Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #1701 Del Skrevet 3. juli 2005 Gjør det? :o Da skal vi jammen sjekke ut det. Tusen takk Lillesky Både bestemor og ei tante av meg mente vi burde ta kontakt med forbrukerombudet å høre om de hadde rett til å gjøre slik, hvertfall ved så graverende årsaker. Så vi får se. Kommer ikke til å gi oss med det første hvertfall Nå har vi spist middag og alle regninger betalt. Skal strax hoppe i dusjen før vi drar til stasjonen. I dag har jeg kikka masse på fugler. Pappsen har jo satt opp så mange fuglekasser på tomta vår og nesten alle er bebodd av både ugler, troster, fluesnapper og kjøttmeis. Er ikke mye sommerferie å spore der i gården Jeg kan sitte lenge med kikkerten til papps å følge med, og uansett hvor nære jeg kommer fuglekassa så stopper det ikke foreldrene i mAte sine håpefulle. Artig På formiddagen da jeg satt å skrev søknad på utsettelse til skolen, hørte jeg valpen vår begynne å bjeffe så rart. Jeg skjønte jo med en gang at noe var galt fatt så jeg løp ned trappa og ut til hundegården. Da hadde hun surra seg rundt et tre og holdt på å strøpes i kjettingen. Hun forsøkte å knurre, så jeg skjønte at hun var redd. Men at hun kanskje kunne bite gir man en lang f.. i i slike situasjoner. Ikke var det så lett å hjelpe henne heller for hun dro jo alt hun klarte selv for å komme seg løs, feil vei. Til slutt ga jeg henne en skikkelig dytt i rompa så hun datt på hode og dro henne med meg slik at jeg fikk hempet av kjettingen fra halsbåndet. Så ble hun liggende slik en stund mens jeg satt å strøk og snakket så rolig jeg kunne til hunden. Ikke så veldig lett for jeg var jo livredd hun skulle dø selv. Jeg tror kanskje hun kan ha surret seg inn under et anfall for hun klarte ikke stå på beina først, og hun frådet fra munnen. Men så kan det kommet av at bikkja virkelig nesten ikke pusta da jeg kom ut heller, og jeg er sikker på hun hadde gått med om ingen hadde hørt henne. Så nå skal vi sette henne i en egen gård så hun får gå fritt. På den måten kan hun ikke skade seg om hun skulle få flere anfall. Pappsen har fått streng beskjed om å ikke ta bikkja før jeg har fått kommet meg hjem og tatt avskjed med henne, om vi er nødt til å avlive. Det er jo tross alt lillejenta vår Nei, nå må jeg kaste meg rundt her. Tusen tusen takk for masse fine hilsner den siste tiden. Lykke til på nytt forum. Jeg kommer garantert diltende etter Og ikke minst......... GOD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 3. juli 2005 #1702 Del Skrevet 3. juli 2005 God sommer og god ferie, snuppa!! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 3. juli 2005 #1703 Del Skrevet 3. juli 2005 Men du! Hvis dere har betalt reisen med visakort eller lignende, så ligger det avbestillingsforsikring i det. Hvis ikke, så kan det hende at reiseforsikringa dekker det! Akkurat det jeg skulle til og si! Hvis du har helårs reiseforsikring er det som regel avbestillingsforsikring i den. GOOOOOOOOOOD FERIE!!!!! Kos deg som bare det! & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. juli 2005 #1704 Del Skrevet 3. juli 2005 Dakar lille valpen. :-( Håper alt vil gå bra. God ferie, vennen min. Kos deg masse! Snakkes når du er tilbake. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. juli 2005 #1705 Del Skrevet 4. juli 2005 huffa, så skummelt med vofsa!! var jo skikkelig bra at du hørte henne, og fikk hjulpet stakkaren!! Vesle tutte... Hihih, så herlig med masse fugler!! jeg digger fugler, kan sitte og studere de i timesvis!! Nå må du storkose deg i ferien, og slappe av:D det fortjener du virkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 4. juli 2005 #1706 Del Skrevet 4. juli 2005 Ønsker deg og Snuppen en kjempefin ferie også ~Alwa~, så ses vi om en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2005 #1707 Del Skrevet 4. juli 2005 halla bamsemums har du hatt en Tøff helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 4. juli 2005 #1708 Del Skrevet 4. juli 2005 God ferie vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. juli 2005 #1709 Del Skrevet 4. juli 2005 Håper du får en romantis ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 4. juli 2005 #1710 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei vennen Som vanlig skjer det mye mellom hver gang jeg er her inne :o Håper du og snuppen får en fin ferie, det fortjener dere begge nå Er morsomt å høre om alt dyrelivet hos dere, men stusselig med den lille valpen,da Sommer fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2005 #1711 Del Skrevet 5. juli 2005 God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyan Skrevet 5. juli 2005 #1712 Del Skrevet 5. juli 2005 God ferie frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 6. juli 2005 #1713 Del Skrevet 6. juli 2005 Håper du har en fin ferie! Endelig har jeg ferie jeg også - veldig etterlengtet, men varer ikke så lenge da, så jeg får nyte de dagene som er Ha en fortsatt GOD SOMMER!! klem, cosmo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 6. juli 2005 #1714 Del Skrevet 6. juli 2005 Nå drar jeg til Trondheim Alwa, slenger innom en før jeg drar - HA DET SÅ FINT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. juli 2005 #1715 Del Skrevet 7. juli 2005 Vi møtes i nye KG-forum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2005 #1716 Del Skrevet 12. juli 2005 Håper du har det supert vennen!! Det fortjener du!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainbow Skrevet 12. juli 2005 #1717 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg ER, ~Alwa~ , selv om det ikke ser sånn ut ved første øyekast B) Endret 12. juli 2005 av Rainbow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. juli 2005 #1718 Del Skrevet 14. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. juli 2005 #1719 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) hei hei vennen! Ny profil? Er helt borte jeg nå...trodde Rainbow var teletubbien jeg... hmm.. Hjelp meg litt her da alwa! Håper du har hatt det fint i ferien! Endret 14. juli 2005 av baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. juli 2005 #1720 Del Skrevet 16. juli 2005 Bare dytter boken din opp igjen jeg... Du har ingen ting på side to å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg