Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Nå har jeg betalt, bokstavelig talt, et lass med regninger. Så nå ble det dårlig med penger igjen, men aaaahhhh så godt å få det ut av verden :Hehe:

Til jeg begynner på skolen skal jeg kvitte med meg NKI-lånet og alle de andre småregningene som tar så utrolig mye av lønna likevel.

Har ikke råd til dette som student, så da blir det å betale kun husleie og mobilregning. Lille adoptivgutten min tar mammsen og pappsen seg av å betale på så lenge jeg går skole :Nikke:

Ute er det grått og det småregner. Håper det klarner litt mer opp i løpet av dagen, for jeg vil ha sooool jeg :-D

Bortsett fra det så skal jeg pirke litt med studiene igjen og håper å få gått meg en tur senere på dagen.

I kveld skal jeg kanskje til en kompis :hoppe:

Vondt i hodet i dag også men pyttsann, vi blåser den bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uff, er det ikke hat med alle disse regningene? :-( Har et lass hjemme selv som ligger og venter på lønn...

Kunne vel egentlig tenkt meg å studere litt mer jeg også, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det økonomisk og ikke vet jeg hva jeg vil studere heller! :ler:

Hva er det du skal begynne å studere nå da?

Dårlig vær her også, savner virkelig solen!!

Håper hodet ditt blåser bort, og at du får en flott dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

OI!!! :o :o :o :hoho: Den ble nok litt annerledes en tenkt! :ler:

Håper det vonde inni hodet ditt blåser bort, ikke selve hodet ditt!

:trøste: Sånn! trykke det på plass igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. :vinke:

Er det bare regn og grått vær hos dere og? Det har det vært her i mange dager nå. :( Kjempekjedelig.

Håper du føler deg litt bedre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Nå har jeg søkt på lån og stipend og plutselig så ble det veldig virkelig at jeg faktisk skal gjennomføre dette :sjokk:

Men jeg gleder meg mest for det er jo denne utdanningen jeg har bestemt meg for å drømt om. Og i en alder av 24 er det vel på tide å få det gjort unna.

Det er litt rart å tenke på alt jeg har rukket å gjort etter barneskolen, for ikke å snakke om videregående.

For jeg har jo allerede en utdannelse (hjelpepleier) som jeg rakk å bruke i 2 år før jeg flytta og jobbet nesten 2 år i barnehage, og det siste året her oppe.

Det er 5 år siden russetiden det :o

Begynner jeg å bli gammel eller? :sjenert:

Men nå må jeg nesten kaste meg rundt her :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:o Er du ikke mer enn 24?? På innleggene dine synes jeg du virker myyye eldre (på en positiv måte :wink: )

Ble litt satt ut nå jeg.. :ler:

For meg også er det fem år siden russetiden, hver gang jeg tenker over det føler jeg meg eldgammel! :ler:

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er du ikke mer enn 24?? På innleggene dine synes jeg du virker myyye eldre (på en positiv måte :wink: )
Yeah right!!! "Jeg trodde egentlig du var langt over 70, men det er positivt ment asså".

Sneip da :fy:

Er det rart den dama ikke forstod frieriet. (risteoppgittpåhodesmily)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest baby-E

hei hei snuppa!

Så fint at du har søkt lån og stip. Det gjprde jeg her om dagen også! Når begynner skolen da? Begynner den 18 august jeg :hoppe:

Gleder meg til du kommer!!! :sjarmor:

Ha en strålende dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ble litt satt ut nå jeg.. :ler:

Hæ??? :sjokk:

Nå ble jeg satt ut :ler:

syns du holder deg godt til å være 24 jeg asså

Jadda, både kroppslig å mentalt vettu knerten :sjarmor:

Jeg begynner 15. Baby :Hehe: Søkte du fullt stipend og lån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

Søkte du fullt stipend og lån?

ja, det gjorde jeg. Det er vel 6000kr i mnd det. Å det må jeg ha, siden studiet mitt er så fult med praksis, og da er det veldig slitsomt å jobbe så mye. Også har jeg rett og slett lagt opp ett enormt forbruk, som jeg bare MÅ få gjort noe med i løpet av sommeren, hvis ikke kommer dette til å gå rett vest :wink:

Hvor skal du bo da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...