Midnattsol Skrevet 31. mai 2005 #1341 Del Skrevet 31. mai 2005 Ta det med ro og kose deg du, vennen. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #1342 Del Skrevet 31. mai 2005 :o Nå har du over 10 000 visninger!!! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1343 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg la merke til at den stod på 9999, snåle greier Det er mange visninger altså :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1344 Del Skrevet 31. mai 2005 Glemte en liten ting isted....jeg har vært litt bekymra for om denne svulsten lå langt inne i hodet siden de ikke kunne se den på CT men først oppdaget den på MR-undersøkelsen. Men det hadde ingen sammenheng sa han, det hadde noe med selve måten undersøkelsene fungerer *puuhhh* :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. mai 2005 #1345 Del Skrevet 31. mai 2005 Liker sokker jeg og! Det er så fint å ha nye sokker. Vi får dra på sokkeraid sammen! Har fått frikort jeg og... :oops: Men jeg var akkurat på grensa, så jeg fikk ikke tilbake penger. Men det er fint å slippe å betale egenandel! Ta vare på venninna di, det er koselig å ha så "gamle" vennskap. Kos deg, snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #1346 Del Skrevet 31. mai 2005 :o 10 000 visningers fest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1347 Del Skrevet 31. mai 2005 Jammen, det teller da som festgrunn det Skål Kafka Har du fått frikort også Lillesky? Skjønner ikke hva det er med ungdommen nå til dags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 31. mai 2005 #1348 Del Skrevet 31. mai 2005 Har du fått frikort også Lillesky Atte jeg åsså :oops: *************** Innom med en liten ulovlig mens Hulemannen er på butikken... Han er kjempestreng med databruk for tiden. Hadde nemlig en sekretær på jobben sin før som ble sykemeldt i 6 mnd pga seneskjedebetennelse og musearm og senebetennelse osv osv - så han er veeeeldig påpasselig med at jeg ikke bruker høyrearmen til noe som helst for tiden :fy: Kos deg da Alwa, kommer innom igjen en tur i morgen tenker jeg - da har jeg nemlig fri og Hulemannen er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. mai 2005 #1349 Del Skrevet 31. mai 2005 Har du fått frikort også Lillesky Ja, hva ER det med ungdommen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #1350 Del Skrevet 31. mai 2005 At Tubby har fått frikort er da ikke det fnugg rart, for du har jo fått så god hjelp av dine små også Har det gått greit en stund nå? Bruker du støttebandasje på arma? Bli fort frisk snuppa :trøste: Ja, hva ER det med ungdommen? Jeg har nok følt meg nærmere 80 de siste mnd. ja Lillesky ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nå har jeg sett Starsky and Hutch. Og ble litt skuffa for jeg har hørt så mye bra om den filmen, men ble nå i grunnen ikke så imponert jeg da :-? Men litt fliring innimellom og grei tidrøyte Nå er det snart frustrerte fruer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 31. mai 2005 #1351 Del Skrevet 31. mai 2005 Heisann ~Alwa~ "Jeg har hatt lyst til å forsøke rosenterapi lenge nå maisen, men har ikke fått rota meg til det. Veldig fasinert av den behandlingsformen. Har du forsøkt det?" Ja, jeg har vært hos venninnen min en gang. Og det var helt merkelig etterpå: jeg har vel aldri gått sååååå sakte før tror jeg. Gikk innom matbutikken og traff ei jeg kjenner. Vi stod ved fruktdisken og jeg måtte holde meg fast i hylla for jeg følte det som om jeg fløt i lufta Bildene som hun og jeg fikk samtidig var også spennende, de var fra et gresk landskap (hvor jeg aldri har vært i dette livet) og handlet om en gammel mann og hans sorg. Mitt hovedtema i dette livet utifra hva jeg har funnet ut tidligere også. Nå har hun utviklet seg videre, og har altså hjelpere rundt benken som er med og healer. Frikort her også Fikk det seint i år,- pleier å ha det i februar/mars, nå fikk jeg det i mai Godt å se at du får oppklart ting du bekymrer deg for! Som at svulsten ikke syntes på CT men på MR. Mange fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1352 Del Skrevet 1. juni 2005 I går da jeg våknet var det surt og kaldt ute, det lå 1 cm snø på bakken og snøen dalte enda (det var da snart juni må vite ) I dag snør det ikke og ikke ligger det snø på bakken heller,men det er fremdeles litt surt ute. Ser ikke sola men noen få flekker med blå himmel så håpet er jo der :-) Om en bitteliten stund kommer svigerinna mi og lille M på besøk. Før den tid så må jeg spise frokost og lage kanelsnurrer Kommer til å roe internetbruken fremover for å skåne øynene litt for hodepinen blir sikkert ikke bedre av det. Men kommer nok innom noen ganger om dagen fordet Håper alle får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. juni 2005 #1353 Del Skrevet 1. juni 2005 Snø?! 1. juni?? Nå tuller du vel! Tøysekopp! Her skinner sola og det er så fint vær at jeg vurderer å trekke ut. Hunden har allerede lagt seg i sola han! Ja, du må huske på å stikke innom. Ellers kommer jeg til å savne deg for mye! Du får ha en riktig flott dag, Alwa, ta vare på deg selv! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. juni 2005 #1354 Del Skrevet 1. juni 2005 hei hei snuppa! Kos deg masse med lille M Får håpe du slipper unna den værste hodepinen i dag! Lurer litt på om jeg skal slette dagboken min jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 1. juni 2005 #1355 Del Skrevet 1. juni 2005 At Tubby har fått frikort er da ikke det fnugg rart, for du har jo fått så god hjelp av dine små også Har det gått greit en stund nå? Bruker du støttebandasje på arma? Bli fort frisk snuppa :trøste: Joa - det er sant Bruker en støttebandasje hjemme ja, men ikke på jobb - tør ikke fortelle dette til noen der, så jeg forsøker å bruke hånden minst mulig, men uten at noen legger merke til det. Du vet, en sekretær som strever med noe sånt som ligner senebetennelse er jo huttetu - for det innebærer jo som regel lange sykemeldinger - I disse arbeidsløse/arbeidssøkende tider tør jeg ikke vise mine små "svakheter" nei Høres ut som om humøret er litt bedre hos Alwa for tiden, og det er kjempegodt å høre!!! Har tenkt masse på deg. Nå er det heldigvis bare 27 dager til du skal inn på sykehuset da, så vi får håpe dagene går fort og at Alwa blir reparert og frisk som en fisk etterpå Har ikke tid til å sitte her Alwa, har et par etterslenger av noen invitasjoner som skal sendes, en arbeidssøknad og noen marsvin som skulle hatt renere forhold Sannelig lukter det ikke noe ufyselig, brunt no her også - Du komme å skifte på?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #1356 Del Skrevet 1. juni 2005 Ha en fin dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. juni 2005 #1357 Del Skrevet 1. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 1. juni 2005 #1358 Del Skrevet 1. juni 2005 hei du!¨ Skal slette dagboken min jeg, og vil bare lagre noe hos deg... Sider: 115 Innlegg: 1716 Visninger: 8154 Baby-E`s innleg før sletting : 2699 ~Alwa~`s innlegge før sletting: 2739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2005 #1359 Del Skrevet 1. juni 2005 Snø?! 1. juni?? Nå tuller du vel! Tøysekopp! Neidda, det lå både på bakken og i trærne hær. I fjor la det seg snø den 15 juni, så vi begynner å bli godt vant med dætta været Ha en fortsatt fin dag da chnuppa mi Du komme å skifte på?!?!? Hadde ikke tatt så mye for det jeg da Da jeg jobbet i barnehage syntes jeg bleieskift var den koseligste stunden, for det var eneste gangen man kunne fokusere 100% på bare 1 unge, ellers av tiden hadde jeg 15 andre som krøp rundt Jupp, 27 dager igjen Hvor skal du søke jobb da? Samme sted annen avdeling? Ha en flotters kveld da Tubby Ha en fin dag da! Tusen takk og du også Cyan. Håper du har det fint Helluu Moon ~Alwa~`s innlegge før sletting: 2739 Å jeg som var nesten leieboer da Har vært innom å hilsa på deg jeg Baby, ble så redd du skulle kutte dagbok helt ut. Gratulerer så mye med ny dagbok ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Før svigerinna, eldstegutten og lille M kom rakk jeg å sette meg ned med studiene og gjøre litt på dem. Også klarte jeg å brenne kanelsnurrene Hun hadde med seg bilder av lille M for å lage takkekort av, men det var så få med bare jentungen selv på. Derfor hadde vi en egen liten fotoseanse her og tok en del bilder av henne. Så la vi dem inn på fotoknudsen, valgte det fineste bilde og sendte i vei bestilling på 35 kort med rosa ramme rundt og med plass til skriverier på siden. Ble så fint at Vi sleit litt med å få skikkelige bilder av henne, for før bildet blir tatt lyser et stort rødt lys frem på kameraet. Og uansett hvor mye hun smilte, så ble hun mye mer opptatt av lyset der hun lå og da ble det litt mye å både smile og se på det røde fine lyset Men det ble jo en del da, av skjønningen Da de kom i dag hadde de med seg en gave til meg. Et kosebilde av meg og lille M, kjempefint. Rammet inn i en brun ramme og et kort de hadde skrevet så nydelig på. Ble helt rørt jeg :-D Nå har jeg hodepine, er sliten og skal ta meg en liten hvil. I kveld er det jo Lost og før der skal jeg gå meg en tur og få gjort mer på oppgaven. Kos dere og tusen takk for hilsner :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 1. juni 2005 #1360 Del Skrevet 1. juni 2005 :trøste: (Skal søke på en annen avdeling, samme sykehus, men det er bare for å vise interesse.. Det er nemlig bare pro forma, for det går en vikar og venter på stillingen ) Har hatt en fin dag i dag. Det kom tlf med enda et par som meldte seg på til bryllupet - kjempekos, det ser ut til å komme MANGE flere enn jeg hadde håpet og trodd Kos deg da Alwa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg