Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Bare innom med en liten :klem:

Håper du får noen fine dager fremover, og at du får pusha litt på legene så det blir litt fortgang i sakene!

Reiser på tur i morra jeg, men er tilbake neste helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Noen ganger skulle jeg også ønske noe kunne gjøres med hodepinen min, men dessverre :-( får nok fortsette å slites med den resten av livet,ja.

Hva skyldes hodepinen din da Maisen? Migrene?

Det finnes ingenting man blir så handicapet av som hodepine og ryggsmerter :-?

(bortsett fra når man er handicapet seff:roll: )

Greit å være litt slapp på KG også. Det går som regel litt opp og ned for alle og enhver :-)

Kos at du titter innom :klem:

Heisann Swan. Kan ikke klage jeg. Håper du selv har det fint. :klem:

:klem: til Fighter også. Håper armen din er bedre snuppsi :P

Skal du ut å reise igjen Lille My?? Så deilig :-)

Den dagen jeg blir voksen......... :sjenert:

Håper du får en flott tur. Kommer til å savne deg hvertfall :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg så Ungkarskvinnen i kveld og frydet meg som bare det. Er ikke mye som får meg til å hvine i sofakroken, men noe så simpel underholdning som ungkarskvinnen gjør det :ler:

Fikk så vondt av han stakkars karen som svimte av under rosesermonien stakkars.

Men de hadde hvertfall plukket ut noen lekre hunks denne gangen :Hehe:

Ser hvertfall ut til at det kan bli en god del action denne sesongen så det spørs om dette blir en must see serie igjen da ;)

Etterpå gikk jeg en tur med 2 av bikkjene i skogen. Jeg tusla og de løp rundt omkring. Skogen er det vi som eier så da lar jeg dem løpe som de vil også, det har de bare godt av. Spesielt hun minste blir fullstendig tulling :ler:

Også ringte jeg snuppen og snakket en goood del kliss med han før jeg så Supermann.

Nå sitter jeg er, ferdig stelt for kvelden klar til å jumpe i seng :-)

Zove godt gjengen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det går mye opp og ned med deg for tiden, Alwa. Både fysisk og psykisk. Men det er jo helt normalt at det gjør det. Jeg blir skikkelig provosert av at legene ikke prioriterer deg fordi det ser bra ut! :evil: Ved slike tilfeller som du er i nå så bør man bli prioritert okke som!!

Er egentlig bare innom for å gi en nattakos og oppdatere meg litt. :wink:

Tenker på deg selv om jeg ikke alltid skriver så mye her. Blir litt målløs og stum av beundring innimellom, så derfor har jeg liksom ikke så mye å si. Så derfor blir det bare noen koser her og der.

Men jeg er her lell, og det håper jeg du vet.

Nattaklem!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff ja! Stakkars han som besvimte.. UFF UFF!!

Jeg er hjemme idag.. Har fått tannbyll tror jeg.. :o

Herlig.. Ser helt ballong ut i ene delen av ansiktet! :ler:

Har du en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann Lassie :vinke:

Bare at du stikker innom en gang i blandt er mer enn nok vettu :P

Går litt opp og ned men stort sett greit :klem:

Jeg er hjemme idag.. Har fått tannbyll tror jeg.. :o

Herlig.. Ser helt ballong ut i ene delen av ansiktet! :ler:

Å herregud, det hørtes da ikke godt ut :-? Har du hatt sånn før? Jeg har heldigvis ikke hatt mye tull med mine tenner, men får det vel nå når jeg skriver det her tenker jeg :ler:

Håper det går bra dark angel

Jeg har det bra. Hodepinen er på plass i dag også, men ikke så mye å gjøre med det.

Ute er det tunge skyer og jeg hører regne plaske på taket over meg. Så koselig :-)

Skal nok få gått meg en tur i dag også tenker jeg men aller føst så skal jeg spise frokost og sette meg ned med studier så jeg får sendt denne oppgaven.

Håper alle har det fint :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien
Whuppssss :sjenert:

Det kom dobbelt opp... var inget påskudd for å komme seg til side 82

Heeeelt sant..

Nåh :tunge1:

I dag er det strålende vakkert her hos meg Alwa, og jeg innbiller meg at det er sommeren som titter innom - jeg bare håper den bier litt før den fyker avgårde igjen.... Hva hjelper det vel om det er 20 grader og sol i Trøndelag når det fortsatt regner og blåser og er 10 grader her hos meg vel :frustrert:

I dag er jeg hjemme med størsten som har fått en aldri så liten halsbetennelse :roll: - nuvel, jeg har god bruk for fridager hjemme jeg ass- evig nok å henge fingrene i :wink: I dag sendte jeg innbydelsene, himmel så spennende :hoppe: - nå er det bare å vente å se hvor mange som "melder seg på" :kul:

Åsså skriver jeg ønskeliste :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har ikke vært ballong før nei! :ler:

Uff, ser helt gaaal ut ;)

Gikk greitt hos tannlegen, men må inn igjen torsdag!

:tunge1::tunge1::tunge1:

Hvordan går det ellers? Når får du svar fra sykehuset?

Flink du er å gå tur :kose:

Hva skal du ikveld?

Frustrerte Fruer? ;) (eller er det sesongslutt...?!)

Ha en koooselig kveld!! :-D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Et lettere disfunksjonibelt hode byttes bort, gjærne mot sesong 7 av Venner for livet på dvd.

Hodet består av blå øyne,langt blondt hår,søt liten nese,trutemunn og et relativt ok utseende. Innholdet er av en noget variabel tilstand med innehørende svulst på 1,1 cm lokalisert på høyre side. Trenger noe oppussing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Alwa, hvordan i all verden skal du klare og se venner for livet uten hode?

Tør jeg foreslå, "byttes mot funksjonibelt hode uten fysiske eller psykiske skavanker, samt sesong 7 av venner for livet på dvd?"

Vil gjerne ha Alwa med hode... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jammen :o Det var en god ide. Takk @lfa :klem:

Et lettere disfunksjonibelt hode byttes mot funksjonibelt hode uten fysiske eller psykiske skavanker, samt sesong 7 av venner for livet på dvd.

Hodet består av blå øyne,langt blondt hår,søt liten nese,trutemunn og et relativt ok utseende. Innholdet er av en noget variabel tilstand med innehørende svulst på 1,1 cm lokalisert på høyre side. Trenger noe oppussing.

Sesåh :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Fytti f## :sur: at det går an å ha så vondt i hodet :sjokk:

Dette er som en 5 mnd`ers sammenhengende dagen-derpå-kule. Jeg er nesten misunnelig på de med migrene, for de får hvertfall en pause innimellom :-?

Mammsen hadde ringt bestemor i dag og spurt om hun ikke kunne ta kontakt med søskenbarnet hennes som jobber som hjertespesialist, for å høre om han kanskje kunne hjelpe til å få litt fortgang i sakene.

Han sa han skulle ta kontakt med fastlegen min å få litt mer informasjon om tilstanden min, men han kunne ikke love noe.

Jeg orker ikke ha det slik i 3 mnd til. Jeg er jo så sliten nå.

Har fått gjort litt på studiene mine i dag, men jeg klarer ikke konsentrere meg på grunn av hodepinen.

Hver gang jeg reiser meg kjennes det ut som om noen slår meg i bakhodet å det blir helt svart bak øynene.

Nok nok nok :-(

Nå er det oppholdsvær og jeg kan såvidt skimte litt av sola, så istedet for å sitte her å syte over hvor dårlig alt er skal jeg ta med meg den ene bikkja å gå meg en tur :-D

Takker for hilsner Tubby :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff... Stakkars deg.. :-?

Håper det blir bedre snart!

Hvis ikke må du jo få noe for det.

Det er ikke menneskelig å ha det sånn! :trøste:

Håper du har en fin kveld & at du føler deg bedre.. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti f## :sur: at det går an å ha så vondt i hodet :sjokk:

Dette er som en 5 mnd`ers sammenhengende dagen-derpå-kule. Jeg er nesten misunnelig på de med migrene, for de får hvertfall en pause innimellom :-?

Jeg orker ikke ha det slik i 3 mnd til. Jeg er jo så sliten nå.

Har fått gjort litt på studiene mine i dag, men jeg klarer ikke konsentrere meg på grunn av hodepinen.

Hver gang jeg reiser meg kjennes det ut som om noen slår meg i bakhodet å det blir helt svart bak øynene.

Nok nok nok :-(

Alwa...jeg bare må få lov å spørre om du har fortalt fastlegen din at du har det sånn.

Dette virker nesten som "galskap"...selvfølgelig skal du ikke ha det så forbasket vondt lenger uten at de prøver å finne en måte å lindre det på. Virker helt vilt dette her.

Jeg aner ikke...men virker nesten som om svikten ligger hos fastlegen din....iallefall hvis du har fortalt ham hvordan du har det. Bytte fastlege? Ringe Kreftlinjen og få litt info?

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...