sixx Skrevet 20. mai 2005 #1161 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei på seg Alwa...takk for hilsningen. Så fint alt antageligvis går bra. Det kan ofte føles som om helsevesenet i Norge ikke gjør jobben sin...og man blir sint og frustrert...men det funker stort sett sånn at hvis det er alvorlige ting så blir man prioritert. Uansett....dette går bra....så nå må du nok begynne med husplaner allikevel. (Nå lager jeg middag for første gang på...ehh..første gang på lenge...har gått helt rundtomsnusk her i forbindelse med bygginga) Og.... God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. mai 2005 #1162 Del Skrevet 20. mai 2005 god helg alwa! noen spennde planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1163 Del Skrevet 20. mai 2005 Du fortjener en kjempe som takler det så bra! Og BRA skal det gå!! Du får ha lykke til med studier framover. Skulle du på tur i helgen? GOD HELG VENNEN! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1164 Del Skrevet 20. mai 2005 Forresten, en annen som også nevnte det her, jeg har også begynt å tenke på deg hver gang jeg ser noen artige dyr når jeg er ute! :D Så artig God helg til deg også Lille My men det funker stort sett sånn at hvis det er alvorlige ting så blir man prioritert. Det gjør jo det, så man må jo bare stole på at de kan jobben sin og ikke tar feil angående dette. Men jeg tror de har så rett så rett jeg God helg Sixx Har ingen store planer for helgen Lurven, tar det som det kommer Du da? God helg Lurven Skulle du på tur i helgen? Hvis det blir fint vær i helga skal jeg prøve å komme meg til fjells, men skal ikke på langtur nei God helg du også D.A Jeg tror jammen jeg begynner å bli forkjøla igjen At det går an for en 24 åring å ende opp med en slik skrått av en kropp aner jeg ikke Men jeg har igjen halslinser fra forrige uke jeg, så det ordner seg sikkert Nå skal jeg la middagen synke før jeg går meg en tur. Fremdeles regntungt ute men jeg får satse på oppholdsvær. Kjenner jeg begynner å bli sliten i kroppen nå og hodepinen sitter godt i. Desto større grunn for å komme seg ut å få rørt litt på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 20. mai 2005 #1165 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei ~Alwa~ vennen Beklager at jeg ikke har vært inne på et par dager nå, men det er jo så utrolig godt å lese det humørskiftet du har hatt Ikke vanskelig å skjønne, da!!! Det er tungt å gå og være redd sånn :-? Utrolig godt å høre at det er lettere nå Håper du får en fin helg, og at både din og min hodepine holder seg laaangt vekk :evil: Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 20. mai 2005 #1166 Del Skrevet 20. mai 2005 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 20. mai 2005 #1167 Del Skrevet 20. mai 2005 Har du hørt "Morning has broken" av Cat Stevens? - " Mine is the sunlight, mine is the morning" - "praise every morning"... Atte nå skal jeg slett ikke falle i samme felle som sist helg, selv om jeg har drukket rødvin.... igjen... Men vet du hva Alwa? - Jeg er så kjempeglad i deg Så fantastisk å kjenne deg! - Du lyser opp hverdagen min når du er innom boka mi og jeg mener bestemt at det er ikke meningen jeg og du skal ha en sånn tilfeldig bekjentskap - nemlig... I natt har jeg tenkt å sanndrømme at du og Snuppen flytter hit og bor i nabohuset og lever alle glade dager og griller sammen med oss og...... - Du er en person jeg ønsker å bli kjent med Alwa - og ikke fordi jeg er så ekstremt "hellig og myndig", men det må da bety noe?!?!? Nei, du skal høre på Teletubbien - om et par år så sitter vi sammen her i hagen og hører på Ricky Martin og drikker rødvin og diskuterer om det er jente eller gutt du og Snuppen venter ( og har jeg noensinne virkelig ønsket å være sanndrømt - this is the time!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 20. mai 2005 #1168 Del Skrevet 20. mai 2005 (Jeg prøvde å stå imot en stund, men.....) Look's as we made it, look how far we have come, my baby (øh ) Might have thook a long way - but we knew that we would get there someday - Eller noe sånt- for jeg er ikke heeeeelt edru, men engelsenken bare kommer til meg But you're still the one Aint nothing better - we beat the odds togheter, :oops: Juhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 20. mai 2005 #1169 Del Skrevet 20. mai 2005 (Eller noe sånt- for jeg er ikke heeeeelt edru' date=' men engelsenken bare kommer til meg Ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1170 Del Skrevet 20. mai 2005 Det var et utrolig nydelig innlegg Tubby min. Jeg ble kjempeglad av å lese det jeg Og jeg vet du ikke er "hellig" og "myndig" men det er jeg, og jeg tror alt har en grunn Du vet jo hvor mange tanker jeg har gjort meg de siste ukene, og spesielt om hvor viktig det er å sette pris på både de man har rundt seg, det man omgir seg med og livet generelt. Og hva som ville vært meningen med livet mitt om jeg skulle falt fra nå i så ung alder. Akkurat hva meningen ville vært vet jeg ikke, men jeg vet hvertfall at jeg gjærne ville blitt husket og satt pris på. Ikke for min egen del, men så andre som kanskje ikke ser det så lett lærer å sette pris på sitt liv og hvor utrolig dyrbart livet egentlig er. Eller fordi jeg rørte et eller annet ved dem. Det var litt vanskelig å formulere dette på en måte som ikke får meg til å virke høy på pæra Jeg vet vi menneskene ofte, og meg inkludert, klager over hvor fæl denne værdnen vi lever i er. Men det stemmer jo ikke, for selve verdnen er jo et utrolig nydelig sted å leve. Det er det vi menneskene gjør med den som er så fælt. Hadde ikke hørt den sangen på lenge lenge Tubby, men laster den ned nå Nå hører jeg på Vårsøg med Sigmund Groven, Halleluja med Jeff Buckley og Ka e du redd for? med Sigvart Dagsland og Karoline Kruger :-) Sliter litt med den hodepina nå så jeg tror lille meg skal hoppe til sengs. Igjen tusen takk for koselig hilsen Tubby. Også må du sove godt :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 20. mai 2005 #1171 Del Skrevet 20. mai 2005 God bedring.. tenker utrolig masse på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. mai 2005 #1172 Del Skrevet 21. mai 2005 "Jeg vet vi menneskene ofte, og meg inkludert, klager over hvor fæl denne værdnen vi lever i er. Men det stemmer jo ikke, for selve verdnen er jo et utrolig nydelig sted å leve. Det er det vi menneskene gjør med den som er så fælt. " det der var utrolig fint sagt av deg ~Alwa~.. fikk meg til å tenke litt Håper du koser deg i helga, jeg skal iallefall prøve.. få med meg grand prix av alle ting, hehe! føler meg snart som en gammel dame i godstolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 21. mai 2005 #1173 Del Skrevet 21. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2005 #1174 Del Skrevet 21. mai 2005 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1175 Del Skrevet 21. mai 2005 God bedring.. tenker utrolig masse på deg.. Tusen takk vennen min få med meg grand prix av alle ting' date=' hehe! føler meg snart som en gammel dame i godstolen [/quote'] Vet akkurat hvordan du har det Det får gå for i år, men så blir det GP pause frem til 2045 Ha en kos kveld S. Formen da Tubby? Tusen takk chnuppen og :dagensrose: tilbake ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Åh, dårlig form Men hatt en fin dag likevel. Har vært i byen på kafe med en venninne som har kommet hjem til ferien (juppiii ) Traff en annen gammel klassevenninne som har hørt om hvordan ting stod til med meg, så hun var jo bekymra som bare det. Men nå kan jeg jo endelig si at det så langt ser lyst ut :-) Ble bedt på GP fest i kveld også men når formen er så dårlig som den er har jeg vel ikke noe der å gjøre :-? Tror de siste 3 ukene har vært tøffere psykisk enn jeg først trodde, for i går fikk jeg tantebesøk 2 uker før tiden. Og syklusen min er til å stille klokka etter så det skal med andre ord litt til før den kommer ut av balanse. Også var eldste bror min med familie innom, så fikk jeg kost litt med lille M i dag også. Hun er så nydelig, også så blid hele tiden :-D Driver å vurderer om jeg skal få med meg GP i kveld. Som regel knyter det seg i magen bare jeg hører ordet, men jeg kan nesten ikke gå glipp av Wig Wam Akkurat nå er det KG og Super chips som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1176 Del Skrevet 21. mai 2005 Driver å vurderer om jeg skal få med meg GP i kveld. Som regel knyter det seg i magen bare jeg hører ordet, men jeg kan nesten ikke gå glipp av Wig Wam Er litt stolt av meg selv for jeg gjorde et realt forsøk Satt til Wig Wam var ferdig, og etter det bladde jeg i et Se&Hør, men etter 55 minutter måtte jeg bare gå. Å huff å huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2005 #1177 Del Skrevet 21. mai 2005 å se grand prix er som å se maling tørke.. kjedelig azz.. og så mange dårlige artister... men skal se på avstemmingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1178 Del Skrevet 21. mai 2005 Kunne ikke vært mer enig Lurvetufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #1179 Del Skrevet 21. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 21. mai 2005 #1180 Del Skrevet 21. mai 2005 80 - juhu Er på vei i seng, veeeeldig trøtt God natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg