Gå til innhold

~Dagbok~

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Helt klart!! :hoho:

Og sølv stillettos! :hoho:

Sorry for å bruke db din på sånn tull som dette Alwa! Men akkurat nå ligger jeg på gulvet og vrir meg i latter, så får ikke skjerpet meg! :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt klart!! :hoho:

Og sølv stillettos! :hoho:

Ja...men da vil jeg nesten tro det ville passet med en tiara med strass også.

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Og for ikke å glemme;

TRYLLESTAV OG ENGLEVINGER MED PUSEKANT!!!! :hoho:

Blir nok lekker da ja; gjett hvem som skal kose seg ikveld etter et sånt syn!!! :wink:

:ler::sjarmor:

Skrevet

Alwa :fy: Du må passe bedre på dagboken din...dette kan få alvorlige konsekvenser for samboeren til Sneip.

Gjest Gjest
Skrevet

Og for ikke å glemme;

TRYLLESTAV OG ENGLEVINGER MED PUSEKANT!!!! :hoho:

Blir nok lekker da ja; gjett hvem som skal kose seg ikveld etter et sånt syn!!! :wink:

:ler::sjarmor:

Skrevet

Hei. Jeg kikker innom deg innimellom, og nå legger jeg igjen en liten hilsen. Tenker på deg. Godt å se at det kommer oppløftende nyheter. Du er så flott. Håper det var koselig å være sammen med snuppen din.

:vinke:

Skrevet

Det var godt å høre ~Alwa~ :P

Høres jo ut som om fastlegen din tar det på alvor, og det er jo godt å vite.

Tar nok litt tid før du får senket skuldrene,ja :-? Når en går rundt og er urolig sånn, så tar det tid før en skjønner at en kan roe seg,- og dessuten har du jo enda en undersøkelse å vente på så helt slipper det nok ikke taket ennå.

Men, som sagt så virker du som en sterk kvinne så dette fixer du :klem: Men, husk å bruke fastlegen din da, når det er noe du uroer deg for :roll:

Tenker du kommer til å sove godt i natt,jeg :wink: Ønsker deg mange søte, spennende drømmer, ~Alwa~

Gjest Gjest
Skrevet
Alwa :fy: Du må passe bedre på dagboken din...dette kan få alvorlige konsekvenser for samboeren til Sneip.

:hoho: Ja, blir ikke greit å være han nå! :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor mange sider har denne dagboken blitt på en dag da? :ler:

Jeg skulle innom en svipptur før LOST, men så ble jeg sittende å spille tre på rad. Også tapte jeg gang på gang på gang og ville ikke gi meg :sur:

Og nå er det plutselig LOST :o

Kommer innom syklubben etterpå jeg :ler:

:kyss:

Skrevet

:hoho: Ja, blir ikke greit å være han nå! :wink:

Nei, men du kan trygt legge ut bilde av ham her....jeg lover på tro og ære at jeg ikke skal fortelle om det til noooooen. :rosaengel:

Skrevet
Hvor mange sider har denne dagboken blitt på en dag da? :ler:

Ja, siden samboeren til Sneip ikke har noen dagbok...så måtte vi låne din litt. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men du kan trygt legge ut bilde av ham her....jeg lover på tro og ære at jeg ikke skal fortelle om det til noooooen. :rosaengel:

Det tror jeg på ja!! :evil: :hoho:

Tror ikke det blir så mye bilde gitt!

Skrevet
Tror ikke det blir så mye bilde gitt!

Å? :klø:

:grine:

Gjest Gjest
Skrevet

Ok da, skal tenke på det.. :wink::ler:

Det var bare det å få han inn i disse klærne da! Noen som har noe sløvende dop å låne meg?? :hoho:

Skrevet
Noen som har noe sløvende dop å låne meg?? :hoho:
Tror du det holder?? :o

*donerer to paralgin forte*

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er også overentusiastisk når det gjelder det bilde Sneip. Vil se vil se :hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet
Tror du det holder?? :o

*donerer to paralgin forte*

:ler: Må nok sterkere saker til gitt!

(har et helt lager med sånt noe selv pga migrenen, men tror nok det må sterkere saker til) :ler:

Kanskje en stekepanne i hodet? Men da må den nok vaskes først! :hoho:

Skrevet
Jeg er også overentusiastisk når det gjelder det bilde Sneip. Vil se vil se :hoppe:

Jamen da må du donere et bidrag til bedøvelsen Alwa. Hva med en hammer som hun kan slå ham i hodet med?

Skrevet
:ler: Må nok sterkere saker til gitt!:

Har slegge jeg, men tror det vil bli litt vanskelig å få tiaraen til å sitte etterpå...eller forresten....den kan jo bare plasseres på toppen av kulen.

Gjest Gjest
Skrevet

Det ordner vi!! :ler:

Stakkars herlige samboeren min, hadde han bare visst hva jeg pønsker på!!! :hoho:

Prøve å kle på han når han har sovnet og ta bilde da! :wink:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...