Gjest Hel Skrevet 21. mai 2005 #1181 Del Skrevet 21. mai 2005 :dagensrose: Hehe, GP var utrolig dårlig i år! Jeg har ikke sett på det på mange år men måtte jo få med meg Wig Wam jeg og. Synd de ikke vant egentlig. Håper du føler deg bedre snart! Blitt syk jeg og. *snufeforkjøla* Jeg blir egentlig aldri syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. mai 2005 #1182 Del Skrevet 21. mai 2005 Wasa kan i sin reklame for knekkebrød fortelle at «Du blir hva du spiser». Er det slik at man da blir knekkebrød om man tar et slikt? - Og hva om man tar ett til, er man da kanibal!? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #1183 Del Skrevet 22. mai 2005 Uuhhuu, dedd i desa Men i dag har vi altså antydning til blå himmel utendørs og skyene er ikke så grå som de har vært de siste 3 dagene Så i dag skal jeg gå en laaang tur og bare nyte været,naturen,dyrene og all den nye fine musikken på MP3spilleren min Også får vi middagsbesøk i dag av den engelske venninna til mammsen. Hun har faktisk hus i Spania også Ellers så har jeg skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke rota meg opp av senga tidligere, så jeg får gjøre opp for det ved å være effektiv resten av dagen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 80 - juhu Jammen Sov du godt i natt Tubby? Huff da Puff :trøste: Vi får trøste oss med halslinser og det faktum at dette neppe er en varig tilstand :-) Wasa kan i sin reklame for knekkebrød fortelle at «Du blir hva du spiser». Er det slik at man da blir knekkebrød om man tar et slikt? - Og hva om man tar ett til, er man da kanibal!? Er du ute på rangel i natt eller? Jammen om jeg vet Sixx. Jeg spiser ikke brød, kun knekkebrød, og jeg har da beholdt fasongen så langt. Er hverken flat eller brei Ha en fin dag alle sammen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 22. mai 2005 #1184 Del Skrevet 22. mai 2005 Er du ute på rangel i natt eller? Jammen om jeg vet Sixx. Jeg spiser ikke brød, kun knekkebrød, og jeg har da beholdt fasongen så langt. Er hverken flat eller brei Men må vel bli sånn vel? :klø: Altså..man blir hva man spiser....hvis man da spiser et knekkebrød så må det bety at man blir knekkebrød...og hvis man da spiser et knekkebrød til...altså "spiser en av sine egne".....så blir man da kanibal??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 22. mai 2005 #1185 Del Skrevet 22. mai 2005 - Jammen er du filosofisk i dag Sixx ********** Sov som et barn i natt jeg Alwa Så det så!!! I går hadde jeg nemlig smakstesting av champis - jupp jupp... Har bestemt meg for at vi skal ha Martini Asti som velkomstdrink i bryllupet i allefall... Mener å huske ( ) at Hulemannen var delvis enig før jeg drakk opp hans glass også :oops: - ~~~~~~~~~~~~~~ Dagen i dag så ganske lovende ut først, så jeg planla grilling og full fest, men nå ser det virkelig ut til at det kan bli en kjølig fornøyelse :-? - Drittvær, når kommer i grunnen sommeren i år dah Kos deg i dag Alwa... Ja, i morgen også når jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2005 #1186 Del Skrevet 22. mai 2005 Forkjøla? Håper du får en kooos dag med den nye musikken! Skal bli deilig å slappe av ikveld... :-D Skal du se BB finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. mai 2005 #1187 Del Skrevet 22. mai 2005 hei vennen! 'Håper du får kost deg masse med god musikk på turen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2005 #1188 Del Skrevet 22. mai 2005 bamsemums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. mai 2005 #1189 Del Skrevet 22. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 22. mai 2005 #1190 Del Skrevet 22. mai 2005 God bedring Og tusen takk for koselig hilsen i dagboka mens jeg var borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mai 2005 #1191 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror nok du har rett Sixx Drakk du champis uten å ta deg en KG runde etterpå Tubby? Hmf :-? Der snøt du oss for den jah Drittvær, når kommer i grunnen sommeren i år dah Til helga visstnok, men tempraturer over 20 grader (i trøndelag vaffal ) Håper du har hatt en fin dag og får en minst like så fin en i morgen Snylte forkjøla og potte tett dark angel Jeg fikk sett noe av BB-finalen ja. Men vi hadde middagsgjester så det ble bare halveis. Fikk med meg at Britt vant. Synes det var fortjent jeg, så blid som den jenta har vært hele tiden :-D Det gjorde jeg definitivt Baby-E. Var ute å gikk i nesten 2 timer i dag. Deilig :D Har du hatt en fin dag? Bamsemums Søtt knerten Heia Moon Tusen takk Vips. Hatt en fin tur? :-D ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I sted hadde jeg 8888 hit på dagboka mi, det var litt artig Middagen gikk fint selv om språket var på engelsk. Da jeg skulle ut å gå sa pappa til meg; du kan ikke gå nå, du er jo tolken min. Du er den beste i huset her til å snakke engelsk, også drar du Pappsen lagde lasagne og jeg lagde salat med røde druer,honningmelon,mais,agurk,paprika og hvitløkskrutonger. Sammen med pariserloff ble det et herremåltid uten like Fikk gått meg en lang tur i dag og det var deilig. Så ikke så mange dyr da,bortsett fra en god del fugler og en liten bille, men det holder for meg Stakkars snuppen sitter å gjør ferdig en oppgave han trenger for å få fullført en mastergrad. Han har sittet dag ut og bort i 2 uker nå. Den skal leveres i morgen så jeg krysser alt jeg har for at snuppen greier det Nå skal jeg jumpe i seng for hodepina er ikke særlig morro å ha med å gjøre akkurat nå. Sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 23. mai 2005 #1192 Del Skrevet 23. mai 2005 mange god bedring til deg!! bli frisk! fort!! FORT sier jeg Skulle forresten gjerne overvært den middagen, namnam! og så blir du frisk nå altså, du har vært nok dårlig nå!*jage stygge bakterier langt vekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2005 #1193 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei vennen. Du? Jeg har noe å tillstå.. Jeg skulle registrere meg på blink her om dagen og i mangel på oppfinnsomhet og ledige nick... Var det du har her inne det eneste jeg kom på.. Tenker så mye på hvordan det går med deg så det var det eneste som dukket opp i hodet mitt.. Håper du ikke blir alt for sint på meg :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #1194 Del Skrevet 23. mai 2005 og så blir du frisk nå altså, du har vært nok dårlig nå!*jage stygge bakterier langt vekk* Ja, huff og huff. Synes nesten jeg kan slippe nå for har vel strengt tatt hatt min del nå Ha en fin dag Seroxata Hva er egentlig Blink Moon?? Har fått for meg at det er et sjekkested jeg, stemmer det? Det gjør vel ingenting for det er jo to forskjellige forum, så lenge du avkrefter at det er meg om noen lurer ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Våknet med en hodepine ut av en annen verden i morges. Det er da man vet at man lever Men det skal mere til for å ødelegge dagen min. Ute er det litt opp og ned med været, noe skyer,masse vind og litt sol enkelte ganger. Ha en fin fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2005 #1195 Del Skrevet 23. mai 2005 Klarer ikke annet enn å bli vanvittig imponert over styrken og pågangsmotet ditt Alwa! :blomst_opp: Håper du føler deg bedre nå, og at du får en fin dag. Sitter bare her og måper over hvor utrolig bra du takler dette, kommer tilbake når jeg får samlet meg litt! :dagensrose: til deg, fordi du er en knallbra jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2005 #1196 Del Skrevet 23. mai 2005 Blink er vel mer ett prate sted enn skjekke sted har jeg fått inntrykk av etterå ha vært der. Det er litt hva man gjør det til sel :-) Selvfølgelig skal jegavkrefte om det blir nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 23. mai 2005 #1197 Del Skrevet 23. mai 2005 Tusen takk Vips Ja, det ble en herlig tur. Litt ekstra oppmerksomme på eventuell feber er vi nok denne uka. Det ble en tur til noen venner i Fredrikstad på oss. Regner med at det går bra, men litt oppmerksomme, det er vi. Utenom Fredrikstad ble det en tur på hytta, mye søvn og avslapning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #1198 Del Skrevet 23. mai 2005 Du skulle sett alle de "modige" tårene som har rent nedover kinnet mitt de siste 3 ukene du Sneip Men takk skal du ha Oki Moon. Har jo hørt om så mange som har profiler på Blink, men har aldri helt satt meg inn i hva det er serru Regner med at det går bra' date=' men litt oppmerksomme, det er vi. [/quote'] Ja, huff ja. Tragiske greier :-( Vi menneskene blir så hjelpesløse i slike situasjoner desverre. Men bra dere er oppmerksomme. Hørtes ut som en fin helg ellers da :-) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I dag har jeg vasket leiligheta mi og fikk innlosjert venninna til mammsen. Hun ble så glad for hjelpa så jeg fikk jeg 500,- som takk for bryet (enda jeg sa nei ) Også har jeg gått med dundrende hodepine i hele dag og tenkt mye og fant ut at nå har jeg jo gått slik i 5 mnd. allerede, også skal jeg gå sånn i 3 mnd. til. Kanskje får jeg både sommerferien og skolegangen til høsten spolert bare fordi det "ser bra ut" og de ikke gidder prioritere meg? Næggu :evil: Så nå skal jeg jammen pushe på både fastlegen min og kirurgene på sykehuset. Nå vil jeg bli frisk!!!! Og om det skulle vise seg at svulsten ikke har noe med dette å gjøre så får jeg hvertfall den børa av skuldrene. Folk kan jo bli sjuke av mindre enn dette. Så dermed basta Nuh er det Ungkarskvinnen III :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 23. mai 2005 #1199 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei ~Alwa~ Ser at hodepinen sliter deg :evil: Det er ikke noe godt, nei, men da er det egentlig bra det ikke er knallsol fra blå himmel, ikke sant? Det synes ihvertfall jeg er helt pyton når hodepinen min er på det verste. Det er vel noen av de gangene jeg synes det er ok med grått vær Fint at du vil pushe på legene, hvis det viser seg at hodepinen kommer fra svulsten så ville det jo være fint om de kan gjøre noe med den!!! Noen ganger skulle jeg også ønske noe kunne gjøres med hodepinen min, men dessverre :-( får nok fortsette å slites med den resten av livet,ja. Du fortsetter å møte dyr, ser det ut som,- så spennende! Lykke til, jeg titter innom av og til ,men har blitt litt "slappere" på KG nå :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 23. mai 2005 #1200 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei Alva. Jeg håper du har en bra kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg