Gå til innhold

~Dagbok~

Fremhevede innlegg

Gjest Teletubbien
Skrevet

:plystre: Hellige jul, og glade jul :plystre:

Huuuuuiiii. Hallelo Alwa :vinke:

Hm, mon tro om ikke "den syke, men ganske neddopa" - greia titter innom igjen :ler:

Syns du er helt gælin jeg... Tenk å i det hele tatt tenke på å gå ut i dag :sjokkert: Det er jo bare helt grusomt kaldt ut altså :Nikke: - 30 hos meg i dag, og det ER kaldt asså.. Selv om det ikke er i Oslo :wink::hoho:

Nå har Hulemannen akkurat vært ute og kjøpt div trøst til meg (les: kvikk lunch, potetgull, brus og smågodt :sjarmor: ) så nå skal jeg jammen sende formen oppover en tur.....

Håper du har en strålende dag snuppa :kyss:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Næshj da. Nå er det jo faktisk + grader på framsiden av huset der det ene termometeret henger og bak i skyggen er det 14-

Spørs om jeg får gå ut på solsiden så slipper sjokket å bli så stort :wink:

så nå skal jeg jammen sende formen oppover en tur

Hva med å heller sende den dårlige formen på tur med en bit av kvikklunsjen. Det sies jo at kvikklunsj er norges favorittsjokolade, så det skader jo ikke å forsøke ;)

Synes det er koselig at du stikker innom jeg. Med eller uten bassilusker :klem:

Skrevet

Så koselig med min egen tråd på personlige meldinger. Det er ikke hver dag. :ler:

:klem2: :blomst_opp:

Gjest Gjesta
Skrevet
Har sittet forferdelig mye på KG den siste tiden, ikke bra :fy:

Får konse litt mer på studier og få en litt annen rutine på dagene mine så de ikke blir så lange tror jeg.

And i`m doin grrrreat :tommelsmil:

(men jeg har fått på meg superundertøyet jeg skal ha på når jeg skal ut å går tur da :roll: )

Gjest Teletubbien
Skrevet

Man er ille ute hvis man ikke har full tillit til leger og ikke kan klare seg uten deres hjelp.

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

:kyss:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det gikk greit å gå tur i dag. Litt kaldt til fjeset men fikk da så søte fine roser i kinn atte :P

Hadde på meg alt for mye klær, så i morgen blir det bare halvparten.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg liker cd`n fra Espen Lind enda. Det er vel 1 sang der som er ok, resten har et mistenkelig grand prix preg over seg, og er det noe jeg fordrar så er det GP.

Stropp meg fast i en stol foran tv`n og en GPsending og jeg er dau før sendinga er over :-?

Nå er det kveldsmat og LOST :tommelsmil:

Skrevet

Hørte en av sangene hans på radioen, skjønner hva du mener. Det var et intervju med han også, han da det at musikken var sånn lett pop, sånn man kunne ha på i bakgrunn.

RAdiofyren sa det bra: "med andre ord, du vil at folk skal kjøpe plata di?" Hehe.

Snakk om å være flittig dagbokskriver! Du hakke vært medlem i 3 måneder engang, også har du skrevet nesten30 sider! :klappe:

Skrevet

Tusen takk for dagbokhilsen. Måtte inn og kikke litt hos deg også... og her var det jo fint å være. Natta!

Gjest Gjesta
Skrevet
Det var et intervju med han også, han da det at musikken var sånn lett pop, sånn man kunne ha på i bakgrunn.

Sa han det? :ler: Det var da neppe en god promotering i mine øyne, for plater man bare har på i bakgrunnen er jo gjærne de man ikke egentlig hører på også :ler:

Nei, den cd`n var skuffende altså, bare rolig GP kliss :tunge1:

Tusen takk for hilsen englefjes :-D

Nå er jeg i gang med grovkjøkkenet, men det er så lite. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få plass til alt.

Har tegnet opp og klippet ut inventaret og hvitevarene jeg gjærne skulle hatt plass til og plasserer dem rundt om kring. Ikke lett :-?

Men en ny dag i morgen :D

Gjest Gjesta
Skrevet
Snakk om å være flittig dagbokskriver! Du hakke vært medlem i 3 måneder engang, også har du skrevet nesten30 sider! :klappe:

Jeg vil ikke ha skylda for de nesten 30 sidene helt selv altså :sjenert: Synes nesten det er litt pinlig. Det sier mye om hva jeg har brukt tiden min på i det siste :oops:

Men dere er jo så snille og gode alle mann :kose:

Men at jeg med dette innlegget feirer innlegg nummer 1000 siden 9.januar, det må jeg nesten ta fullt ansvar for selv :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Søte, lille Alwa, du burde sove søtt nå.

Fyfy :P

Gjest Gjesta
Skrevet

~

Søte, lille Alwa, du burde sove søtt nå.

Fyfy :P

Jeg sov søtt, når jeg først kom meg i seng :P Takk for hilsen :klem:

Nå har jeg spist frokost og skal ut å røre litt på meg.Når jeg kommer inn igjen skal jeg gjøre meg ferdig med grovkjøkkenet og fullføre plantegninga.

Har også store planer om å manikyr`ere meg litt i dag, både på hender å føtter. Kjøpte meg et fransk manikyr sett før jul en gang jeg ikke har rukket å prøve enda.

Litt greit å stelle litt med seg selv innimellom også, spesielt når man bare går hjemme og ikke orker gjøre stort ut av seg.

Også skulle jeg fått stripet og stusset håret litt før påske en gang også. Må huske å bestille time snart.

I dag er det rundt 10- grader og det snør. Hadde store forhåpninger om blå himmel her en stund, men den gang ei.

Er så spent på om kjæresten får muligheten til å komme i helga. Jeg håper virkelig det, og han skulle nå forsøke. Men om forsvaret ikke lar ham slippe fra før seint på lørdag er det jo ingenting å gjøre på.

Men er han heldig så kanskje han slipper i morgen :-)

Men jeg får ta det som det kommer så slipper jeg å bli skuffa om det ikke skulle bli slik.

Vi får jo vært sammen i påska, og den er tross alt ikke så langt unna ;)

Have a nice day :dagensrose:

Gjest Gjesta
Skrevet

Så koselig at du hilser på innimellom Fakse, setter stor pris på det :dagensrose:

(har sett flere ganger etter en Faksedagbok.Er det grunn til å tro at det ikke eksisterer en??)

Skrevet

Den enste faksedagboken som har eksistert var en bryllupsdagbok, og den ble det ca. 10 innlegg i før jeg slutta å skrive... Er alt for lat til å holde en dagbok oppdatert ser du :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Alwa,jeg har også lett etter faksebok,men hun er sta og vanskelig.

Hvordan går det med grovkjøkkenet?

Du er så flink du.

:klem:

Skrevet
Alwa,jeg har også lett etter faksebok,men hun er sta og vanskelig.

:tunge1:

Gjest Meteora
Skrevet

:vinke: Tittei!

*legger igjen :blomst: til ~Alwa~,

og lister seg ut igjen.. *

Gjest baby-E
Skrevet

heisann snuppa!

Håper du har en super dag!

Skrevet

Halloen! Tenkte jeg skulle snike meg innnom å ønske deg en fin ettermiddag!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...