Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Bare innom en liten svipptur før jeg henter snuppen :hjerte:

Dagen har ikke startet så bra desverre. Har fått synsforstyrrelser på det høyre øyet og en forferdelig hodepine, så jeg ringer til fastlegen min på onsdag.

Får ikke ikke kjøre bil alene nå, så mammsen blir med til flyplassen.

Men når kommer hvertfall gutten min, og det skal bli godt å se han igjen :-D

Er nok tilbake den 17. tenker jeg ;)

Stor klem til Seroxata og Sixx :klem:

Ta vare på dere selv og nyt livet for alt det er værdt :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker masse på deg, vennen!!

Kos deg masse med snuppen din!

Håper at du blir bedre. Dra til legevakta om synsforstyrrelsene ikke blir bedre!!

Veldig veldig glad i deg!

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god 17. mai til deg også, og kos deg med snuppen. :hjerte:

Vi snakkes igjen når jeg kommer tilbake fra Spania (slutten av mai).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alwa.

Du får ta og stramme opp denne legen din litt.

Det kan da ikke være meningen at du skal gå og ha det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

vær forsiktig med snuppen :sjarmor: , litt kult at du kaller han det forresten, for jeg pleide å kalle eksen min for snuppis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Denne legen din, har han ikke hørt om Fritt Sykehusvalg?

www.sykehusvalg.net

Verdt et forsøk? :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takk for hilsener! Lenge siden jeg har lagt igjen noen ord hos deg. Håper formen er bedre. Snuppen (det heter kjærsten min også!) sier at jeg må legge meg nå. Er litt overtrøtt. Men det er jammen han også - fniser av ingen ting. Gapskratter av Metallica-video. Skal kikke innom deg snart igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da trist å høre at du har fått flere plager :-( Men, jeg er enig med de som sier at nå må legen din pushe på så du får undersøkelsen du skal ha fort! Og om du blir urolig for synsforstyrrelsen så kan du jo ringe legevakta. De er jo der for oss og for å hjelpe når vi har plager!

Når jeg tenkte avbestilte timer, så hender det jo at noen avbestiller dager før også?

Tenker ihvertfall MYE på deg, godt du har snuppen der i helga!

Vi "snakkes" når han har reist igjen, kos deg nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:trøste:

Vil du skal vite at jeg tenker på deg Alwa - masse :Nikke: - og ønsker så inderlig at du får en kjempefin tid med Snuppen før han drar igjen, og at formen din blir bedre!!!

Alle gode ønsker vennen :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du koser deg super masse med Snuppen og at du får en fin 17. mai! Tenker på deg. :klem:

Synes forresten du var utrolig pen! :) Kjempefine bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Håper at du blir bedre. Dra til legevakta om synsforstyrrelsene ikke blir bedre!!

Jeg ringer fastelegen min i morgen Lassie. Glad i deg også :klem:

Håper du har det fint Lillesky. Gleder meg til referat :-D

Hei Alwa.

Du får ta og stramme opp denne legen din litt.

Det kan da ikke være meningen at du skal gå og ha det slik?

Hm, ja. Nå er det vel ikke fastlegen min det står på lengre, for ansvaret nå ligger hos sykehuset. Men vi får se hva som skjer i morgen Swan :-)

Takk for hilsen :kose:

Tusen tusen takk Bustis :klem: Jeg har storkost meg :wink:

vær forsiktig med snuppen :sjarmor:

Du kjenner da meg :Hehe: Han lever i beste velgående Lurven ;)

Denne legen din, har han ikke hørt om Fritt Sykehusvalg?

www.sykehusvalg.net

Verdt et forsøk? :dagensrose:

Som sagt, så står det ikke på fastlegen min lengre og jeg bor såpass trælete til at dette sykehuset ligger kun 2,5 time hjemmefra mens det andre aktuelle ligger 4 timer unna, så :-?

Men fytti grisen for noen venterlister :sjokk:

Jeg skal mase mer i morgen jeg Trøff. :kose:

Hei englefjes :vinke:

Om han ler av Metallica-videoer er det nok like greit å få rulla gutten til sengs ja :ler:

Koselig du titta innom :blomst_opp:

god 17 mai til deg! :D spise masse is :sjarmor:

Har ikke spist is i dag da Seroxata, men desto mer kake :sjarmor:

Takk for hilsen snuppa :kyss:

Tusen tusen takk Maisen :klem: Har storkost meg jeg vet du :kose:

Hei Tubby :-)

Det var kjempegodt å se snuppen igjen og har hatt det så fint de siste 2 dagene :-D

Har du hatt det fint? :klem:

Heisann CocoPuff. Har hatt så fint vær i dag. Kaldt men sola har vært oppe hele dagen :-)

Håper du har hatt en fin dag selv :klem:

Synes forresten du var utrolig pen! :) Kjempefine bilder.

Tusen takk.Det var pent sagt :sjenert:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da var snuppeluppen long gone igjen, men har kost meg fælt den lille stunda han var her.

Startet ikke så bra søndag da, med synsforstyrrelsene og en hodepine jeg ikke unner noen.

Hadde oppkastet langt oppi halsen på grunn av smerter og tok 4 paracet i løpet av noen timer før det ga seg nogenlunde.

Da hodepinen hadde sluppet litt av taket tok vi med oss en av bikkjene og gikk en tur før hele familien dro til grillhytta til farmor og farfar og grillet.

På kvelden hjelp vi eldste bror min og svigerinna mi med å sette i stand og pynte til dåpen.

Det ble en sein kveld og var oppe igjen tidlig mandag morgen.

Dåpen gikk fint. Lille M var blid som ei sol og et prakteksemplar av en unge, som hun som regel er :-)

Snuppen hadde på seg uniform og sørget for flere lange blikk fra et og annet kvinnemenneske, men jeg fikk ta han med hjem :sjarmor:

Da vi kom hjem koste vi oss foran tv`n med potetgull,brus og sjokkis.

Og i dag dro han igjen tidlig på formiddagen :-( Litt usikkert når jeg får treffe han igjen, men håper ikke det er lenge til.

I kveld har vi vært på bursdag til mellomste tantebarn. En hypergira og strålende opplagt 5 åring :ler: så noen alvorlig 17. mai feiring har det ikke blitt.

Har heldigvis ikke hatt mer tull med øyet siden søndag, men jeg tør ikke gå med dette lengre nå. Så i morgen kontakter jeg fastlegen min så får vi se hva som skjer.

Skulle egentlig gjort det for lenge siden, for han sa jo klart og tydelig i fra om at jeg måtte ta kontakt om tilstanden forværra seg. Og det har jeg ikke gjort og angrer fryktelig på det nå.

Dette er vel ikke en situasjon jeg burde bagatellisere heller :-(

Men vi får nå se hva som skjer, og jeg håper virkelig det skjer noe snart for jeg begynner å bli vannvittig sliten og lei. Jeg orker ikke dette stort lengre nå, men så mye valg har jeg jo heller ikke da :-?

Nå er det frustrerte fruer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i morgen kontakter jeg fastlegen min så får vi se hva som skjer.

Skulle egentlig gjort det for lenge siden, for han sa jo klart og tydelig i fra om at jeg måtte ta kontakt om tilstanden forværra seg. Og det har jeg ikke gjort og angrer fryktelig på det nå.

Nettopp Alwa...helsevesenet kan gjøre lite hvis det ikke blir informert.

Så til legen med deg nå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Teletubbien

*Spiser opp neglene mine*

Er veldig bekymret for deg nå for tiden Alwa - og veldig spent på hva som skjer i dag!!!

Regner med at folk tar dette skikkelig seriøst nå, så jeg lurer som sagt på hva som skjer?!?!

Tusenvis av gode ønsker og tanker fra en Teletubby :trøste:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tusen takk alle 3 :klem:

Jeg har ringt fastlegen min og fikk time klokken 12.00. Han skulle ta kontakt med sykehuset og høre hva de surrer med, og noe mer vet jeg ikke før jeg har vært hos han.

Men han tar meg hvertfall seriøst og gjør det han kan for å bedre situasjonen :-)

Hadde bare sykehuset fått rompa si i gir nå så.. :-?

Begynner å merke det litt på humøret nå, at dette begynner å ta på. Ikke like greit å være glad og positiv når flere å flere tanker melder seg.

Men er fast bestemt på å ikke la dette tynge meg for mye. Lar jeg de tunge tankene få overtaket nå er det så mye mye lettere å gi opp den dagen det kanskje virkelig gjelder.

Men smilet er på plass :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå har jeg vært innom å lest på den norske kreftforeningens sider, og det var jammen ikke mye oppløftende lesing :o

Vær så snill å få bli frisk nå!!!!! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien
Nå har jeg vært innom å lest på den norske kreftforeningens sider, og det var jammen ikke mye oppløftende lesing :o

Vær så snill å få bli frisk nå!!!!! :-(

:cry: - Du skal bli frisk Alwa, du bare skal bli frisk!!!!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

*Krysser fingre og tær og alt jeg har* :tommelsmil:

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...