Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2005 #1541 Del Skrevet 13. juni 2005 Så skummelt! Dette burde jo butikken opplyse om at kan skje før man kjøper slik te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 13. juni 2005 #1542 Del Skrevet 13. juni 2005 Oi :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 13. juni 2005 #1543 Del Skrevet 13. juni 2005 Uff, så leit at du har vært dårlig da Alwa... Du får brumme litt i butikken så de ikke gjør dette flere ganger :evil: Selv har jeg pådratt meg et eller annet æsj-bæsj som gjør at jeg er dønn sår i halsen, dett i desa, vondt i hodet og ille kvalm (- og nei, jeg er altså ikke gravid )... Blæh, jeg hater å være syk.... Måtte til og med dra hjem 1 time før i dag, hang jo nesten ikke sammen på jobb jo :-( ********* Jeg er også så kjempeglad i bøker så jeg har et forslag; ME & YOU - Ubegrenset gratis bokbudsjett ut året DET hadde vært no det... Har forresten bestilt katalog hos noen av de brevkurs/datakurs - "skolene" så får vi se om det kan bli til noe.. Jeg gikk jo på MI på kveldskurs og tok sykehussekretær, så jeg har jo litt erfaring med den slags, rent bortsett fra at det blir ille dyrt dah Tusen takk for alle tipsene, du er knall Går ut fra det er verd det, om man nå får jobb etterpå - noe som jo ikke er selvsagt overalt i verden!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. juni 2005 #1544 Del Skrevet 13. juni 2005 Så fælt med den te-opplevelsen... :o Er man ikke pliktig til og informere om hva matvarer og slikt inneholder? Slik at man kan unngå og kjøpe ting man ikke tåler? :-? Godt du hadde mammaen din i alle fall! Kjekt at du har funnet ut hva du vil bli i livet! Jeg fant ut hva jeg ville bli litt for sent, så nå må jeg pønske ut noe annet... Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 14. juni 2005 #1545 Del Skrevet 14. juni 2005 :o oi, for en skummel te!!!!! Høres jo ut som en skikkelig fæl opplevelse! hvorfor skal du få alt det vonde stakkar? håper det går bedre med deg snuppa, fikk helt vondt av deg nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 14. juni 2005 #1546 Del Skrevet 14. juni 2005 Alwa...er alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. juni 2005 #1547 Del Skrevet 14. juni 2005 Håper det går bedre med deg vennen. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyan Skrevet 14. juni 2005 #1548 Del Skrevet 14. juni 2005 Så stille du er. Går alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. juni 2005 #1549 Del Skrevet 14. juni 2005 hei jenta mi! Så leit med magevondt da!! Nå syns jeg likosm det er nok for deg jeg, vennen! Men er det ikke typisk da, at nå her jeg endelig tis til å være her, å da er ikke du her Håper magen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 14. juni 2005 #1550 Del Skrevet 14. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 14. juni 2005 #1551 Del Skrevet 14. juni 2005 Det er alt for stille her, alt for lenge siden Alwa var her sist.... Er alt bra???? :trøste: Blir rent bekymret her jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #1552 Del Skrevet 14. juni 2005 Så søte dere er Jeg lever i beste velgående jeg da, men var opptatt med studier i går og har hatt en del på plakaten i dag også. Formen har vært fin i dag Har vært i kontakt med fastlegen min angående turen til Spania den 9. juli. Han vil at jeg skal utsette turen til jeg er ferdig med utredning og en eventuell behandling :-( Kombinasjonen varme og hodepine er særdeles dårlig, så vi kan fort ende opp med å betale for en ferie ingen av oss drar nytte av hvis jeg blir liggende dårlig. Og den sjansen er mer enn nok til stedet desverre. Han ville jeg skulle snakke med nevrologen den 28. og høre hans mening av saken før jeg foretok meg noe. Jeg får hvertfall legeærklæring på at jeg er syk og ikke i stand til å gjennomføre turen så vi får igjen utgiftene på billettene. Jeg har tenkt masse på dette selv og grudd meg forferdelig men tenkte det kunne vært godt å komme seg bort litt også. Har ikke sagt det til snuppen enda, men har så fryktelig dårlig samvittighet. Jeg vet jo godt at det ikke er min skyld, og snuppen vil garantert ta det kjempefint men likevel.Jeg vil jo til Spania :cry: Også fikk jeg takkekortene jeg og svigerinna mi bestilte for 14 dager av lilleM i dag. Fikk også Windsor pilates dvd`er jeg bestilte for litt siden. Har hatt lyst til å forsøke pilates lenge siden jeg sliter sånn med leddene men tenkt at tv-shop bare er noe ræl :oops: Så ble jeg anbefalt serien av ei venninne så jeg bestilte dem. Så gjennom filmen med de grunnleggende trinnene i sted, og ble faktisk svært imponert. Men jeg kommer ikke til å forøke meg på dem før jeg er frisk igjen, for de så mer enn nok krevende ut. Jeg får la kroppen takle det den strir med nå først og fremst I helgen da jeg lette etter og la til interiørsider fra nettet bestilte jeg også en del kataloger. Fikk de 2 første fra Ifø og L.K Hjelle i dag. Jeg har faktisk bestilt så mange kataloger at jeg tror ikke jeg kommer til å tørre å se postmannen i øynene før til jul Nå venter jeg bare på mobilen og bøkene mine, så skal jeg ikke vise meg på postkontoret heller på en stund Hadde en koselig pratestund med snuppen på telefon i går. Så god og søt han er Også var jeg innom helsekosten og fortalte om den heller mindre artige opplevelsen jeg hadde natt til mandag. Hun satt veldig pris på at jeg kom å fortalte det og skulle definitivt sjekke det ut. Men hun ville nok ikke ta på seg all skylden så hun ga meg beskjed om å si ifra at jeg hadde gått gjennom en slik operasjon neste gang jeg ville forsøke noe i samme duren, og det er jo greit nok det. Men jeg kommer til å være forsiktig fremover for jeg merker det skal ikke mye til før jeg får litt magesmerter igjen. Dessuten vil jeg helst ikke gjennom samme opplevelsen en gang til :-? Teen heter Yogi Tea Maiken, en te som skal være spesielt bra? for oss kvinner. Hva var galt med magen din Maisen? Jeg tror faktisk jeg skal skrive ned ingrediensene og ta de med meg neste gang jeg skal til legen så får han se på det. Kanskje han vet hva jeg reagerte på. Har også kjøpt meg Interiør magasinet og Interiørmagasinet Maison i dag. Jeg har jo 3 blader og en bok liggende som jeg ikke har rukket å lese enda fra før av, så jeg har da nok lesestoff utover sommeren Nå driver jeg å hjelper mammsen med å overføre bilder fra kameraet hennes inn på compen så hun får fri plass på minnebrikken. Hun drar til Spania i morgen sammen med en venninne på kurs til hun engelske som var her for ikke lenge siden :-) Det var meningen de skulle ta bilen til flyplassen i morgen, men så røk viftereima i ettermiddag. Det var vel guds vilje at dattera skulle passe på den mens de var borte tenker jeg Skal laste ned litt musikk til MP3-spilleren hennes etterpå også så hun får noe å høre på på turen. Vi var å shoppet i ettermiddag og jeg fant meg sommersko. Lysrosa ballerinasko, så søte atte Tusen tusen takk for mange hilsner :dagensrose: Skal se om jeg rekker innom noen dagbøker senere eller i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juni 2005 #1553 Del Skrevet 14. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 14. juni 2005 #1554 Del Skrevet 14. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 14. juni 2005 #1555 Del Skrevet 14. juni 2005 Puh... Så godt at du er tilbake! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juni 2005 #1556 Del Skrevet 14. juni 2005 glemte visst igjen noe tøy sist jeg var hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 14. juni 2005 #1557 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg ble pittelitt forkymra skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #1558 Del Skrevet 14. juni 2005 Gruppe Fighter, Tubby og Lille My (jeg sa klem Lurven :fy: ) glemte visst igjen noe tøy sist jeg var hos deg Sånn er det når man ikke klarer å styre seg Lurven Dessuten må jeg nevne at du aldri har tatt deg bedre ut enn du gjør akkurat nå. Men rød sløyfe i tufsa å greier Jeg ble pittelitt forkymra skjønner du. Forkymra du ja Søta Har sagt i fra til snuppen nå at det sannsynligvis ikke blir noen Spaniatur på oss, og han ble jo selvfølgelig skuffa men tok det pent. Vi skal finne på noe anna koselig vi så tar vi Spania til neste år Skal jammen si mammsen fikk gjennomgå i kveld :o De skal dra til Spania i 16.30 tiden i morgen. Først gikk viftereima på bilen til helv# Så skulle de ta tog og fant billetter til 199,- men måtte først finne ut om stasjonen var oppe på den tiden så de fikk tatt ut biletter. Mens damene styra med dette ble billettene utsolgt og det eneste som var igjen da var billetter til 900,- per.pers.. Også skulle de ta fly. Fant fly og reisetidspunkt og rotet oss til å lage en egen profil osv... Da vi var mot slutten av bestillinga fikk vi vite at elektronisk billett ikke kunne brukes ved denne reisen så billettene måtte sendes pr post Så var det tilbake til tog igjen og endelig fikk vi bestilt billetter grytidlig om morran til 199,- og damene er fremme i Oslo 09.07, 7,5 time før flyet til Spania letter Driver å laster ned litt musikk til henne nå.Skal oppdatere meg litt i dagbøker samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. juni 2005 #1559 Del Skrevet 14. juni 2005 Alwavennen! Godt at det går fint med deg! Blir en kort hilsen nå, må få sendt samboer på jobb! Ang. Spania, så er det jo fint at du kan glede deg til turen etter at dette er over! Det hadde vært dumt å være der nede og bare ha det vondt. Dessuten er det altfor varmt der om sommeren! Dere skal nesten være glad for at dere ikke skal dra nå... Bedre å dra i august! Like før skolen din starter. Hvis snuppen får fri da? Her planlegger jeg for dere! Jeg og hunden er så utrolig slitne. Vi har gått tur i dag! I morra skal jeg til psykologen og gruer meg litt. Aner ikke hva jeg skal si, for jeg har det ikke så bra. Ha en riktig fin natt, kommer tilbake om litt! Hvis du er våken, så hopper jeg innom msn en tur, så vet du det! til verdens beste Alwa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. juni 2005 #1560 Del Skrevet 15. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg