Gjest Chrizzy Skrevet 8. juni 2005 #1461 Del Skrevet 8. juni 2005 Heia Håper du har en fin kveld! Jeg skulle egentlig vært i seng nå, men er ikke trøtt Tro hvor kenge det er til du og snuppen gifter dere da Så bra at du bare tenker på at dere skal kose dere og være kjærester først! Takk for enda en grattis fra deg... :blomst_opp: Natt natt og sove godt :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1462 Del Skrevet 8. juni 2005 Har snakket litt med Lillesky på MSN nå. Så koselig Skuldra mi blir bare værre og værre så jeg hopper til køys nå. Svarer dere snille damene i morgen jeg :-D Takk for fine hilsner og sov godt :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. juni 2005 #1463 Del Skrevet 8. juni 2005 God bedring og sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. juni 2005 #1464 Del Skrevet 9. juni 2005 Koselig å prate med deg, Alwavennen. :kose. Vi snakkes igjen. Om hybler og sånt. Var fin den nye mobilen du har bestilt! Nesten like spent som deg på hvordan den fungerer! Vil ha ny mobil jeg og... Samsung! Har bare hatt Nokia jeg... Kjedelig Nokia. Men nå må jeg springe til køys. Du sover vel søtt allerede. Jeg har snakket litt med superbustis. Hun er nå søt da! Ha en fin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #1465 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei vennen. jeg tenker masse på deg selv om jeg ikke er her så meget. Ønsker deg en riktig god torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1466 Del Skrevet 9. juni 2005 Er du bedre idag? Håååper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2005 #1467 Del Skrevet 9. juni 2005 :o Nå har du nesten hundre sider!! Hvordan har du det idag vennen? Jeg har desverre ikke fått vært så mye her inne den siste uken, masse styr på jobben. Sender likevel masse :trøste: , tenker på deg! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 9. juni 2005 #1468 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå håper jeg du har bakt alt klart, og kjøpt inn masse drikkevarer.. Snaaart 100-fest her også! Hvordan er formen i dag da? Tusen takk for gratulasjoner, skal videreformidle de jeg! Ha en fin dag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1469 Del Skrevet 9. juni 2005 ssssss nnnnnnnn aaaa rrrr tttt 100 s i d e r ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1470 Del Skrevet 9. juni 2005 Nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1471 Del Skrevet 9. juni 2005 GIR MEG IKKE ENDA!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1472 Del Skrevet 9. juni 2005 EN FOR Å KOMME OVER PÅ SIDE 100! 100 S I D E R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1473 Del Skrevet 9. juni 2005 KOM ANN NÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1474 Del Skrevet 9. juni 2005 Han mener det er kjipt at det er kaldt og slaps på bakken. Ja oki. Jeg vet ikke hvor dere bor så jeg så for meg masse snø både på bakken og i trærne jeg nå, for det er slik vinter jeg er vant med. Det hadde vært romantisk det dark angel :-) Jeg og snuppen har bare 15 mnd. på baken vi, så vi er langt unna noe som helst planlegging. Bare snakka litt om det Neida, du er ikke streng Det var bra Cyan. Da jeg så gjennom innlegget etter jeg hadde posta det så tenkte jeg: herregud så streng jeg var Det var godt du ikke tok det sånn Tro hvor kenge det er til du og snuppen gifter dere da Du har nok meeer enn god nok tid til å finne bryllupsgave vil jeg tro Var fin den nye mobilen du har bestilt! Nesten like spent som deg på hvordan den fungerer! Vil ha ny mobil jeg og... Samsung! Har bare hatt Nokia jeg... Kjedelig Nokia. Jeg håper også jeg blir like fornøyd som jeg tror jeg skal bli. Leste en anmeldelse av mobilen et sted, og det ble sagt mye positivt om den. Var noe med tastene som kunne være litt vanskelig, men det blir man da vel fort vant til? :klø: Dessuten kan den ikke være så veldig anderledes enn den jeg har. Nokia har jeg hatt et par ganger før, men synes det er så dårlig kvalitet på dem jeg. Mine har hvertfall ikke holdt lenge og ikke er jeg spesielt hardhendt heller. Dessuten har ikke Nokia peiling på design overhodet, så har en først forsøkt en Samsung går man ikke tilbake til Nokia Ha en fin Torsdag du også Lillesky jeg tenker masse på deg selv om jeg ikke er her så meget. Takk i lige måde Bustis Vet det foregår mye hos deg Bustis og vet du kommer igjen når det har roet seg Lykke til med eksamen *krysser fingre* :dagensrose: Er du bedre idag? Håååper det Jeg er bedre enn i går :-D Som sagt så blir skuldra bare værre og værre, så jeg sliter litt med å finne en god sovestilling. Men i natt har jeg sovet som en baby, uten avbrekk fra hodepinen. Og selv om hodepinen ikke er bedre så er formen det, så da kan man ikke klage da Takk for hilsen snuppa :o Nå har du nesten hundre sider!! Ja, tenk på det Sneip Har fått god hjelp da Skjønner at det er mye på jobb nå før innspurten til sommerferien. Slit deg ikke ut nå da vennen ~~~~~*~~~~ Tenkte jeg skulle ut å gå en tur nå (skal gå i rolig tempo Maisen ) Etterpå skal jeg gjøre oppgaven klar til sending så kan jeg ta meg en tur til byen i morgen og sende den i vei. Tusen takk for fine hilsner alle sammen. Er så glad jeg har dere :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1475 Del Skrevet 9. juni 2005 TOOOOO innlegg til dark angel........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1476 Del Skrevet 9. juni 2005 H O L D E R D E T M E D D E N N E ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1477 Del Skrevet 9. juni 2005 GRATULERER MED 100 sider!!!!!!!! :blomst_opp: :dagensrose: :nissekone: :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1478 Del Skrevet 9. juni 2005 Wiiihhhiiiiiii Jeg tror det hører hjemme med en tale på nuværende tidspunkt....... *kremt* Ærede forsamling. La meg begynne ved å utrykke min store glede og beundring for deres store entusiasme og engasjement i denne dagbok. Uten deres flotte innslag av humoristiske fraser, linker, overdreven bruk av smilefjes, fine tanker, gode ord og all mulig støtte ville dette vært en trist liten lefse av ei dagbok. Med andre ord........ Takk for at dere holder ut med alle mine tunge tanker der dagene er som værst og smertene rir i kroppen. På mine gode dager ler dere med meg og på mine tyngste dager drar dere meg opp igjen. Kan ikke si hvor mye det betyr for meg og hvor mye DERE betyr!!! Takk skal dere ha alle sammen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1479 Del Skrevet 9. juni 2005 Når jeg begynte å lese talen din måtte jeg le. Når jeg forsatte å lese fikk jeg klump i halsen... Du er bare skjønn!! DU betyr mye vennen! Skål for 100 sider!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2005 #1480 Del Skrevet 9. juni 2005 hvordan går det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg