Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei vennen. Håper alt er riktig så fint med deg :)

Påska straks nå! Til fredag din hjertes utkårede kommer? :)

Håper torsdagskvelden blir riktig så god :)'

supermega Bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok det er noe som kommer med åra ;) Men dette er den første kjæresten som jeg har sjekket opp da, sikkert fordi han var så snasen  :roll:  

Nei, nå må vi slutte. Blir helt pling i bollen her  :sjenert:

Ja, vi må vente te fredda'n !

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kjæresten fikk A på eksamen :hoppe:

Han er så flink *stooooolt* :Hehe:

Tusen takk Slim, so far so good :kose:

ah! disse deilige 'morningene'

Det er derfor de varer så lenge i denne dagboka vettu ;)

Halloen Bustis Jeg har det bra jeg.Formen er litt halv lunken, men ikke værre enn at jeg står det ut :P

Det skal bli godt med påskeferie ja, og snuppen kommer i morgen :wink:

Ja, vi må vente te fredda'n !

Vi får sette oss ned å møvle hvitost og titte ut over byen (i mitt tilfelle fulgleburet) og vente :ler:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har vært ute å gått tur i dag, det frista utrolig lite men jeg kom meg da hjem igjen.

Hadde mitt (etterhvert så) daglige rydde kick og støvsugde mens pappsen lagde middag.

Nå skal jeg låne bilen til mamms og suse inn til byen for å hente fargeprøva jeg trenger. Etterpå blir det studier igjen, men ikke til 3 om natta denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Si meg; BARE 8 hunder :hår: :hakeslepp:

Oki, da så. Syns det var snertent gjort av han Mannen å vinne Ida- ja, det hundeløpet ja :oops: - kommentaren hans når han ble spurt om han skulle være med flere ganger var den beste:

Jeg kan da ikke drive på å fylle opp tunet med alle disse digre bilene :ler::ler:

Go Go Go :tommelsmil:

I dag fikk jeg deilig taco når jeg kom hjem fra jobb, SNILL Hulemann :Nikke::hjerte:

Ha en fin kveld vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Si meg; BARE 8 hunder :hår: :hakeslepp:

Jatta, vi pleier å ha 12. Men så ble de eldste syke og måtte taes en etter en :-( Så nå har vi begynt "på nytt" igjen med de 2 eldste på 5 år, 3 på 3 år og 3 som runder året til sommeren. Så fine hunder att :-)

Jeg kan da ikke drive på å fylle opp tunet med alle disse digre bilene :ler::ler:

:ler2: han har jo vunnet en gang før også, men om det var bil som 1.premie da vet jeg ikke.

Det som er arti er at i USA og Canada er det løpet skikkelig prestisje og vinne, så de fleste har jo tonnevis med sponsorer bak seg og rundt 100 bikkjer å ta av, mens Sørlie kun har 30 :ler:

Skal si mannen har gjort seg flid med deg i dag Tubby. Det fortjener du synes jeg :kose:

Tusen :hjerte: takk Lanfear, og det samme tilbake :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nå er jeg lei. Jeg er kjempe lei.Har sittet å knotet med oppgaven i hele kveld og måtte gjøre opp igjen noe jeg trodde var bankers, som tok ekstra tid. Også fant jeg ikke den fargeprøven jeg skulle hatt :-?

Men jeg fikk tegna ramme på collagen og limt på bilder av interiøret og hvitevarene, så de får ligge der å tørke seg til i morgen.

I morgen må jeg fylle ut informasjonen på collagen,tegne opp igjen horisontaltegninga mi av grovkjøkkenet, for jeg har ombestemt meg med et skap :roll: Men det er ikke store forandringa så jeg tror ikke det skal ta lang tid. Også må jeg fargelegge møbleringsplanen i henhold til collagen og til slutt skrive en begrunnelse.

Det er mye jobb på en dag :o Men blir jeg ikke ferdig i morgen får jeg sitte litt på lørdag så jeg får sendt den i vei. Regner med det vil ta litt tid før jeg får den tilbake også, på grunn av påskeferien.

Også må jeg til byen i morgen.Handle litt og hjem og pynte litt til kjæresten kommer. Vi skal jo feire bursdag også, så jeg må vel fikse noe ;)

Men jeg drar nok tilbake til mamms og papps etterpå og gjør (forhåpentligvis) ferdig oppgaven før snuppen kommer.

Men nuh er det natta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

God morgen vennen!

Nå sitter jeg på kontoret til mamma, i fredrikstad jeg, og venter på telefon fra legen min..Kjeder meg!

Kos deg masse, masse med kjæresten da :hjerter::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

~

Det skal jeg Pottit`n :kose: Når var det du dro til chingchångland?

God morgen Baby :vinke:

Håper det går fint hos legen da, at han får skikk på deg :P

Leste i dagboka di planene for dagen og at kjæresten kommer i morgen.Kos deg masse masse du også :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nå har jeg kastet i meg dagens frokost og en kopp te. Kjenner kroppen er skikkelig morken i dag, så dette blir nok en sabla lang dag vil jeg tro. Er ikke i gang med dagens gjøremål en gang :-?

Meeeeeen, det er så fint vær ute og med kjærestens ankomst i kveldinga kan man ikke la seg affisere av sånne greier :wink:

Skal ordne meg og dra inn til byen nå.Handle det jeg trenger og oppom leiligheta med det. Den er heldigvis shina og ryddig, så jeg slipper å ta et tak der.

Etterpå må jeg hjem og få gjort ferdig oppgava.Spørs om Idol rett og slett må vike i dag, for hva kommer man lengst med? Utdanning eller en tv`skjerm ;)

(selv om tv`skjermen kan gjøre myye for en til tider :roll: )

Pappsen har dratt på isfisketur med bikkjene og blir borte til søndag. Skulle så gjærne vært med men hakke tid så det får bli en annen gang.

Også skal vi på besøk til største bruttæ`rn på lørdag eller søndag. Må jo vise frem lille gulljenta til tante må vite :hjerte:

ÅÅåhh, jeg skal kose meg masse de neste 14 dagene.Jeg og snuppen :hjerter:

Skal forsøke og ta meg en dagbokrunde i ettermiddag/kveld. Håper alle får en fin dag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du dro til chingchångland?

Det er ikke før etter påske.

Sånn rett etter aprilsnarr, engang.

(Mer nøyaktig tar vi heller på pm hvis du har lyst.. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kose deg masse snuppelupp, med kjæstn :)

det blir vel flott kan jeg tenke meg :)

lykke til videre med oppgaven, tror det blir kjempe bra,du er veldig flink :)

:klem: fra bustis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Teletubbien

Innom med en alt for sen nattaklem Alwa.... Når kommer egentlig Snuppen da? - Skjønner du gleder deg, endelig er det påskefri leeeeenge :ler:

Er litt fortvilet, ingenting ser ut til å gå min vei for tiden. Min nye jobb vil ikke betale meg lønn i mars, fordi jeg ikke var fysisk tilbake på jobb den dagen lønna ble kjørt (når jeg var sykemeldt)... Trygdekontoret vil ikke betale sykepenger for den uken jeg var sykemeldt og sender meg 1000 skjemaer jeg må fylle ut... - og nå i kveld skulle jeg i alle fall hatt ut lønna fra den gamle jobben, men neida - den kommer heller ikke. I helga er det ingen på jobb - først mandag får jeg klaget over saken og det kommer til å gå uendelig lenge før jeg får pengene mine... noen som helst penger :evil: Det er så slitsomt, jeg er så lei av å måtte mase på folk og sjekke om de følger regler hele tiden, skulle ønske ting gikk i orden av seg selv for en gangs skyld, og at jeg kunne slappe av og slippe å bekymre meg og passe på alt sammen selv. :roll:

Klaging klaging.... Det var jo ikke derfor jeg kom da vennen, sitter jo her ~Hulemannen har lagt seg og jeg har drukket noen øl og har ikke lyst.. verken til å legge meg eller noe annet..... :tunge1:

Koooooos snuppis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg rekker desverre ingen dagbokrunde likevel, beklager så masse,mye og enda mer :-(

Jeg gikk ikke til byen likevel.Sola forsvant og formen ble værre, så jeg satt meg ned med oppgaven. Og tiden har flydd, bortsett fra en spise middag pause og en tur på butikken for å handle mat og oppom leiligheta for å lempe det fra meg, har jeg sittet pal i hele dag.

Snuppen kommer om ca 30 min, så jeg får gjøre så mye jeg kan før den tid. Er nok nødt til å sitte i morgen også, for jeg tar ikke påskeferie før den oppgaven ligger i postkassa på vei til læreren min.

Er ganske sikker på at kjæresten ikke har noe i mot det, for han er så interessert i den utdanninga mi. Han kommer sikkert til å sitte å se på :ler:

Mammsen skal lage litt baguetter og chiabatta til han kommer, med deilig pålegg til og varm te :-D

Blir godt å se gutten min, og nå har vi 14 hærlige dager å se frem til :hjerter:

Tror ikke jeg kommer meg så mye på nett de neste 2 ukene, så nå får dere fred fra meg en stund :sjarmor:

Tør ikke ramse opp navn på de som gjærne skulle fått en hilsen i fare for å glemme noen (har nok i hodet fra før av ;) )

Men dere vet alle hvem dere er, også ønsker jeg dere alle en aldeles strålende påske.

Setter umåtelig stor pris på dere alle sammen :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Og husk; ikke ta det isi med kvikk lunsjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien
Jeg rekker desverre ingen dagbokrunde likevel, beklager så masse,mye og enda mer :-(

Tror ikke jeg kommer meg så mye på nett de neste 2 ukene, så nå får dere fred fra meg en stund :sjarmor:

Tør ikke ramse opp navn på de som gjærne skulle fått en hilsen i fare for å glemme noen (har nok i hodet fra før av ;) )

Men dere vet alle hvem dere er, også ønsker jeg dere alle en aldeles strålende påske.

Setter umåtelig stor pris på dere alle sammen :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Og husk; ikke ta det isi med kvikk lunsjen :wink:

Det er deg vel unt kjære Alwa, - så sjelden som du ser Snuppisen din så unner vi deg hvert sekund :wink:

- Kos deg kjempemasse i påsken med Snuppen (og kvikk lunchen :sjarmor: ) - så tar vi de nære og intime detaljene siden :ler::wink:

GOD PÅSKE ALWA :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...