Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hei!!

Ville bare titte innom og gi deg en kjempe- :klem:!

Håper du får en fin helg og feiring uten vondt i hodet og uten vonde skuldre.

Med tanke på all ventingen du har foran deg tror jeg nok du kommer til å klare deg bra, selvom det selvfølgelig er forjævlig å måtte gå igjennom noe sånt!

Du virker så sterk og full av livsglede, så tror nok det må mer til for å "knekke" deg! :-)

Jeg er helt overbevist om at de nye testene kommer til å gå bra, og at alt blir fint og bekymringsfritt om en stund!

Tenker på deg! :dagensrose:

Stooor klem fra Sneip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det var et koselig innlegg Seroxata. Ble glad når jeg så det :-D

Tusen takk godjenta :klem:

Heia Alwavennen-lillejenta-med-ny-oransje-kjole-og-blankpolerte vinger! (puuuh!)

For ikke å snakke om de nybarberte beina mine :sjarmor:

Bor du i/rundt Oslo? Så arti, kanskje vi kan treffes når jeg flytter nedover? :hoppe:

Krysser hvertfall alt jeg har for at sambissen får seg jobb :tommelsmil:

Stor og god :klem: tilbake til verdens beste Lillesky :-D

:kose: Fighter. God helg :kyss:

Er supertrøtt nå...så derfor suser jeg bare fort innom for å fortelle at:

Nå er det fredag. :dagensrose:

Det er det, og snart helg Sixx :-D

(Jadda,har ringt å masa ;) )

:ler:

Håper du får en kjempe fin dag i morra' date=' uten "dumme" skuldre og hodepine.... [/quote']

Hmm, slapp nok ikke unna i dag heller desverre. Men humøret er fint :-) Hvordan kan det ikke være det når de tikker inn så mange koselige hilsner i dagboka mi til stadighet :hjerter:

Håper det går fint med oppgaven din, krysser alt jeg har. Men du er så flink att dette går sikkert strålende :wink:

Takk for koselig hilsen Chrizzy :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Titter bare innom for å ønske deg en riktig god og smertefri pinsehelg og en flott 17. mai! :rosasmil:

Men du - 3 måneder!!!

Det går jo ikke an!

Synes du skal bruke kontaktene dine for alt de er verdt jeg. Som du sier, er tross alt en svulst det er snakk om!!!

:trøste:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Har du en fin fredag?

Jeg bor noen få timer unna Oslo, men er stadig vekk der inne! :hoppe:

Ang. svulsten, ring og mas på dem hver dag! Til slutt må de jo bare ta deg inn, for å slippe masinga. :wink:

Vey du, jeg synes, som det skrives over her, at du skal bruke kontaktene dine! Det er ditt liv det er snakk om her! :Nikke: Ja, spør om ikke hun kan prate med faren sin. Jeg synes absolutt du skal gjøre det.

Du har sikkert nevnt det, men hva er det du skal studere til høsten?

Ha en fortsatt supah-dupah fredag og skjem deg selv bort! :Nikke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå går det så mye bedre og humøret er lettere enn etter telefonsamtalen hvertfall. Kan ikke ta den sorgen der på forskudd, men får heller ta det om det blir aktuellt.

De må jo gå ut i fra at det er værste tilfelle vel? Og hvis de ikke gjør det kommer jeg til å sette meg på toget til tigerstaden og filleriste Kjell Magne Bondevik for en :flekke: helsepolitikk :Nikke:

For han har sikkert en finger med i spillet :roll:

Du har sikkert nevnt det' date=' men hva er det du skal studere til høsten? [/quote']

Skal studere interiør design :-D

Ha en fin pinse du også Lilleskyvennen :klem:

Tusen takk Lille My, og takk for PM også :-) Dere er et kjempesøtt par synes jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en rask melding her for å si at jeg titter innom deg og! Skal sette meg ned og lese hele dagboka di nå! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Takk Tubby, og right back at yah :klem:

Bare en rask melding her for å si at jeg titter innom deg og! Skal sette meg ned og lese hele dagboka di nå! :)

Modig du :ler:

Takk for hilsen, også må jeg si en gang til at både nicket og avataren din en kjempe skjønn :-D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da var Idol over, og er ganske fornøyd med de 2 finalistene jeg da. Ali er jo søt han, men synes han burde få noen år på å utvikle stemmen sin litt mer. Men når han blir stor tror jeg også han har muligheten til å bli stoooor :wink:

Også har jeg tenkt så masse på Kallorilla i kveld. Huff, det fikk frem mange tanker og følelser :-(

Håper du har det bra der du er nå K. :dagensrose:

Bortsett fra det så har jeg fått jobbet litt med oppgaven. Driver å lager collage over interiøret på stua/soverom og badet nå. Jeg tror dette blir riktig så bra jeg :-D

I morgen er det ny dag og nye muligheter. Jeg må hvertfall til byen i morgen å hente gaven, for det fikk jeg jo ikke surret meg til i dag (bombe :roll: )

Og i morgen er det siste sjanse før dåpen, så jeg MÅ!!!

Også skal jeg gå meg en tur på ettermiddagen før jeg drar opp til leiligheten og setter på litt varme til snuppen kommer på søndag :hjerter:

I morgen kveld skal jeg spise pizza og se film hos en kompis, og det blir sikkert bra. Godt å komme seg litt ut og gjøre noe annet enn det dagene som regel går bort på.

Og snart er det natta :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Alwa.

Det er synd at du ikke blir prioritert når du har en såpass alvorlig diagnose.

Håper du får kost deg og slappet av i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modig du :ler:

Takk for hilsen, også må jeg si en gang til at både nicket og avataren din en kjempe skjønn :-D

Ups, glemte å si tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei Chrizzy :klem: tilbake til deg :-)

Hei hei, Alwa.

Det er synd at du ikke blir prioritert når du har en såpass alvorlig diagnose.

Håper du får kost deg og slappet av i helgen.

Det skal jeg gjøre vet du Swan, og i morgen kommer jo kjærligheten også :-D

Håper du får en fin pinse selv :klem:

Heisann CocoPuff :vinke:

Tusen takk for kjempe fin PM, og godt at du likte dagboka med elendigheten og alt :ler:

Har sendt deg PM ;)

Ha ei fin pinse vennen :kose:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dag har jeg fått hentet gaven til lille M og kjøpt bursdagsgave til mellomste tantegutt.

Smykke til dåpsbarnet ble jo kjempe fint :-)

Også har jeg kjøpt inn bakevarer så jeg får bakt muffins til den store dagen.

Nå skal jeg sette snuten mot leiligheta mi og får ordnet litt i den før :hjerte: kommer i morgen, også skal jeg treffe kompis å se film å spise pizza :Hehe:

Håper alle får en kjempe fin kveld :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg må jo hjelpe deg å ta opp kampen om flere innlegg en Kafka! :ler: Han poster jo dikt og greier!

Du får kose deg masse med snuppeluppen i morra! Blir han lenge hos deg nå?

Det er litt godt å savne også da, også er det så fint når man møtes igjen. :hjerte:

Kos deg så masse i kveld med pizza og film! :-)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ~Alwa~ :klem: Lenge siden jeg har vært her, skjedd litt av hvert ser jeg! Både positivt og negativt :roll:

Det som tærer på enda mer er ventinga jeg har foran meg også. Nå venter jeg jo på selve innkallingen. Når jeg får den så må jeg vente på selve undersøkelsen(e) og når de er overstått så må jeg vente på resultatet av de igjen. Håper jeg ikke blir tullete innen den tid

Ja, det er noe av det verste når en blir syk :evil: All ventingen kan en jo bli gal av! Jeg håper virkelig at du får time før det går 3 måneder, du kan jo si at du har mulighet for å ta avbestilte timer, det pleier de å være veldig glade for. Da får de fyllt ut istedenfor at de må lete etter noen som kan!

Jeg blir gjerne med og "tar" Bondevik :wink: Med denne regjeringen har jo alt blitt bare verre, mens de lovet at de som sleit skulle få det mye bedre nå!!!! (Var med i en tråd i forrige uke om det å bo i Norge og helsepolitikken.. Grrr blir så sinna :evil: )

Har dere tenkt dere til Egypt :o WOW! Det er et av de landene jeg virkelig drømmer om å besøke. Har alltid vært fascinert av faraoene, spesielt Hatsepshut (den kvinnelige faraoen). For endel år siden var det en utstilling på Aker Brygge hvor en liksom gikk inne i en pyramide, spennende! Det var fordi det er et norskt firma som har støttet oppussingen av tempelet hennes.

Faraoene og jeg har en felles interesse også,- katter :wink:

Dessuten har jeg fått vite at jeg har jobbet i biblioteket i Alexandria i et tidligere liv, så jeg skulle gjerne vært der en tur,ja :P

Det er forresten utrolig å lese om alle dyrene du møter nå :o Har du tenkt noe på hva det kan bety? Kanskje du kan "tolke" det på samme måte som vi tolker drømmer? Ikke vet jeg, men naturfolk ville hatt mye å si om disse møtene, det er jeg helt sikker på :P

Håper du får en fin helg med snuppen, barnedåp og 17.mai :P Og at smertene og bekymringene tar en pause! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Snuppeluppen blir til den 17. Lillesky.Da drar han igjen midt på dagen, så vi får desverre ikke så veldig mye tid samme denne gangen. Trøsta får være at han snart har laaaang sommerferie :-)

Håper du har noen fine dager foran deg LilleL. :klem:

du kan jo si at du har mulighet for å ta avbestilte timer' date=' det pleier de å være veldig glade for[/quote']

Jooo, det er bare det at det er 2,5 time hver vei til sykehuset, så jeg må jo nesten få beskjed litt i forveien uansett :-?

Det med Egypt er bare en drøm da, men en drøm jeg har store planer om å gjennomføre før eller senere :-)

Jaaaa, jeg kommer å tar deg :ler: Ha en fortsatt fin pinse du også plutten :klem:

Også en kjempe kjempe :klem: tilbake til Baby-E. Håper du har det fint vennen min :kose:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da var denne lørdagskvelden over også. Nå er det under 12 timer til jeg ser kjæresten igjen :hoppe:

Jeg har hatt en fin kveld. Vi bestilte pizza fra et utested, leide film og dro til han. Så National treasure. En spennende og i grunnen ganske ok film :-)

Det var godt å komme seg litt bort og koble av et annet sted og med noen andre enn bare familien.

Uansett hvor snille og gode de er :-)

Bikkja hans ble jo så glad for å se meg da. En svær golden retrivergutt :ler:

På vei hjem ringte jeg minste bror min for å høre om han trengte skyss hjem, og det var en berusa ungdom det :lol:

I morgen skal jeg hjelpe svigerinna mi og pynte til dåp, og antrekket mitt prøvde jeg i dag. Chtiliii jepp :Hehe:

Nå er jeg trøtt og sliten så nå jumper jeg til køys. Litt usikker på om jeg kommer innom før snuppen min kommer i morgen, men hvis jeg ikke gjør det ønsker jeg alle sammen ei fortsatt fin pinse og en kjempe fin :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

først og fremst; 3 måneder???!!!!?? jeg blir bare mer og mer oppgitt over dette landets utrolige ventelister!! :o

nei så søren, de fortjener å bli pusha! tenker de ikke på hvordan det må være for deg å gå rundt og vente og vente?

Så en grevling i kveld, den løp over veien. og så tenkte jeg på deg, faktisk! fordi jeg forbinder dyr med deg nå, av en eller annen snodig grunn :wink: Det var liksom en av disse tanken som kommer helt plutselig, uten tenking; "~Alwa~" :ler:

Nei, huff, håper de får pushet seg litt, du fortjener å få vite noe nå!

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...