deg så lenge, unner deg det vennen Det var jo både trist og godt å høre at legene endelig finner ut av hva som feiler deg Jeg mener, det at de ikke kan kurere deg - betyr jo ikke at de ikke kan behandle symptomene vel :klø: Også var det jo en lettelse at det tross alt er noe som går over, om enn med god tid Gleder meg til å få besøk av deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 2. april 2005 #656 Del Skrevet 2. april 2005 Så synd at du har blitt syk ! Håper du snart er på bedringens vei, og selv om ikke du er så glad i at kjæresten ser deg sånn så er det jo mannen du planlagger å flytte sammen med, så jeg tror nok han takler det fint. Også er det jo også viktig, og endel av forholdet å være der for hverandre i slike perioder hvor ikke alt er bra også, eller hur ? :-) Nå forlater jeg dette landet om ikke lenge, så om vi ikke tastes før den tid får du ha det så bra du bare kan ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #657 Del Skrevet 3. april 2005 Ikke bra at du har blitt dårlig' date=' vennen. Synes liksom det er nok for kroppen din nå[/quote'] Jeg kunne ikke vært mer enig, men kanskje jeg blir en råsprek oldis som gjør meg ferdig med all elendigheten nå vettu Tusen Tubbytubby Den eneste "behandlingen" blir jo smertelindring, mer enn det kan de desverre ikke gjøre. Det hjelper jo å holde hånda i ro da, men øh Men de trodde jo først dette kunne være en kronisk sykdom, så egentlig kan jeg jo prise meg lykkelig over at dette er en tilstand som tross alt går over. Selv om det måtte ta en tid. Har vært der, dog et kort besøk men jeg la igjen noen klemmer å sånt Hei Pottit`n Joda, snuppen takler det kjempe fint han. Det er bare mitt hode som synes dette var litt leit. Men sånn er nå en gang livet, det går ikke alltid som planlagt Ha skrevet til deg i dagboka di.Håper du rekker å lese det før du reiser, hvis ikke sender jeg deg en sms ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jah, da var snuppen reist igjen. Det ble fryktelig tomt her og jeg unngår konsekvent radio og tv med klissete sanger Vi har hvertfall hatt 2 fine uker sammen, tross alt.Og ikke er det så lenge til jeg ser han igjen heller,så dette går fint. Formen er pittelitt bedre enn i går, men skuldra er værre.Nå sa jo legen at jeg skulle ta kontakt om det skjedde, men jeg gidder ikke hive meg på røret for dette. Selv om det begynner å stråle så smått opp mot halsen Men nå har jeg sittet her en drøy time også, så jeg er ganske sikker på at det kan ha en medvirkende årsak. Jeg håper virkelig dette gir seg snart for uff, så smertefullt dette var :-( Etter at kjæresten dro i dag har jeg ryddet litt, vasket opp,støvsuget,tatt ut søpla, ryddet ut av bagen min og ordner med betalte regninger. Nå skal jeg gå til mamma og pappa for å spise middag og hente det som jeg har forlagt der.Også må jo pippen min hjem igjen også :-) Det er strålende sol ute og godt og varmt. I går hadde vi det kjempe fint.Det går fint med venninna mi, heldigvis. Lekte litt med 4 åringen hennes og koste oss med kake for det var tilfeldigvis bursdag i huset der (snakk om å dra på sykebesøk på riktig dag Etterpå dro vi til mamma og pappa og spiste middag og koste oss. Når jeg kommer hjem i kveld skal jeg sette meg ned med studiene og se hvordan det går. Men kommer nok innom en tur her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 3. april 2005 #658 Del Skrevet 3. april 2005 Så gøy å se deg igjen! Du har vært borte lenge, gitt!! Trist å høre at du er blitt sjuk og er sykemeldt så lenge, det er jo ufattelig kjedelig å gå hjemme sånn. Men du får se positivt på det - da får du masse tid til studier! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #659 Del Skrevet 3. april 2005 *blåser på skulder og som vondt værre er* Godt å ha deg tilbake ~Alwa~! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 3. april 2005 #660 Del Skrevet 3. april 2005 Når jeg kommer hjem i kveld skal jeg sette meg ned med studiene og se hvordan det går. Men kommer nok innom en tur her også Vet vel atte du ikke kan la være vel - og det er godt det.. Har savnet deg, du har jo tilbrakt litt tid her før, og det var så tomt og fælt uten deg at Nå må du ikke overanstrenge skuldra di alt for mye da - tenk om du får totalforbud mot data :o Søndagsklemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg