Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien

:Gjesp: Jeg traff akkurat en vegg jeg Alwa :-( Ble bare så innmari trøtt.... Stod opp 0600 i dag for å komme tidsnok på jobb siden jeg hadde tidligvakt, og er bare så fryktelig trøtt akkurat nå....

Send en aldri så liten :bursdag: til Snuppen fra meg da!!

Tenk da Alwa, i dag er det mandag... Så kommer tirsdag og onsdag, også torsdag og fredag - også er det PÅSKE :lol: og FRIIIIIIII :ler:

Snaikes :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg nydusja og det var et rent lite helv :frustrert: å komme seg gjennom flokene i det våte håret.

Når det er tørt er den skinnende blankt og fint, men i våt tilstand, huttetuu :roll:

Det hørtes da mistenkelig kjent ut, du !

Trodde jeg skulle røske av hele manken jeg, da jeg skulle gre håret etter dusjen her om dagen.

Før så hjalp da balsam, men nå biter tydeligvis ikke det heller lenger.

Jaja, jeg får hoppe i dusjen og ta opp kampen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Halloen Slim. Koselig at du stakk innom :kose:

Jeg traff akkurat en vegg jeg Alwa Ble bare så innmari trøtt....

Å huff da vennen :trøste: Kan jeg anbefale en ettermiddagslur?? Det er lenge siden det hørte til besteforeldregenerasjonen vet du ;)

Før så hjalp da balsam' date=' men nå biter tydeligvis ikke det heller lenger.[/quote']

Meg også, men ikke nå lengre. Kanskje jeg skulle byttet shampo og balsam? :klø:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har fått gått meg en tur i dag, en lang en på 9 km. Det gjorde godt for jeg tenker så mye for tiden.

MP3spilleren fikk ligge i dag, så jeg brukte gåturen til å la tankene surre fritt.

Også må jeg ha falt og slått hodet mitt for ikke lenge siden, for jeg har begynt å bli pertentlig på hvordan jeg har det rundt meg. Rydder og tørker å herregud :sjokk:

Å vi snakker ikke bare pertentlig heller, jeg klarte ikke gå ut døra i dag før alt var perfekt.

Og slik har jeg aldri vært. Rommet mitt var et evigvarende rotehøl som liten. Husker mamma gjemte 2 esker med leker en gang for jeg giddet ikke rydde, i protest :roll:

Og leiligheten min har også hatt sine bombet-horehus-perioder, men nå.........leiligheten er fullstendig striglet :o

Mamma fortalte en gang at hun var voldsomt ryddig og pertentlig da hun var ung, helt til hun møtte pappa :ler:

Går det an å bli slik etterhvert da? Mamma og pappa er hvertfall strålende fornøyd, for det er jo deres hus jeg rydder i nå :ler2:

Jeg og pappa hadde et bedre herremåltid med oppvarmet meksikansk gryte og hvitløksbaguetter i dag før jeg satte meg ned og grovskisset aksonometritegninga, og nå begynner den vanskelige delen. Derfor jeg sitter her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien
Også må jeg ha falt og slått hodet mitt for ikke lenge siden, for jeg har begynt å bli pertentlig på hvordan jeg har det rundt meg. Rydder og tørker å herregud :sjokk:

Å vi snakker ikke bare pertentlig heller, jeg klarte ikke gå ut døra i dag før alt var perfekt.

Og slik har jeg aldri vært. Rommet mitt var et evigvarende rotehøl som liten. Husker mamma gjemte 2 esker med leker en gang for jeg giddet ikke rydde, i protest :roll:

Og leiligheten min har også hatt sine bombet-horehus-perioder, men nå.........leiligheten er fullstendig striglet :o

Atte har du lyst til å komme på besøk hit til meg en tur Alwa??? Du er hjertelig velkommen :sjarmor:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg klarte det :hoppe: Etter 2 bomtegninger til satte jeg meg ned med boka og leste gjennom fremgangsmåten skikkelig nøye, og der har jeg bomma litt gitt :roll: Og selvfølgelig helt fra begynnelsen, enn om jeg hadde dratt frem den boka litt før :plystre: ~

Men nuh blir det :tommelsmil:

Har nettopp snakket med kjæresten. Stakkars gutten sitter alene på bursdagen sin og leser til eksamen. Synes nå litt synd på han da :-(

Men han sa vi fikk feire når han kommer til helga, får vel diske opp med no godsaker da :wink:

Og kortet synes han var såå fint og ble imponert over at jeg husket boken han ønsket seg til jul. Så den gikk også i boks sammen med en 4kløversjokolade (en stooor en)

Av mamms og papps fikk han en trekopp for å ha med seg på tur. En skikkelig en. Gikk ikke an å kjøpe noe maskinlaget skvip sa pappsen :ler:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Atte har du lyst til å komme på besøk hit til meg en tur Alwa???

Selvfølgelig, men det er vel tilnærmet å tro at det fulgte en hodeskade med i dette fallet, så jeg garanterer ikke hvor jeg ender opp hen :ler:

eh..he...ehe...hemm..hemmmm..m..." (host!)

Nååååhhh jaaahhh, jeg skjønner hva du driver med.Du har sett Doc-reklamen duh :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

JAAAHHH, den berømte pulesveisen jah. Jeg driver å får den ufortjent om morran jeg også :roll:

Jeg har forsøkt en Redken Shampo og balsam (blå flaske) men synes ikke den gjorde så mye jeg. Men jeg har en hårkur fra Redken, kan jo forsøke den.

Fungerer Redken til deg altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

I natt kommer jeg til å sove som en baby med god samvittighet, for jeg har jobbet mye og hardt med oppgaven. Er enda ikke ferdig med aksonometrioppgaven, men nå som veggene faktisk er bene går det så utrolig mye bedre :tommelsmil:

Også fikk smukken beskjed fra tanten hans i kveld om at vi bare måtte låne huset deres i Spania i sommer, uansett når det måtte være.

Så vi skal bestemme oss i påsken og muligens bestille billetter da. Og jeg tror neppe vi takker nei siden vi kun må betale for reise og mat der nede, og bestiller vi billetter nå kan vi få de ganske billige også.

Det hadde vært guddi guddi :wink:

Men nå venter senga. En ny og begivenhetsrik dag venter, sikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

God morgen, vennen!

Du er flink du! Både med rydding og studier! Håper det smitter litt over på meg selv om jeg ikke har vært så ille i det siste!

Håper du får en super dag, snuppa!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

~

Tusen takk Baby-E :kose: Den returnerer nok skal du se, jeg har begynt å tro på undrer etter dette jeg da :roll:

(Det begynner å slå meg at jeg har lite fornuftig å meddele for tiden  :ler:  )

:ler2: Du er nå hvertfall åpen og ærlig om det :ler:

Ha en fin dag du også :kose:

Hellu Anea :vinke:

Tusen takk for hilsen.Håper du får en riktig så fin dag selv :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da var denne dagen sparket i gang også. Tantebarn E.L er med pappsen på tur med hundene til koja vår.

Han var meget entusiastisk :-)

Skulle egentlig spist litt frokost også, men i dag som i går er jeg ikke sulten. De siste dagene har jeg faktisk ikke hatt noen sultfølelse bortsett fra i går kveld.

Jeg spiser jo likevel, men... :-?

Tenkte jeg skulle gå meg en tur i dag også, håper at solen skal titte frem snart. Er så mye koseligere å tusle da. Også skal jeg fortsette med studiene.Har satt meg som mål og få sendt oppgaven før fredag når gutten min kommer.

Tror jeg skal lage meg en kopp te om ikke annet, sette meg foran peisen og lese ferdig Elle interiørbladet mitt.

Jeg leste om moodboards der i går. Der du har en tavle eller en vegg du henger opp bilder,smykker, stoffprøver,maleprøver (hvis man driver på med slike ting) og ting som betyr noe for en.

Jeg hadde en sånn moodboard som ung. Der andre hadde timeplan og melkebongene sine hengene hadde jeg alt annet på utstilling. Alt fra bilder,pins,smykker og andre ting som var viktig for meg.

Tenker jeg skal lage meg en slik en når jeg flytter og blir student igjen, til inspirasjon.

Har trukket englekort i dag også, et interessant et :-)

Overcoming difficulties; the challenges you`ve faced have made you stronger and have taught you new lessons.

Instead of becoming bitter, you`ve opened your heart with compassion towards people in similar situations. You`ve let go of any blame or feelings of victimhood. This is why you`re now overcoming your previous challenges. Your positive outlook is attracting a loving solution and new situations at a higer level of spiritual understanding. Stay positive!!!!

Får håpe det stemmer :-)

Ha en fin dag alle som en :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tusen takk Fighter :kose:

Plutselig stupte formen drastisk med kvalme,vondt i magen og hodepine.Enkelte ganger virker det ikke som om magen vil ha den maten han får. Spiste 2 knekkebrød med hvitost og drakk en kopp grønn te på formiddagen, hva er det å reagere på liksom :klø:

Men solen hørte tydeligvis hva jeg sa for den har tittet frem.

Får gå en liten tur, men tror neppe den blir like lang i dag. Men en liten en er bedre enn ingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Heeeei Kafkasnupp. Koselig at du tusla innom en tur, sånn på "morgenkvisten" :ler:

Da var dagens trening unnagjort. Magen roet seg litt etter 2-5-8 halvmorkne pepperkaker fra i fjor (noen må jo spise dem :roll: )

Formen er fremdeles ikke no tess, men det var uansett godt å røre litt på seg. God temp. og solskinn gjør mye med humøret. Dessuten får man alltid god samvittighet når man vet kroppen har fått aktiviteten sin, uansett hvor sliten man måtte bli av det.

Jepp :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jeg får prøve å komme på noe kreativt å si her da, hei og hallo er jo kanskje litt......hva skal man si...lite inspirerende i lengden.

I'll be back soon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...