Gjest baby-E Skrevet 15. juni 2005 #1561 Del Skrevet 15. juni 2005 hei hei kjære ~Alwan~ min! Så godt at det går bedre med deg, men så utrolig dumt med den spaniaturen som dere hadde gledet dere til! Blir nok heller ingen ferie for sambo og meg i år, men det skyldes helt andre grunner! Nå har jeg skrevet skikkelig om turen vi hadde også Håper du får en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. juni 2005 #1562 Del Skrevet 15. juni 2005 Håper dere finner på noe annet gøy istedenfor Spania! Håper det går bra hos psykologen, bare vær ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 15. juni 2005 #1563 Del Skrevet 15. juni 2005 Håper det går bra hos psykologen, bare vær ærlig Fnis! Det er JEG som skal til psykolog! Ha en superflott dag, Alwa! Her skinner sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #1564 Del Skrevet 15. juni 2005 Håper det går bra hos psykologen, bare vær ærlig Jeg skal ikke til psykolog dark angel det Hellu Moon Vi skal fremdeles bort et eller annet sted, bare jeg og han Baby. Jeg har lyst til å pakke telt,klær og det vi trenger i bilen og bare kjøre i vei jeg. Kanskje til Sverige eller Danmark. Vi trenger hvertfall å være sammen og jeg føler et behov for å komme meg bort fra all sykdom og elendighet for en stund. Det blir vel stritt nok etterhvert tenker jeg. Så det blir da noe Jeg iler til å leser referat strax Baby Må få høre hvordan det gikk i dag da Lillesky og håper du husker det jeg sa Det går sikkert fint vennen :dagensrose: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nå har jeg bestilt meg frisørtime til neste torsdag (nå må jeg huske å dukke opp på riktig dag ) Han som skal klippe og stripe er kjempedyktig. Skal ikke gjøre noe drastisk heller da. Lengden på håret går til midt på ryggen nå og trives i grunnen med det, men det blir fort litt kjedelig så et eller annet skal han få gjøre.Må hvertfall stripe etterveksten. Driver å laster ned litt ny musikk nå, så skal jeg straks ut å gå meg en tur før jeg setter meg ned med studier. Kommer nok til å glimre litt med mitt fravær til den oppgaven er i boks. Tror ikke jeg klarer å slappe av skikkelig i ferien om jeg vet at noe halvferdig ligger å venter på meg Ute er det regntungt men fin temp. Håper alle får en fin dag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 15. juni 2005 #1565 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei Alwa!! Endelig fått oppdatert meg litt her. Utrolig skummelt det som skjedde pga. teen! :o Kjente jeg ble helt kaldt inni meg når jeg leste det. Det er bra du føler deg bedre nå. Lykke til med pilates forresten. Jeg lastet de videoene ned for noen måneder siden og prøvde det. Utrolig slitsomt. Følte meg litt dum som lå der og kavet på gulvet og prøvde å få til alt riktig. Endte bare opp med at jeg fikk vondt i ryggen. Håper du får en super onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 15. juni 2005 #1566 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg skal til frisøren nesten ONSdag jeg Da skal jeg forresten først til hudpleier som skal nappe øyenbryn og farge øyenbryn- og vipper også skal jeg til frisøren vegg i vegg og farge håret mørk brunt og ha lyse striper i. Så skal vi prøve litt mer farger i make up og hårsveis, for det der de samme som skal "make" meg til bryllupet Hel deilig dag for bare meg selv :-) Har ikke fått sett så mye i katalogene enda, har tross alt mer lyst til å finne meg en jobb nå først og studere mer senere, for det passer slett ikke med studering når vi planlegger huskjøp og sånt i løpet av et par år Lykke til med oppgaven snuppa, ser deg siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 15. juni 2005 #1567 Del Skrevet 15. juni 2005 Det var bra dere droppa Spania-turen. Ikke ta sjanser på noe som ikke er bra. Men kom dere litt bort likevel. Hva med en tur til vakra Nord-Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 15. juni 2005 #1568 Del Skrevet 15. juni 2005 Åh, synes det høres så fint å ta med seg kjære i bilen og bare cruise avstedt, uten bestemt mål! Kan bli romantisk det Ha en fortyllende og deilig dag!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juni 2005 #1569 Del Skrevet 15. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 15. juni 2005 #1570 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei vennen Godt at det var skolen som holdt deg borte , vi følger med deg vet du! Jeg drikker faktisk Yogi te, jeg, og det er som du skriver den skal jo være sunn,- noe av den sunneste teen som finnes, faktisk :o Så det må være at du har reagert på noe i den. Jeg er allergisk for noen matsorter, men reagerer ikke på den teen Skal moren din på kurs i Spania,eller? Uten at jeg nevner hos hvem Når det ikke blir Spania på deg og snuppen, så må dere jo ta en tur på festivalen, da (går buss hver time hele døgnet til og fra Oslo!) Jeg var hos frisøren igår,jeg. Måtte ha i litt mer sort og rødt pynte meg til jazzen starter. Jeg har kobber med oransje + 2 sorte striper hehe..... Klemz fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2005 #1571 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei vennen! Alt bra med deg? Håper du har hatt en fin dag, og får en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 15. juni 2005 #1572 Del Skrevet 15. juni 2005 AOK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 15. juni 2005 #1573 Del Skrevet 15. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. juni 2005 #1574 Del Skrevet 15. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #1575 Del Skrevet 15. juni 2005 Følte meg litt dum som lå der og kavet på gulvet og prøvde å få til alt riktig. Jeg kommer sikkert ikke til å føle meg noe smartere, men så har jeg ingen planer om å kringkaste seansen heller, så ingen andre enn undulaten får se et heller :oops: musserende tryne som ligger der å kaver Takk for hilsen Puff.Godt å se deg igjen Ser godt hvem som skal ha dagen sin på ONSdag ja Tubby Er det ikke godt å bruke litt penger på seg selv en gang i bland? Også føler man seg så mye bedre etterpå Det er hvertfall vel fortjent synes jeg Hva med en tur til vakra Nord-Norge? Jeg var til Tromsø for første gang på høsten i fjor. Nydelig by det var Men så står jo Bodø igjen på lista mi da. Er det ikke der de har en "utendørs" handlegate under glass? Det var slettes ingen dum ide Fighter Tusen tusen takk Manic :klem2: Heisann Lurven Er det kaldt der du er eller har du vært på julebord i dag? Synes du ikke teen er sterk Maisen? Jeg la hvertfall merke til det selv, men jeg tror ikke friske mennesker ville reagert på samme måte som jeg gjorde. Jeg mangler jo tross alt en galleblære, og den har jo en viss innvirkning på hvordan magen fungerer. Men siden disse operasjonene blir mer og mer vanlige så synes jeg det er ganske viktig at de både får og gir informasjon om at den kan ha en negativ effekt. Jeg måtte kutte ut grønn te her også for jeg fikk løs mage av den. I dag har jeg drukket solbærtoddy. Er jo så vant til å kose meg med en kopp varm te til kvelds vet du :-( Jeg var hos frisøren igår' date='jeg. Måtte ha i litt mer sort og rødt pynte meg til jazzen starter. Jeg har kobber med oransje + 2 sorte striper hehe..... [/quote'] Så om vi i fulle fall skulle ende opp på jazzfestival så må jeg se etter den mest omsverma baben med andre ord? Heisann Sneip Det går fint med meg, går det bra med deg? Har hatt en fin dag.Jobbet mye med studier, men det må jo til Takk for hilsen snille du Det var koselig å se deg igjen Kafka. Ble redd du hadde pakket snippsekken for godt jeg. Tusen takk for link. Lysta ble ikke mindre av den grunn ser jeg Velkommen tilbake Hellu Tubby :-) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I dag sleit jeg skikkelig med studiene en stund. Enkelte ganger så virker det som om hjernen helt stopper opp, også blir jeg bare sittende å dra meg i håret og blir mer og mer irritert. Også *vips* så løsner det igjen Nå er jeg ferdig med å planløse rommene. Det vil si; jeg har funnet det interiøret jeg skal anbefale og vet hvor de skal stå. I morgen skal jeg tegne huset og planløsninga, men er jo laaangt fra ferdig med oppgaven. Men den kommer seg På ettermiddagen kom største bror min og svigerinna mi med ungene. Jeg og svigerinna mi spilte fotball med guttene, og jeg har dårligere kondis enn lille M på 4 mnd Og jeg som jogget 5 dager i uka før :-? Jeg har jammen en bra jobb den dagen jeg blir frisk og rask igjen Før LOST gikk jeg meg en tur og nå skal jeg hoppe til sengs. Kommer til å være litt smådeppa neste onsdag etter siste episode av LOST. Den serien har nå liksom vært onsdagene en god stund nå :-? Men har jo fremdeles ungkarskvinnen da Har hatt synsforstyrrelser på det ene øyet i dag også. En ting er at det er ubehagelig, men jeg kjenner panikken slå meg som en knyttneve i magen hver gang. Ser virkelig frem til videre utredning nå. I morgen får jeg kanskje den nye mobilen min også Jeg fikk melding på mobilen i dag om at pakken var blitt sendt. Jeg tror nok ikke den kommer før på fredag, men jeg må jo sjekke Tusen takk for hilsner alle sammen og sove godt :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 15. juni 2005 #1576 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har vurdert å dra til Bodø i sommer! Pappa har lovt å spandere, hvis jeg vil dra. Har ei kusine som bor der oppe. Sov godt, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 15. juni 2005 #1577 Del Skrevet 15. juni 2005 Håper du føler deg bedre, vennen! Og sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 16. juni 2005 #1578 Del Skrevet 16. juni 2005 hei vennen:D Dumt med spania turen da, men er jo koselig at dere finner på noe annet sammen istedenfor og Kan dere ikke ta dere en tur til sverige den 25, så kan vi møtes på båten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juni 2005 #1579 Del Skrevet 16. juni 2005 Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2005 #1580 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei Snuppa! Å så gøy det er å soille forball og sånt med de små! Pleier å gjøre det med søstrene min jeg (de er 5 og 9) og de løper fra meg med en gang! Og holder en evighet lengre! Så ikke bare du som sliter med kondisen! Jeg trente også enormt før, men blir dårlig med det nå pga migrenen. vi får starte oss en treneklubb-tråd når vi blir friske igjen! Så du hadde skrevet om en jazzfestival! Er det Moldejazzen du skal på? Dit skal ihvertfall jeg, så kunne jo kanskje vært gøy å møtes da? Her er det knall sol idag , håper det er like fint oppe hos deg! Ha en flott dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg