Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2005 #1141 Del Skrevet 18. mai 2005 Nei, nå er det nok leggetid jenter! Er helt vrak etter å ha stått opp tidlig idag, og må få lagt sambo snart også skal det bli noen bilder! Takk for koselig kveld, ha en fortsatt fin natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. mai 2005 #1142 Del Skrevet 18. mai 2005 Natti Sneip...men hvordan skal du fikse det med oppvasken? :klø: Jeg synes dette ble veldig komlisert asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1143 Del Skrevet 18. mai 2005 Hmmm, jeg sliter litt med å kommentere tidligere innlegg her, for noe har visst inntatt dagboken min her. Får ikke sett innleggene så lang tilbake :o Får ta den lettvinte varianten; Tusen takk Fisken Men' date=' husk å bruke fastlegen din da, når det er noe du uroer deg for[/quote'] Skal gjøre det. Har time på slutten av mnd. og skal spørre litt nærmere om de blodårene i hodet. Jeg spurte ikke så mye om det og det var jo tydeligvis ikke noe å tenke på heller, men glemte å spørre litt om hva det innebærer noe som kan være greit å vite. Det tror jeg også Maisen :-) Det kommer nok til å ta litt tid før redselen slipper taket og jeg vil nok ikke klare å slappe helt av før jeg har blitt grundig undersøkt og får et sikkert svar og vet hva jeg må forholde meg til. Men jeg er mer rolig nå enn jeg var, for dette var jo i grunnen gode nyheter. Og fremtiden ser plutselig ikke så mørk ut likevel for jeg vet hvertfall at jeg høyst sannsynlig kommer til å være der :-D Sove godt du også vennen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Da var denne dagen over. Startet ikke så bra men tok seg opp utover :-) Har litt lyst til å ta meg en kopp te og krype til sengs jeg nå. Er sliten og trøtt og min faste følgesvenn hodepinen er jo på plass den Har tatt en del telefoner i dag da, til bekymrede familiemedlemmer og venner. Pappa hadde ikke helt sansen for at jeg må gå såpass lenge uten videre undersøkelser. Jeg er forferdelig sliten av å være redd og engstelig nå og har så lyst til å bare puste ut og slappe av. Men jeg er så redd for å bli skuffet om noen mnd. å få høre at de tok feil. Men jeg kan jo ikke gå rundt å engste meg for det i 2-3 mnd til, da blir jeg gal da Så nå skal jeg fokusere på å bli frisk, leve som best jeg kan og forbli frisk og rask til jeg forlater denne jorden som gammel gammel dame :D Sove godt alle sammen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1144 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg synes dette ble veldig komlisert asså. Ser ut som komlisert hele duh Natta Sneip og Sixx(y) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #1145 Del Skrevet 18. mai 2005 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2005 #1146 Del Skrevet 19. mai 2005 I dag er jeg glad!!!!!!!!!!!!!! Jeg er letta og tenker så mye mye mer positivt enn jeg har gjort de siste 3 ukene, for nå tror jeg virkelig jeg skal bli bra igjen :-D Ikke noe mer hvis atte,om atte,kanskje ditt og kanskje datt. Det som venter det får komme så takler jeg det der og da. Uansett skal jeg klare å stable meg på beina igjen etterpå for jeg har jo klart det så langt. I dag må jeg til leiligheta en tur og ordne den for ei venninne av mamma trenger å låne den. Hun kom i går og hadde egentlig et annet sted hun skulle være, men det ble noe problemer der så da får hun låne min istedet. Også skal jeg gå meg en tur ut i naturen og nyte livet :D Ha en flott dag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mai 2005 #1147 Del Skrevet 19. mai 2005 Bra at du har glad-dager også. Du skal bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 19. mai 2005 #1148 Del Skrevet 19. mai 2005 Så deilig å høre at du er glad! Og så fint at det virker som om du har en forståelsesfull lege! Dette kommer til å gå så bra så!!! Var det koselig med besøk av snuppen i helga? Ha en fantastisk dag!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. mai 2005 #1149 Del Skrevet 19. mai 2005 Det var godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 19. mai 2005 #1150 Del Skrevet 19. mai 2005 hei vennen! Så godt å høre at motet er på topp! For du klarer jo virkelig det her du, ~Alwa~! Jeg klarte forresten den eksamen jeg hadde i slutten av april, så nå får jeg begynne på skolen igjen! Begynner 18 august!! Håper du får en strålende dag! Skal på fotballkamp jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 19. mai 2005 #1151 Del Skrevet 19. mai 2005 Koselig å lese de siste innleggene dine. Det ble jeg også glad av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 19. mai 2005 #1152 Del Skrevet 19. mai 2005 :o Tenk atte snart får du 100 sider her jo Alwa... Syns hver gang jeg kommer tilbake så har det kommet på 2-3 sider , og jeg får et svare strev med å lete meg tilbake til sist jeg var her At betyr det at jeg er her for sjelden eller I allefall er det strålende deilig å høre at optimismen rår og at formen høres bedre ut!!!! HEIA HEIA Er fortsatt helt surrete etter at Minsten falt ned, nei - han faktisk rullet ned :o , størsteparten av trappa her :-( - At hvis jeg overlever begge disse to ungene i et par år til så skal jeg være overlykkelig, for jeg kjenner meg faretruende nær hjerteinfarkt og slikt av og til Men, men.... Vet du hva Alwa? - Nå er det snart kvelden, og da skal jeg jammen spise pistasjnøtter jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #1153 Del Skrevet 19. mai 2005 Så bra at du har det godt vennen! Alt ordner seg for snille jenter, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 19. mai 2005 #1154 Del Skrevet 19. mai 2005 Så godt å se at motet er oppe igjen, vennen!! Blir glad av å se noen gladinnlegg hos deg også, er jo mye bekymret! Ta godt vare på deg selv, og kos deg masse! Det er så deilig å ut og nyte naturen i finvær, eller hur?! :-) Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. mai 2005 #1155 Del Skrevet 19. mai 2005 så utrolig herlig at du er i flott humør for tida! Må være herlig å endelig kunne legge bekymringer litt til siden! Du er slik ei tøff jente! Jøss, skal si dagboka di har gått over styr Huff, er så trøtt at jeg sitter i svima her nå, men var nødt til å inn for å se hvordan du hadde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 20. mai 2005 #1156 Del Skrevet 20. mai 2005 Så godt å høre at motet er tilstedet.. Sterk er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. mai 2005 #1157 Del Skrevet 20. mai 2005 God morgen vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2005 #1158 Del Skrevet 20. mai 2005 Ville bare ønske en flott og bekymringsfri helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #1159 Del Skrevet 20. mai 2005 Bra at du har glad-dager også. Du skal bli frisk. Jupp Fighter. Det skal jeg Var det koselig med besøk av snuppen i helga? Det var det definitivt. Godt å se plutten igjen Takk for hilsen snille My Tusen takk Fakse Jeg klarte forresten den eksamen jeg hadde i slutten av april' date=' så nå får jeg begynne på skolen igjen! Begynner 18 august!! [/quote'] Gjorde du? Åååååhhhh så godt å høre Baby Jeg sa jo du ville klare det fint Da blir både jeg og du studdisser til høsten da Så godt å høre fjes Ja, herregud. Det er da vel ikke sååå lenge siden vi feira 50 Men så har jeg jammen fått mye god hjelp også da Har minsten falt ned trappa? Gikk det bra med han? :-( Jeg skjønner at man ofte har i halsen når det kommer til ens unger, for det er jo det kjæreste man har :-) Håper det går fint med gutten din Tubby :blomst_opp: Tusen takk dark angel, og tusen takk for :dagensrose: Du er snill og god du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 20. mai 2005 #1160 Del Skrevet 20. mai 2005 Så godt du har begynt å se opp og fremover! Spennende med studier!!! Jeg ville bare ønske deg en strålende flott helg! Kos deg med alle dyra dine! Forresten, en annen som også nevnte det her, jeg har også begynt å tenke på deg hver gang jeg ser noen artige dyr når jeg er ute! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg