Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Har du vært på dagboktokt vennen? :ler:

Du er sååå søt da :)

:klem:

God helg til deg også.

Skaldu noe morro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Tusen takk Fighter, og det samme tilbake :klem:

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Tenkte jeg det ikke Tubby :ler:

Gooood heeeelg Serox :kyss:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg har knæshj mobblofon jeg :Hehe:

Jeg er storfornøyd med det meste jeg. Kameraet tar fine bilder, jeg kan legge animasjoner,musikk og bilder til sms`ene samt sende mms. Farger og grafikk er topp og den er veldig god å skrive meldinger på. Alle som er lagt inn på telefonlista kan få sin egen profil med blandt annet egen melodi og bilde av dem selv som vises på displayet når de ringer. Samt flere finurlige finnesser :P

(har ikke blitt betalt for å skryte :sjenert: )

Det eneste jeg har å utsette på den er den lille skjermen på fremsiden, for når jeg klapper igjen telefonen går det noen sekunder så blir hele skjermen mørk. Har lett og lett i bruksanvisningen men finner ingen info. om det så det skal sikkert være slik.

På den forrige så kunne jeg til enhver tid se klokkeslett og dato.

Den lille skjermen lyser når det plinger inn en melding og en bitteliten stund i etterkant, men om jeg ikke får med meg at meldinga tikker inn der og da er eneste måten å vite at jeg har fått sms på lyden. Men lyden står på repeat og gir seg ikke før jeg har lest meldinga, dessuten kan jeg sette på vibrasjon også.

Blir sikkert vant til det ettehvert tenker jeg :wink:

Det ble ingen dagbokrunde i går for en kompis ringte så jeg snakket med han i 45 minutter, også sendte 2 "gamle" klassekompiser som er hjemme på ferie, sms og lurte på om jeg ble med ut å tok en kaffe.

Det var koselig, for det er så langt i mellom vi treffes når vi har blitt spredt sånn rundt om kring :P

Fikk boka Stilren innredning i dag og kataloger fra Slettvoll. De har jo fått til et smarbeid med Helene Hennie, som er knallflink så den kolleksjonen har jeg virkelig sansen for :-)

Også fikk jeg lønnslippen fra jobben i dag og får ca 6000,- mer i feriepenger enn jeg trodde jeg skulle få :Hehe:

Været er :flekke: og formen nesten like ille, så nå skal jeg pakke meg inn i et pledd på sofaen og se film eller lese litt ;)

Ha en fin lørdagskveld :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

(uuuppppssss, dobbelt opp :roll: )

Er jeg så synlig i terrenget asså Bustis? :sjenert::lol:

Har ingen store planer jeg Bustis. Enn du? :P

Takk det samme Sixx :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult med ny telefon! :Nikke: Hva slags er det du har kjøpt nå igjen? Bra at den ENDELIG kom!

Vi kikket litt på mobil i dag, og den jeg hadde lyst på (Samsung p510) er gammel allerede (kom i fjor høst)! :o De hadde den ikke i butikk lenger! Også hadde jeg glemt at den har antenne, og det er jo ikke særlig kult...

Mannen i mobilsjappa var veldig flink, han klarte å få meg til å innse hva jeg trenger og vil ha: stilig design! :ler: Jeg trenger jo ikke kamera på mobilen...

Så nå har jeg veldig lyst på denne:

Samsung 460.

Har lyst på en med ytre dislapy!

Har din radio eller mp3?

Nå ble det mye mobilprat her. :wink: Prøver å muntre meg selv opp... :roll:

Så fint med fotsoneterapauten! Jeg har hørt om mange som har fått sånne fine "sukkerpiller" der, som fungerer bra!

Og det at du ikke trenger å komme tilbake med det første lover bra. :Nikke:

Turkis er forresten en fin farge! Og jeg tror du vil kle den godt!

Har du det fint?

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg ser? :o

"Neida, Kongsberg jazzfestival Sneip. Det er Maisen som har fått det for seg at jeg skal dit da men jeg har liksom ingen store planer om det selv"

Klart du skal på festival, vettu :danse: hehe..... Neida, du gjør helt som du vil, men det hadde jo vært koselig,da :P

Litt av hvert som skjer skjønner jeg, både med bil og behandlinger :wink:

Jeg har vært hos fotsoneterapeut 1 gang og aldri mer :sur: Det var såååå utrolig vondt (ja, jeg vet at det skal gjøre det, men hun brukte ikke bare fingrene men også en liten pinne!!!), og de sukkerpillene jeg fikk gjorde meg helt slått ut! Jeg klarte ikke skjønne hva kunder skulle ha igjen av vekslepenger (hadde min egen butikk, men det er jo greit at det stemmer da :roll: ) og måtte konsentrere meg om å flytte beina når jeg skulle gå hjem :-?

Men, jeg vet jo at mange har veldig god hjelp av det!

I går var jeg til cranio-sakral-terapi, kjempespennende :hoppe: Har forklart noe av det i dagboka mi. (Dette skulle du absolutt prøve!!!!)

Håper det går bedre med deg i dag, du fortjener noen gode dager synes jeg!

Helge-klemz fra ei som er støl i dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Helluen duh...

:sjarmor:

Jeg ble skyldig 2000 kr på junilønna jeg :-( DET ække mye moro dah....

- Fordi jeg tar ut all ferien jeg har krav på og alt blir trukket i juni og fordi jeg kun har opptjent 2000 i feriepenger fra i fjor, siden jeg begynte å jobbe så sent :roll:

Kan skjønne det er kjekt sånn, like før bryllup og midt i ferie og sånt :tunge1:

Men Hulemannen fikk bittelitt feriepenger da :sjarmor:

Bare to uker nå, så er det ferie - og jeg gleder meg sånn Alwa :danse:

Like etter jeg går i ferie drar jeg til Trondheim på utdrikningslag og så jeg har masse å glede meg til :wink:

Kos deg da Snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg ny tlf jeg og. Min går nesten ikke ann å snakke i, høres ut som jeg har dårlig dekning eller noe. Men det var de pengene :-?

Kjøpte flakslodd på fredagen, to tilogmed, men vant ingenting. Så da får jeg håpe på en rik onkel i amerika.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det eneste jeg har å utsette på den er den lille skjermen på fremsiden, for når jeg klapper igjen telefonen går det noen sekunder så blir hele skjermen mørk.

Også var det bare å trykke på volumkontrollen på siden så slår den seg på igjen :roll:

:klem:Bustis :Hehe:

Min har også innebygd antenne Lillesky. Den forrige hadde det ikke og den falt av 2 ganger, med bare flaksen at jeg fant den igjen ;)

Den har hverken radio eller MP3. Har ikke bruk for det så liten å nett MP3 spiller som jeg har :wink:

Den mobilen er også fin L. Det stod mellom denne og den du har lyst på, men så frista det litt med kamera da sjøh :sjenert:

Jeg har vært hos fotsoneterapeut 1 gang og aldri mer  Det var såååå utrolig vondt (ja, jeg vet at det skal gjøre det, men hun brukte ikke bare fingrene men også en liten pinne!!!)

:ler:

Det sa snuppen også, at det er jo kjempevondt det :o

Men får du vondt av det så er det jo et tydelig tegn på en ubalanse et eller annen sted som burde blitt løst opp.

Jeg er sikker på at hadde du fortsatt ville det til slutt ikke gjort vondt mer ;)

Jeg har virkelig tro på fotsone jeg og mener alle burde gått å fått behandling et par ganger i året, bare for å få røsket opp litt i systemet.

Skal titte på den sakral-terapien etterpå (det høres jo vondt ut å det da :-? )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dag startet jeg dagen med frokost på verandaen, så vi har med andre ord strålende solskinn himmel i dag.

Etterpå tok jeg med meg den ene bikkja og gikk opp til bestemor og feiret bursdagen til fetteren min sammen med onkel og tante som var på besøk.

Vel hjemme la jeg meg ute og fikk bruna kroppen min litt men måtte gi meg etter en stund siden hodepina kom deisende i en fart :-?

Så spiste jeg og papps middag på verandaen før jeg la meg ute og leste litt. Og nå sitter jeg her ;)

Skal ut å gå en tur strax før jeg setter meg ned med studiene igjen. Jeg fikk igjen den forrige oppgaven på fredag og fikk 5, men synes nesten ikke jeg fortjente den :oops: Jeg hadde et par elementer på oppgaven som jeg rett og slett ikke har sett selv, som trakk litt ned. Men det er jo også derfor jeg driver med det, for å lære ;)

Så han er tydeligvis storfornøyd med arbeidet mitt når han til tross for feilene trår til med den karakteren der.

Nuh, ut på tur :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg regner med gubben fikk bittelitt feriepenger ja Tubby :ler:

Det var sikkert ikke gøy, men trøst deg med at jeg får enda mindre neste år ;)

Ha en fin søndagskveld Tubby :klem:

Hva slags abonnement har du da Kakemonster? De fleste operatørene selger jo mobiler for en billig penge så lenge man fortsetter det abonnemanget man har.

Jeg går over fra Telenor til Netcom nå og binder meg for 12 mnd og fikk mobilen for 249,-

Synes ikke det er så ille jeg for abonnemang må man jo ha uansett for å bruke mobilen, og Netcom er billigere enn Telenor. Dessuten har Netcom flere typer abonnemang man kan velge mellom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jontantkort fra Chess jeg. Synes det er så greit. Så jeg må nok ut med full pris jeg da.

Får begynne å spare tenker jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig tro på fotsone jeg og mener alle burde gått å fått behandling et par ganger i året, bare for å få røsket opp litt i systemet.

:Nikke:

Det er jo så deilig å bli klemt på føttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
Jeg har jontantkort fra Chess jeg. Synes det er så greit. Så jeg må nok ut med full pris jeg da.

Får begynne å spare tenker jeg :-?

Bestiller du gjennom internet kan du fremdeles få mobiler til langt under prisen du får i butikker ;)

:Nikke: Det er jo så deilig å bli klemt på føttene.

Det er det også Sixx :sjarmor:

hei bamsemums hatt en fin helg

Den gikk sabla fort men har vært meget fin knerten min :kysse:

Hvordan har demses vært?

Gikk en lang tur i kveld og på vei hjem gikk jeg på oversiden av elva. Da vi var mindre pleide vi å hoppe over elva et bestemt sted fordi det ligger flere steiner på rad som danner en liten "bro", men i år er det litt mer vann i elva så jeg måtte dra av meg skoene og vasse over.

Det var kaldt men deilig :P

Det er så merkelig hvor mye mer jeg legger merke til det gode,fine og "skjønnheten" i alt etter at jeg ble dårlig. Når man vet det finnes en mulighet for at man kanskje ikke lever om et år`s tid så er det snedig hvor mye perspektivet man hadde på alt og alle forandrer seg, til det bedre.

I går natt ble jeg sittende leeenge å se på månen bak noen trær, stor og nesten orange, kjempefin. Og i kveld da jeg satt her og hørte pappsen vanne plena rett utenfor, akkurat som før, eller den fine himmelen ved solnedgangen for et par dager siden, da himmelen var knallrosa.

Det å leve er ingenting man skal ta lett på. Det kan være beintøft noen ganger, men tenk på dem som må forlate jorda så alt alt for tidlig eller aldri er i nærheten av de levekårene som mange av oss har.

Og mange av disse setter umåtelig stor pris på livene sine, så hvorfor kan ikke vi??

Jeg er jo vokst opp på et lite sted med en stor familie bosatt ikke langt unna, og vi var flere unger som ble født rundt samme tiden. Derfor er vi oppvokst sammen også, nesten som i Astrid Lindgrens barna i Bakkebygrenda :-)

Jeg har så lyst til å gi mine barn den samme trygge og gode oppveksten jeg selv fikk som barn. Akkurat det å være en god mor føler jeg veldig sterkt på, men det gjør vel forsåvidt alle.

Etter turen hoppet jeg i dusjen så nå er jeg ren og pen og venter på at håret skal lufttørke seg. Fikk med en parfymeprøve på Pure morning av Marc O`Polo som jeg har dæsjet på. Den lukter godt :-)

Og nå som vi endelig har fått en skikkelig smak av sommer må jeg nesten bare konkludere med at myggen og knotten er like forelska i Alwa som de alltid har vært :roll:

Men nå er det senga :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jammen, hva heter den mobilen? Var det en Samsung? Jeg tror jeg ender opp med en Samsung X460. Tror jeg. Kanskje.

Gubben har dratt på jobb nå, og jeg føler meg skikkelig ensom. :(

Derfor tar jeg turen innom her, for jeg liker så godt å være her i dagboka di. :Nikke:

:kose: :kose:

Ha en superdupertruper fin start på uka, vennen!

Husk den turkise øyeskyggen da! :wink: Du kan jo gå for en billigere en da... Eller vente hvis dere skal på utebnlandstur du og snuppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Min mener du på? Jeg har en Samsung E330 jeg.

Samsung har jo en del klaff-telefoner. Av de nyeste modellene har du disse: SGH-E340E, SGH-E730, SGH-Z500, SGH-Z300, SGH-E720, SGH-E700, SGH-X640, SGH-X480, SGH-X460, SHG-X450 og SGH-A800 :P

Skjønner ikke helt hvorfor A800 ligger på lista over nye telefoner, for det var jo min forrige, kjøpt for nøyaktig 2 år siden men.

Hvis du trykker på 3D/Flash view får du et litt bedre inntykk av mobilene.

Jeg er hvertfall kjempefornøyd med klafftelefon, for da slipper du å huske tastelåsen.

Eller vente hvis dere skal på utebnlandstur du og snuppen.

Nei,nei. Kan ikke det. Fikk jo feriepenger i dag jo :ler:

Jeg får se om det blir på torsdag, skal til frisøren i en annen by vettu ;)

I dag er det overskya og litt kaldere temp, men fremdeles varmt nok. Tror det er spådd sånn resten av uka, og det er greit for meg siden jeg skal sitte med oppgaven. Så kan sola komme når den er unnagjort :Hehe:

Nå får jeg kaste i meg frokost så rekker jeg det før middagstid :roll:

Ha en fin dag :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: ~Alwa~

Godt å høre at du føler deg litt bedre for tiden!

Dumt det ikke ble noe av Spania-turen, men dere finner nok et godt alternativ! Skjønner godt han ikke er så klar for en bilferie etter den kjøreturen der! :ler: Men om dere skal nordover, må jeg iallfall anbefale og få med dere Lofoten!!!

Vi skal ta en bilferie i Norge i sommer, pakke bilen full og ut på tur. Blir mest sør- og vest-Norge da.

Gratulerer så mye med ny telefon! :D

Ha en flott dag!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...