Gjest baby-E Skrevet 24. mai 2005 #1221 Del Skrevet 24. mai 2005 hei vennen! Så leit å lese at du har så vondt :trøste: Men jeg bytter gjerne hode jeg..bare at jeg ikke har sesong 7 da Håper virkelig han klarer å få fortgang i sakene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 24. mai 2005 #1222 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei ~Alwa~ Ser at du sliter nå, det var trist å høre :-( Håper virkelig du får skikkelig hjelp snart!!!!! "Hva skyldes hodepinen din da Maisen? Migrene? Det finnes ingenting man blir så handicapet av som hodepine og ryggsmerter" Hodepinen har jeg hatt nesten daglig siden jeg var 4-5 år, migrenen kom senere (men den har jeg gode medisiner for :-? )..Den "vanlige" hodepinen kommer av den dårlige ryggen jeg er født med + 2 whip lasher , så det er nok bare noe jeg må leve med. Så mitt hode er det ingen vits å bytte med Har du hatt noen fine opplevelser med dyr nå, da? Jeg kommer nok innom og leser litt, men formen er ikke topp så det blir nok litt stille fra min kant nå, men jeg skal følge med hvordan det går med deg, ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1223 Del Skrevet 24. mai 2005 Takk Fightervennen Håper du har en fin kveld & at du føler deg bedre.. Det gjør jeg dark angel Men med så mye paracet innabords som jeg har nå ville nok den tyngste narkoman vært på en snurr også Alwa...jeg bare må få lov å spørre om du har fortalt fastlegen din at du har det sånn. Han vet jo godt at jeg sliter med hodepine, men jeg vet ikke om han tror det er så ille som det egentlig er. Jeg pleier aldri å syte når jeg har vondt og når noen spør så sier jeg alltid at det er slik og sånn men avslutter alltid med: med det går fint istedet for å si rett ut at jeg har det for jævlig. Og dette gjør jeg hos legen min også. Sier hvordan det er men avslutter med at det går greit, så kanskje han ikke helt skjønner hvor ille det er. Vet ikke helt hvorfor men jeg takler dårlig at andre synes synd på meg, og det værste jeg vet er når andre må ta hensyn til meg. Her inne går det jo greit for her er det smilefjes i fleng, men hadde dere kommet bort til meg på gata og skulle trøste hadde jeg nok blitt mer perplex. Også takler jeg nok andres sorgreaksjoner dårlig. Som da jeg fant ut om svulsten så grudde jeg meg som bare fy til å fortelle det for jeg visste jo de nærmeste og venner ville bli lei seg og redde. Også står jeg der og vet at det er min skyld at de har det sånn :-( Så jeg føler egentlig ikke at det står på han. Også er jeg litt redd for å "gå på" fastlegen min for nå er det jo sykehuset som har tatt den avgjørelsen som har blitt tatt. Er så redd han skal føle at jeg lar dette gå ut over han. Jeg tok det opp med mammsen i dag og hun sa at da fikk jeg heller si det til ham, for nå er det ikke riktig tidspunkt å være "snill" på. At nå fikk jeg sette meg selv fremst i rekken så får jeg ta vare på alt og alle etterpå når jeg er frisk. Og jeg vet hun har rett men jeg får så dårlig samvittighet av det :cry: Jeg skulle ønske jeg kunne lære meg å gi litt mer faen :-? Takk Sixx Men jeg bytter gjerne hode jeg..bare at jeg ikke har sesong 7 da Takk snuppa. Men du som skal begynne å utdanne deg til sykepleier til høsten trenger det nydelige lille hode ditt selv du Har lagt igjen en hilsen i dagboka di jeg Maisen Har du hatt noen fine opplevelser med dyr nå, da? Tja, var jo ute å gikk tur med den ene bikkja i dag, og hun er jo så fin og god. Når hun har gått lenge nok så begynner hun å se på meg leeeenge til jeg stopper å koser litt med henne. Også kan vi gå videre Så også en liten pippipp i dag som var liten,grønn og kjempenydelig Takk for hilsen og god bedring venn ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kveldens aktiviteter: ~gått lang tur i deilig solskinn ~sett Frustrerte fruer ~sett Joey ~snakket med snuppen på tlf. ~sittet på KG ~snart seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 24. mai 2005 #1224 Del Skrevet 24. mai 2005 Må bry meg litt til Alwa. Du er ikke snill mot noen hvis du ikke forteller legen din akkurat hvordan du har det. Da er du nemlig slem mot deg selv...også er du "slem" mot legen din fordi du fratar ham muligheten til å hjelpe deg med smertene....det er derfor han har den jobben han har....for å hjelpe med det som er vondt. Jeg er sånn som deg jeg skjønner du...så dette har jeg greie på. Print ut dette og gi til legen: Til doktor Dyregod....Alwa har hatt veldig vondt i hodet veldig lenge. Noen ganger så er det så vondt at hun besvimer. Det er så veldig vondt hele tiden....sterke smerter. Hun vet at det godt kan hende det er svulsten som presser på et "vondtsenter"...men det må da gå an å gi henne medusin som kan ta vekk smertene frem til hun blir sjekket nærmere for svulsten sin. Når Alwa sier at det går greit...så gjør det egentlig ikke det...hun sier det bare for å være snill....fortell henne at hun ikke er snill da. Ps. Doktor....hun er jo redd også da...for hva det kan være. Kan du vennligst undersøke litt mer...og fortelle det du finner ut til Alwa? ----------------- Sånn Alwa...nå kan du bestille time hos legen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #1225 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg veeeeet. Jeg er liksom snill men så er jeg ikke snill likevel Jeg har time den 30. Da skal jeg fortelle akkurat slik som det er og ikke pakke det inn. For som du sier, det ganger jo ingen. Men du........jeg har ikke besvimt da. Bare nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 25. mai 2005 #1226 Del Skrevet 25. mai 2005 :klem2: Du er så skjønn du! følte bare for å få det sagt! Ta nå godt vare på deg selv, og sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 25. mai 2005 #1227 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det en ting jeg har lært av å jobbe i helsevesenet Alwa, så er det at det ikke nytter å være snill og vente på sin tur!!! Du skjønner, legene har problemer med å skjønne at ting er alvorlig før man har forklart dem omtrent det dobbelte av sakens egentlige kjerne - altså ; du MÅ klage og fortelle virkelig hvor ille dette er, hva det går ut over av studier og fritid, eller mangel på sådan osv osv... Du skjønner at når du sier til legen at jeg har vondt men det går bra, så tror han faktisk ikke at du har så vondt at det hemmer deg.... You see? Det betyr igjen at når søstra til tanta ringer og maser og kjefter så setter man henne inn før Alwa, fordi Alwa er snill og står i køen og venter tålmodig!!! BLI SLEM!!!!!!!!!- Du må i allefall ikke finne på å dempe symptomer og smerter Alwa - lov meg det!!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1228 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vet, det nytter ikke å stå med lua i handa å nikke. Jeg er bare så redd for å overkjøre andre mennesker. Men jeg skal si fra nå, i klartekst!!!! Jeg skal bli skikkelig bitsschiyh Tubby ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sparket i gang dagen ved en lang deilig dusj. Hadde ikke hodepine når jeg våkna, den kom i løpet av morgenstellet Nå skal jeg hvertfall spise frokost før jeg og mammsen drar inn til byen (hun har fri ) Der må jeg innom leiligheta mi en tur. Resten av dagen skal jeg nok en gang gjøre et forsøk på studier også skal jeg gå meg en tur. Ha en fin dag :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. mai 2005 #1229 Del Skrevet 25. mai 2005 God morgen vennen! Blei så glad når jeg begynte å lese innlegget ditt, om at du ikke våkna med vondt i hodet. Jeg bare tengte jiippi! Endelig en dag uten hodepine, men den gang ei :-? Håper uansett du får en fin dag. Kos deg masse med mamma`n din i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1230 Del Skrevet 25. mai 2005 En velfortjent rose til alle sammen. Takk Baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. mai 2005 #1231 Del Skrevet 25. mai 2005 BAre hyggelig snuppa! Takk for rosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. mai 2005 #1232 Del Skrevet 25. mai 2005 hei hvordan går det med deg da. synes du det er slitsomt med alle som sier hvor synd de synes på deg hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1233 Del Skrevet 25. mai 2005 synes du det er slitsomt med alle som sier hvor synd de synes på deg hele tiden? Nei, nei. Kjære vene, det var da ikke det jeg mente Det er da alltid koselig at folk bryr seg :-) Det går fint :-) Nå har vi spist mat,skal snart spise daim kake Formen er fiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. mai 2005 #1234 Del Skrevet 25. mai 2005 ja koselig at folk bryr seg, men hadde skjønt det hvis du ble lei, jeg hadde frika ut hvis folk synes synd på meg hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1235 Del Skrevet 25. mai 2005 Mhm, ja.Men jeg har ikke inntrykket av at folk går rundt og synes synd på meg. Heller forsøker å gi meg gode råd,backer up og er der. Og det betyr jo enormt mye :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1236 Del Skrevet 25. mai 2005 Daim kake... Håper du har en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. mai 2005 #1237 Del Skrevet 25. mai 2005 hei hei snuppa! Håper du har hatt en fin kveld! Skal straks rusle på jobb jeg nå... Daim-kake er Er det noe igjen? Kunne trenge noe til natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1238 Del Skrevet 25. mai 2005 Daimkake er skikkelig jammi jammi. Og jeg er ingen kakeperson en gang Tusen takk for kos og klem dark angel Nuh er det LOST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mai 2005 #1239 Del Skrevet 25. mai 2005 Kos deg med Lost, det skal jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #1240 Del Skrevet 25. mai 2005 Takke takk Moon Da takker jeg for denne fine dagen,kryper til sengs og drømmer søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg