Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Å herreguuuuud. Det kjennes ut som om jeg har fått skikkelig rundjuling :-(

*syte syte syteeee* :sjenert:

Nå har jeg endelig rota meg til å se The gladiator jeg også. Den har jo fått både strålende kritikker og oscar, men har vel i grunnen hatt en forestilling om hva filmen gikk ut på, og det stemte også. Skikkelig bra laget, men fin var den ikke :-?

Også dauer Russell på slutten :o

Men nå hopper jeg i seng og håper på en, om ikke bedre dag, så hvertfall en bedre slutt på morgendagen enn dette.

Sove godt alle sammen og ha en fin søndag :dagensrose:

Og :klem: og :kose: til Fighter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg vennen:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du har fått en tid å forholde deg til i forhold til sykehuset, nesten utrolig!

Skal krysse fingrene mine for deg den dagen, ~Alwa~ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :P

Så flott at du har fått en dato :klem: det unner jeg deg virkelig :hoppe: Blir spennende tider framover ,da. Jeg krysser bein og armer og alt som kan krysses( jeg er til og med kryssbitt, hehe :wink: ) for at du får svar som er gode!

Sikkert lurt at du tar kafèturer og andre turer så du ikke tenker hele tiden. Det er noe annet allikevel å snakke med noen om det, verre å sitte hjemme og bekymre seg :-?

Fikk med meg en liten bit av Gladiator i går jeg også. Fikk i hvertfall sett litt av godklumpen :sjarmor: Han er en av de jeg har sansen for altså :sjarmor:

Dyra fortsetter å dukke opp skjønner jeg, deilig :P Vennen min overnattet i telt i skogen denne helgen han, og hadde fuglesang rundt seg hele tiden. Sikkert en fin opplevelse (jeg skulle jo ha vært der ikke i Oslo :sur: )

:trøste: til deg, håper du får noen dager nå uten hodepinen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper du har det bedre idag vennen! :kose:

Hva har du gjort idag da?

Jeg bare slapper av hjemme.

Ja, du får sende sambo på kafe en dag du også.. :ler:

Deilig med litt privat surfetid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det har vært en lang dag med masse nye intrykk :o Jeg har blitt healet i dag av den engelske læremesteren til mamma, mens hun var i transe.

Hun holder kurs her denne helga og spurte om jeg ikke ville være med i dag, som "pasienten" hennes som hun så fint kalte det :ler:

Og jeg har da ingenting å tape på det så jeg tenkte hvorfor ikke.

Det var en snedig opplevelse for mens hun healet meg hørte jeg hun puste bak meg, men så hørte jeg en annen som pustet bak henne igjen og denne pusten var skikkelig tung. Så jeg konsentrerte meg veldig for å høre om lyden kom fra siden, men jeg er meget bestemt på at den kom fra bak henne. Og for å holde energiene på et sted så satt vi i et hjørne, det vil si hun sto i hjørnet og bak henne var det bare vegg :o

En annen ting er at jeg ikke klarte slappe av i øynene. De gikk opp,ned og til siden akkurat som når man sover. Også florerte det med masse lysglimt selv om øynene var lukket igjen. Etterpå så hadde jeg vondt bak det høyre øyet og smerten strakte seg bakover mot bakhodet.

Hun forklarte meg at jeg kanskje ville bli sliten i kveld for man både tar og får masse energi under en slik seanse. Og det er jeg, til gangs. Jeg sov 2 timer da jeg kom hjem og er trøtt som en dupp enda :Gjesp:

2 av de andre damene som var der (begge healere) hadde fått "beskjed" om at jeg hadde en svulst i hodet, men ingen av dem turte konfrontere meg med det siden de ikke visste om jeg visste det eller ikke, så de sa det til mammsen.

Jeg hadde en sterk følelse for at jeg ikke ville bli healet av noen andre enn 3 personer; mammsen, hun som holder kurset og en annen dame. Og har man en sterk følelse for noe så er det som regel riktig har jeg lært.

Da den andre damen skulle heale meg var det akkurat som om hun snakket til noen andre for hun sa nå er det nok. Denne jenta tåler ikke mer nå.Nok er nok.

Også fortalte hun meg at jeg kom til i bli bra igjen i løpet av det året jeg fyller 24, uten å vite alderen min. Så jeg har 9 mnd. igjen ;)

En annen ting som var veldig spesielt var at hun sa hun kunne "se" hjerteslagene mine, noe man forbinder med engler :ler:

Men litt creepy med tanke på nick og avatar og så fasinert som jeg er av engler. Kanskje hun mente at jeg har en engel med meg som passer på meg? :roll:

Det er hvertfall en koselig tanke.

