Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Heisann Maisen :klem:

Jeg er alt i alt ganske fornøyd med fastlegen min jeg. Han har jo tatt meg seriøst hele veien, henvist meg videre og tatt det som går an å ta av prøver.

Så han har vel i bunn og grunn gjort jobben sin og kan nesten ikke gjøre mer før han får vite hva sykehuset mener.

Og jeg får både utsatt skolegangen og tilbake penger hvis det skulle være slik, for jeg har en medisinsk sett meget god grunn, så det skal ikke bli noe problem.

Men jeg tør ikke begynne om formen er slik som den er nå, for da risikerer jeg å bli sittende der uten stand til å ta meg jobb eller fullføre skolen, langt unna familien. Og det blir rett og slett ikke aktuelt. Jeg skal være ordentlig frisk før jeg setter i gang, ellers så utsetter jeg det 6 mnd.

Helsa kommer først!! :P

Jeg husker så sjeldent det jeg drømmer, og det jeg husker om morgenen glemmer jeg så fort.

Drømmer du mye?

Tusen takk det samme Vips :klem:

Er det øl i kveld Tubby? :ler: Håper du koser deg :klem:

Det passet ypperlig Baby, for jeg varmet opp med 2 episoder av sesong 8 i dag ;)

Også cookies da gitt :sjarmor:

Takk vennen :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da var jeg hjemme fra bursdag og er like sliten som ei drukna katte. Vurderer sterkt om jeg skal hoppe til sengs nå.

Har begynt å blø nedentil igjen og skjønner bare mindre og mindre av denne kroppen nå. Kan det ha sammenheng med svulsten, er det psykisk eller er det noe galt fatt med underlivet også. Det skal jo så mye til å rokke ved syklusen min også...

At det går an :-(

I morgen har jeg ingen planer. Da tar jeg dagen som den kommer. Ikke fikk jeg gjort noe på studiene i dag og ikke fikk jeg gått tur heller, så nå er det tydeligvis kroppen som bestemmer.

Snuppen sa det til meg i går at det er så utrolig viktig at jeg lytter til kroppen nå og ikke trosser bare fordi jeg ikke er enig med den.

Jeg orker desverre ingen dagbokrunde i kveld så jeg har tatt en felles helgekos her.

Det er blitt mye negativt i dagboka nå de siste dagene, men jeg har det så forferdelig vondt både fysisk og psykisk nå. Håper dere holder ut med meg.

Jeg setter hvertfall stor pris på dere alle som en :dagensrose:

Og god helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Vet du hva Alwa;

Vi er så utrolig glad i deg, og det er ikke snakk om å holde ut med deg; vi er bekymret, engstelige - kort sagt vi bryr oss uendelig mye om deg og dette er ikke bra kjære deg... Slett ikke bra. Jeg tenker på deg stadig vekk og kjenner at jeg bekymrer meg for deg kjære Alwa, kan du ikke ringe legen på mandag?!? Jeg er så redd noe skal skje deg mens du venter på sykehuset!!!

Kjære lille du, kunne jeg - skulle jeg gitt deg alt .....

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hadde jeg bare kunnet gjøre noe Alwa, men jeg er så elendig hjelpesløs :cry:

Tusen klemmer, og roser og gode tanker.....

:klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem: :trøste: :klem:

:blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:

Kjære deg Alwa - ta vare på deg selv - vi venter her vi....

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Heia Alwa :dagensrose:

Håper du blir mye bedre og får mer energi så fort som mulig! Håper du har en fin fredagskveld :kose:

Tusen takk for hilsner i dagboka mi :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alwa. Så leit at du har mye vondt om dagen! Jeg tror du selv finner hva som er lurt, hvor mye aktivitet du orker osv, men jeg syns det høres veldig smart ut å slappe av, se litt klissefilmer, ikke stresse for mye med skole og ting du må gjøre. Dagbokrunde er ikke viktig i det hele tatt. Noen ganger er det du som er rundt og kikker til andre, andre ganger kommer andre og kikker til deg. Håper du varmer deg litt på gode tanker herfra og at de kan drive bort litt hodepine og plager.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann alle sammen, og igjen tusen :hjerte: takk for hilsner :P

Formen i dag er som i går, men jeg får heller ta dagene som de kommer og la kroppen få den roen den trenger.

I dag jeg har shoppa meg Beyond borders med Angelina Jolie og Clive Owen. Den ble vel ikke så godt motatt da den kom men skulle den være så dårlig får jeg trøste meg med at Mr. Owen spiller en av hovedrollene :sjarmor:

Også kjøpte jeg En offiser og en gentleman med Richard Gere. Den er det flerfoldige år siden jeg har sett. Hadde et dårlig tv-opptak av den filmen tror jeg som jeg så om og om igjen. Det blir morro å se den igjen :P

Mulig jeg bli akutt syk etter min egen offiser, men det får så være :sjarmor:

Han ligger syk nå stakkars. Tett i nesa, feber og det som hører med en skikkelig influensa. Skulle så gjærne vært og stelt godt med plutten min, men vet ikke helt hvor god hjelp jeg hadde vært nå :roll:

Var en tur til byen i dag. På kafe med mammsen,pappsen og besteforeldrene mine. Nå skal jeg få i meg litt mat før jeg legger meg på sofaen. Kanskje jeg får mannet meg opp og tuslet en tur også, vi får se.

Jeg er hvertfall veldig sikker på at det er menstruasjonen som har satt i gang nå, for smertene er på plass. Det var de ikke under bløndninga jeg hadde for en uke siden, men den varte like lenge. Så hva det dreide seg om vet jeg ikke :-?

I morgen skal jeg og svigerinna mi på kino og se Orlando Bloooom i Kingdom of heaven :Hehe:

Det gleder jeg meg til.

Også har jeg fått tatt meg en dagbokrunde. Det ble en liten en, men husk at tanken var god ;)

Håper ingen er glemt.

Ha en fortsatt fin lørdag alle sammen :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke kan gjøre noe godt for din kjære som ligger syk, synes jeg i hvert fall du skal prioritere å være litt ekstra snill med deg selv nå!

Håper du kommer deg etterhvert, og at helgen blir fin!

Takk for besøk i dagboka mi, forresten! :wink:

Gode klemmer! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Takk takk alle sammen :kyss:

Jeg gleder meg til kino i morgen, skal bli godt å komme seg litt ut. Litt bekymret for hodepinen men jeg får kaste innpå en passelig mengde paracet først så går det vel :)

Har sett Beyond borders i dag, og synes ikke filmen var noe dårlig jeg. Det var definitivt ingen feel good film, men tror man har godt av å se noen slike filmer en gang i blandt også.

For det er jo sånn verden er, desverre :-(

Trengte kanskje ikke se den akkurat nå men :roll:

Skiftet avatar igjen. Tror det kommer av at jeg er litt utålmodig og rastløs på alle plan for tiden ;)

Er ikke sikkert den blir så lenge...

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå har jeg rota så vannvittig lenge etter ny avatar, tror ikke skuldra henger på stort mer :ler:

Fant så mange fine som ble litt for små etter en del triksing og miksing, men ble ganske fornøyd til slutt.

Nå har jeg sett masse bilder av Kina og Asia, så fasinasjonen min er ikke blitt noe mindre akkurat.

Håper virkelig jeg får dratt dit en eller annen gang. Det hadde nok vært en stor opplevelse for lille meg :D

Nå er det potetgull pause :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
:klem:

Takke takk Fighter :kose:

Formen tok seg en liten oppsving i ettermiddag/kveld, og skal jeg snakke rett fra levra synes jeg det var jævlig fortjent etter de 3 siste dagene jeg har hatt *hmm, det var en bann gitt :sjenert: *

Da jeg skulle legge meg var da varmt som fy på soverommet, så jeg åpna vinduet og satt meg her.

Men nå er det grei temp. igjen så muligheten for å få sove er så meget større :-)

Krysser fingra for en like fin dag i morgen også :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...