Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Hei ~Alwa~ :P

Skjønner godt at du vil ta det litt roligere med dataen pga hodepinen :roll: Skal bli godt når du får orden på hodet!!!

Uff, snø orker jeg ikke tenke på en gang :-( Jeg er typisk sommermenneske, både i kropp og sinn :kul: Selvom jeg må være forsiktig med sola pga kreften jeg har hatt så koooser jeg meg i varmen.

I dag har det vært litt variert her: både sol og god varme og skyer og kjølig luft. Men, særlig stabilt pleier det jo ikke være på denne tiden her nede heller,da :o

Håper du har en ok dag i dag, kose deg litt da :blomst::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

hei snuppeluppsi!:D

Jøss, dagboka di er tydeligvis populær altså:o må bare gratulere deg med over 10000 visninger :wink:

Håper alt går bra med deg, vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann alle sammen.

Bare stikker snuten innom en liten tur. Skulle gjærne tatt meg en dagbokrunde men jeg orker ikke akkurat nå.

De siste dagene har jeg blitt bare mer og mer sliten og i dårlig form. Føler jeg kan sove døgnet rundt om jeg ikke er streng mot meg selv og drar meg opp av senga på morgenen, og enda så sover jeg en stund på ettermiddagen også.

Men jeg sliter med å finne gode sovestillinger om kvelden, for skuldra er jo så vondt. Og det er normaltsett den skuldra jeg ligger på :-?

Huff å huff, jeg har så lyst til å bli frisk igjen nå. Savner å våkne om morgenen å være uthvilt og uten hodepine.

Også savner jeg jogginga noe så enormt, det å pushe kroppen litt så den kjenner at den lever. Nå er det nok å gå en tur.

Også er jeg så redd på hva legene vil konkludere med. Redd de skal holde på sitt, mene dette ikke har en sammenheng og bare la meg gå slik. Også har det en sammenheng likevel...

Også begynner jeg å bli så forferdelig stressa i forhold til skolestart i august, for det nærmer seg så fort så fort.

Er jeg i tilsvarende form på august ser jeg ikke noen annen utvei enn å utsette det i 6 mnd.

Tør ikke risikere å måtte bryte midt i skoleåret, for jeg betaler en god slump med penger for å gå på denne skolen.

Hmmm, ingen god dag desverre :-(

Men jeg har nå sett Love actually i dag. Kjøpte den for leeenge siden men har ikke sett den før nå. Fin og koselig film med masse kliss og klass :roll:

Ute regner det nå. Synes det er koselig jeg. Sitter å hører regnet som trommer på taket her.

Så nå skal jeg legge meg litt i senga og bare lytte :P

Tusen takk for hilsner alle sammen. Jeg kommer nok sterkere tilbake :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Det er noe av det værste som finne og ha sånn hodepine. Jeg har vært plaget med kraftig migrene i mange år så jeg føler med deg... Men jeg slapp å være redd da, det du opplever må være veldig skremmende...

God bedring vennen min. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

hei hei vennen!

Du behøver ikke være redd for at jeg ikke skal ha noen dagbok...for jeg har blitt et dagbokmenneske :ler:

Synd at den hodepinen din ikke gir seg...kunne ønske det var noe jeg kunne gjort for å hjelpe :trøste:

Håper det går bedre nå...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

huffda, så kjedelig at du er så dårlig:(

Skulle gjerne overtatt mye av hodepinen din jeg, så slapp du og sitte alene med alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alwavennen. :trøste:

Skulle ønske jeg kunne overføre litt overskudd til deg! For jeg får ikke sove.

Ikke ha dårlig samvittighet for at det blir lite dagbokrunder, jeg vet at du kommer sterkere tilbake når du er piggere! Men vit at jeg savner deg! :heiajente:

Ikke vær redd for sykehus-turen. Jeg tenker hele tiden på sånn som det var med søsteren min. Hun gikk ganske lenge, og POP, så var den greia i hodet borte.

Og er det virkelig noe, så er det jo fint at de finner det ut nå. Jeg tror neppe de sender deg hjem med en farlig sykdom. :klem:

Ang. skolen, så får du vel igjen penger hvis du må avbryte pga. sykdom. Det har sikkert noe med forsikring å gjøre. Vet også at Lånekassa gjør gjeld om til stipend hvis man blir syk. Sjekk det ut, så slipper du å bekymre deg. :)

Hva er det du skal studere forresten? Jeg har glemt det...

Regn her også, så vi er i samme båt!

Ta vare på deg selv! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
huffda, så kjedelig at du er så dårlig:(

Skulle gjerne overtatt mye av hodepinen din jeg, så slapp du og sitte alene med alt!!

Kan ta en del av den jeg også! :klem: Håper det går litt bedre med deg nå. :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Åh, for en elendig dag. Og ikke ble den bedre heller desverre :grine:

Var så godt å snakke med snuppen nå.Litt tårer som rant å :roll:

Har følelsen av å ha gått helt ut av meg selv i dag. Jeg har bokstavelig talt ikke energi i kroppen. Har ligget mye på sofaen og sett 2 filmer. Love actually og Istid (for 5. gang men hoi for en film :ler: )

Sov 2,5 time på ettermiddagen også har jeg fått gjort en del på studiene innimellom.

Nå skal jeg spise litt kveldsmat før jeg legger meg og håper på en mye bedre dag i morgen.

Ang. skolen' date=' så får du vel igjen penger hvis du må avbryte pga. sykdom.[/quote']

Joda, jeg får jo det. Men hvor mye jeg får igjen kommer litt an på lenge jeg eventuelt rekker å gå der.

Dessuten ville det nok vært utrolig kjedelig om det skulle skjære seg for jeg må jo tross alt flytte en god bit unna familien. Så jeg tar nok ikke sjansen hvis jeg ikke føler jeg er i stand til å gjennomføre det :-)

Tusen takk for hilsner alle sammen. Dere er så snille og gode alle i hop atte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:cry:

Men det er så urettferdig jo.....

Kan ikke noen gjøre Alwa frisk bare :-(

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du må snakke med legen din Alwa....si hvordan du har det. Jeg skjønner meg ikke på legen din som kan la deg gå med sånne smerter. :trøste:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien
Du må snakke med legen din Alwa....si hvordan du har det. Jeg skjønner meg ikke på legen din som kan la deg gå med sånne smerter. :trøste:

:Nikke::Nikke::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ha en superduper fin tur til Oslo Lillesky :klem:

Tusen takk Tubby min :hjerte:

Huff, han vet Sixx :-( Og desverre så er det så lite han kan gjøre med det for jeg tåler ikke sterkere smertestillende enn de vanlige Pinex,paracet osv...

Det blir rett og slett for tøft for kroppen min. Men den dagen jeg skal inn til sykehuset er det slutt på å legge noe mellom, da kommer jeg til å forlange at de gjør noe. Kan jo ikke gå sånn. Og jeg er bombe sikker på at alt dette har en sammenheng, uansett hva de sier for alle symptomene kom jo samtidig.

Og alle andre tester og prøver er jo fine. Det blir for dumt å konkludere med at det ikke har noen sammenheng når alle symptomene jeg har peker mot hjernesvulst, de har lokalisert den men den sitter på feil side :-?

Takk for hilsen søte du :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Formen i dag er heldigvis bittelitt bedre. Jeg er fremdeles forferdelig sliten og "tom" innvendig men i går var det riktig ille.

I dag har jeg sett Sweet home Alabama, enda en søt klissefilm :sjenert:

Men det får være slik. Tror neppe humøret blir noe bedre av å benke seg ned foran tv`n og en dønn alvorlig dramafilm.

Nå skal jeg gå meg en tur før jeg setter meg ned med studiene. I kveld skal vi på bursdag hos eldste bror min :P

Skal få tatt meg en god helg runde i dagbøker senere, akkurat nå er ikke skuldra helt enig i at jeg burde gjøre akkurat det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~Alwa~vennen :P

Det er vondt å lese at du sliter så mye for tiden :roll:

Blir godt når du får en ordentlig avgjørelse!!!

Synes det virker som om du har en ok fastlege, de kan vel ikke gjøre noe før du kommer på sykehuset?

Ang. skolen så må det da være god nok grunn til å få tilbakebetalt penger eller utsatt skolegangen om du blir sykere?

Husker du drømmer nå? Ikke at du skal skrive om dem her (de er noe av det mest personlige du kan ha), men de kan ofte gi oss endel svar spesielt når vi sliter.

Mange varme klemmer fra meg :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...