Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Helt klart!! :hoho:

Og sølv stillettos! :hoho:

Sorry for å bruke db din på sånn tull som dette Alwa! Men akkurat nå ligger jeg på gulvet og vrir meg i latter, så får ikke skjerpet meg! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart!! :hoho:

Og sølv stillettos! :hoho:

Ja...men da vil jeg nesten tro det ville passet med en tiara med strass også.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og for ikke å glemme;

TRYLLESTAV OG ENGLEVINGER MED PUSEKANT!!!! :hoho:

Blir nok lekker da ja; gjett hvem som skal kose seg ikveld etter et sånt syn!!! :wink:

:ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alwa :fy: Du må passe bedre på dagboken din...dette kan få alvorlige konsekvenser for samboeren til Sneip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og for ikke å glemme;

TRYLLESTAV OG ENGLEVINGER MED PUSEKANT!!!! :hoho:

Blir nok lekker da ja; gjett hvem som skal kose seg ikveld etter et sånt syn!!! :wink:

:ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg kikker innom deg innimellom, og nå legger jeg igjen en liten hilsen. Tenker på deg. Godt å se at det kommer oppløftende nyheter. Du er så flott. Håper det var koselig å være sammen med snuppen din.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å høre ~Alwa~ :P

Høres jo ut som om fastlegen din tar det på alvor, og det er jo godt å vite.

Tar nok litt tid før du får senket skuldrene,ja :-? Når en går rundt og er urolig sånn, så tar det tid før en skjønner at en kan roe seg,- og dessuten har du jo enda en undersøkelse å vente på så helt slipper det nok ikke taket ennå.

Men, som sagt så virker du som en sterk kvinne så dette fixer du :klem: Men, husk å bruke fastlegen din da, når det er noe du uroer deg for :roll:

Tenker du kommer til å sove godt i natt,jeg :wink: Ønsker deg mange søte, spennende drømmer, ~Alwa~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Alwa :fy: Du må passe bedre på dagboken din...dette kan få alvorlige konsekvenser for samboeren til Sneip.

:hoho: Ja, blir ikke greit å være han nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvor mange sider har denne dagboken blitt på en dag da? :ler:

Jeg skulle innom en svipptur før LOST, men så ble jeg sittende å spille tre på rad. Også tapte jeg gang på gang på gang og ville ikke gi meg :sur:

Og nå er det plutselig LOST :o

Kommer innom syklubben etterpå jeg :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ja, blir ikke greit å være han nå! :wink:

Nei, men du kan trygt legge ut bilde av ham her....jeg lover på tro og ære at jeg ikke skal fortelle om det til noooooen. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange sider har denne dagboken blitt på en dag da? :ler:

Ja, siden samboeren til Sneip ikke har noen dagbok...så måtte vi låne din litt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, men du kan trygt legge ut bilde av ham her....jeg lover på tro og ære at jeg ikke skal fortelle om det til noooooen. :rosaengel:

Det tror jeg på ja!! :evil: :hoho:

Tror ikke det blir så mye bilde gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ok da, skal tenke på det.. :wink::ler:

Det var bare det å få han inn i disse klærne da! Noen som har noe sløvende dop å låne meg?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Tror du det holder?? :o

*donerer to paralgin forte*

:ler: Må nok sterkere saker til gitt!

(har et helt lager med sånt noe selv pga migrenen, men tror nok det må sterkere saker til) :ler:

Kanskje en stekepanne i hodet? Men da må den nok vaskes først! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også overentusiastisk når det gjelder det bilde Sneip. Vil se vil se :hoppe:

Jamen da må du donere et bidrag til bedøvelsen Alwa. Hva med en hammer som hun kan slå ham i hodet med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må nok sterkere saker til gitt!:

Har slegge jeg, men tror det vil bli litt vanskelig å få tiaraen til å sitte etterpå...eller forresten....den kan jo bare plasseres på toppen av kulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det ordner vi!! :ler:

Stakkars herlige samboeren min, hadde han bare visst hva jeg pønsker på!!! :hoho:

Prøve å kle på han når han har sovnet og ta bilde da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...