Men det aller koseligste var da jeg kom dit for da kom det en dame bort til meg og sa: herregud så nydelig du er :ler:

Så jeg er som sagt sliten, full av inntrykk men synes i grunnen det var greit å forsøke for det heter seg at er det ikke meningen man skal bli frisk på denne måten, så blir man det heller ikke.

Men jeg var ikke helt sikker på hva jeg skulle tro da jeg gikk derfra i dag, for samtidig som man "vet" det er mer mellom himmel og jord så blir man satt ut når man faktisk får se at det er det.

Og ikke tror jeg at jeg innbiller meg ting heller, for selv om jeg tror på noe innen det alternative så er jeg samtidig utrolig skeptisk til det også. Og de få tingene jeg tror på er der på grunn av en eller flere spesielle hendelser som har skjedd meg, ikke fordi noen har fortalt det på en måte.

I morgen skal jeg være med en venninne til denne lærermesteren og håper virkelig hun klarer å hjelpe henne for hun har det utrolig tøft for tiden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Også må jeg gi en kjempe :klem: til alle dere som har vært innom med :dagensrose: ,hilsner, :klem: og det som er.

Håper dere tør å komme innom igjen :ler:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Oj, det hørtes utrolig spennende ut!!! Kunne tenkt meg å være med på noe slikt selv også, men jeg har jo vært hos en healer en gang før. Han fiksa en skiveutglidning i ryggen på meg kun ved å stryke hendene over.

Det er utrolig spennende slikt, men samtidig skal man også være litt skeptisk og ikke godta alt tvert. Man skal ha sunn skepsis men likevel være åpen. Og du har jo ingenting å tape på det!

Ha en fin kveld, jeg skal faktisk snart legge meg. Er helt gåen.

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Healing tror jeg er en fin ting å prøve ja.. Dra til unander en tur også. Han er gratis og superflink.. Skader ikke å teste det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ~Alwa~, jeg synes du er priviligert som for det første har en mamma som er healer, og at du fikk være med på denne opplevelsen :klem:

Jeg har ikke vanskelig for å tro på at "noen" hjalp til under healingen! De fleste har slik hjelp enten de er klar over det eller ikke når de behandler andre, og det betyr jo bare at det øses av et enormt kunnskapshav for at du skal hjelpes!

En av venninnene mine har det sånn nå, at om jeg sitter og snakker med henne, så plutselig begynner hun å gni fingrene mot hverandre og så kommer masse info om meg (og f.eks tidligere liv) som hun får fra ??? energier som hun har kontakt med. Disse energiene finnes også rundt benken når hun behandler klienter.

Jeg vet at det er mange nok som er skeptiske, men som du sier hva har du å tape? Det er jo mange som får god hjelp av healing og jeg har selv opplevd mye "rart" i den forbindelse.

Det må jo ha vært en kjempespennende opplevelse?

Jeg synes kanalisering (som dette tydeligvis var) er utrolig fascinerende, og ønsker at jeg kan drive med det selv.

Jeg tror at alle energier som har eksistert forblir i en eller annen form, og hvorfor skal vi da ikke kunne bruke disse informasjonene?

Jeg håper virkelig at du får hjelp av dette (og venninnen din også!), tenk på det som at du er priviligert og at du var på rett sted til rett tid :P

Mange, varme :klem: og litt healing-energier fra meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

hei vennen!

Forstår godt at du er sliten, etter alle inntrykkene! HÅper virkleig dette hjelper, men om ikke det gjør det, har du hvertfall prøvd. Å som Maisen skrev, så har du jo ingen ting å tape på dette!

Det er litt skummelt at de damene fortalte mamma`n din at du har svulst. Uten at de viste det fra før...

Håper du ellers har hatt en ok helg, og at det går bra med venninnen din i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her har jeg virkelig ikke oppdatert meg på en stund, lei for det! Virkelig lei for det.

Fikk helt sjokk når jeg leste ordet svulst i et av innleggene her, og begynte frenetisk å lese bakover for å finne ut om hvor, når, hvorfor, hvordan... Begynte å gråte. Jeg kjenner deg jo. Har snakket med deg, ansikt til ansikt, en venninne. Snakker om slag i trynet. Har så vondt av deg, samtidig som jeg vet at du er sterk, og en skikkelig fighter.

Måtte alt gå bra til slutt. Frem til da; jeg står bak deg... :klem:

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Swan!

"Redd for at de skal se gjennom meg, og avsløre at jeg bare er en bløffmaker."

Tror jeg nok ikke du skal være redd for :P Om det er en seriøs behandler, så er jo vedkommende der for å hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...