Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Har du vært i grava til Tut også :sjokk:

Hm, nå kjente jeg jammen et snev av missunnelse gitt :ler:

Jeg tror de hadde egyptisk uke på Dicovery enten sist eller uka før der, men jeg glemte selvfølgelig hele greia :-?

Ja, dit må jeg få rota meg en gang. Tenk så spesielt å få vandre blandt rester av bygninger som ble bygd for mer enn 3000 år siden :-)

Jeg kommer til å ringe igjen på fredag om jeg ikke får beskjed Sixx, godt du bryr deg og passer på meg :klem:

Tusen takk Fighter :klem:

Alt skal gå helt fint Alwa' date=' jeg lover :Nikke: [/quote']

Jeg håper det Tubby, Og det er jo det vi må satse på :klem:

Så god du er :kose: Men jeg har nok mine svin på skogen jeg også :sjenert:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dag hadde jeg flere opplevelser på tur. Vi har jo hatt strålende solskinn i dag fra skyfri himmel, deilig :-)

Da jeg hadde gått en liten stund kværnet tankene ganske mye så det falt noen tårer på veien.

Etter en liten stund fløy en fugl over veien rett foran meg og satte seg på en grein rett ved siden av veien, og der satt den. Jeg kunne tatt borti den om jeg hadde strekt ut handa. Og jeg ble så forundra for fugler pleier jo være redde som bare det :o

20 minutter senere skulle jeg passere et gjærde, også oppdaget jeg at en harepus satt å så på meg da jeg kom langs veien, og den var helle ikke lange biten unna. Så løp den litt før den satte seg ned og titta litt mer på meg før den løp videre inn i skogen.

Så arti når sånt skjer :-D

På ettermiddagen hadde vi besøk av største bror min med frue og barn. Minstejenta var så blid og god og har akkurat funnet ut at hun har stemme. Så mens hun smiler og ler viiiner hun høyt :ler:

Hun er så søt :hjerte:

Også har jeg sittet med oppgaven så den kommer seg nå :-)

Nuh er det LOST :hoppe:

Takk for kos prat på msn Bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Hei Alwa! Hvordan går det med deg?? Har du fått svar på noen av prøvene enda??*bekymret*

Fint at du kjenner deg litt friskere for tiden. Du får nyte det så godt du kan!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Du er ikke den eneste som ble misunnelig på Sixx nå asså - jeg vil også til Tuts grav!! Har hatt en drøm om å reise til Egypt i mange år, jeg. Men nå har jo grava blitt stengt for turister dessverre, så det ser ut til at den sjansen får jeg nok ikke.. Og det er dårlig gjort! :-? Hehe.. *vrangvilje i dag*

Ellers er det klart det går opp og ned med deg, det er faktisk veldig naturlig med tanke på hva du går igjennom for tiden. Det er ikke akkurat noen hverdagslige problemer det der for å si det sånn. Men jeg er skikkelig stolt av deg, du står fortsatt oppreist til tross for motgangen. Vi har jo en del felles vi to (det vet vi jo fra før), og ingen av oss har akkurat gått gjennom de første 24 årene av livene våre uten motgang. Vi er ikke de som har blitt født med sølvskje i kjeften - men så tør jeg våge å påstå at vi er mer modne og rikere på erfaringer (på godt og vondt) enn mange andre på vår alder også da. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Nå har ikke jeg gått gjennom akkurat det du går gjennom nå, men jeg er temmelig sikker på at du kommer til å gå oppreist gjennom det. Visst blir det vanskelig, visst blir det tunge stunder. Visst kan du miste motet innimellom og bli lei av all kjempingen. Men vi vet det er verdt det, sant?! Og det er derfor jeg vet at du ikke gir opp uten skikkelig kamp også.

Derfor er jeg så utrolig stolt av deg. Og beundrer ditt mot og din styrke. På tross av alt. Og er stolt over at jeg kjenner deg.

Og derfor så har jeg blitt så veldig glad i deg også, selv om vi bare har møttes en gang.

Sove godt og drømme søtt, snuppa mi.

Klem klem! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jo grava blitt stengt for turister dessverre, så det ser ut til at den sjansen får jeg nok ikke

Hvorfor er den stengt da...det er jo bare et bittelite gravkammer i forhold til alle de andre gravkamrene der.

Alle vil sikkert rekke å løpe ut hvis den raser sammen. :ler:

Lurer forresten på om de er ferdige med å grave ut graven til alle de 150 sønnene til en farao (som jeg ikke akkurat husker navnet på nå). De påstod de hadde funnet massegraven deres like ved Tut sin...men hallo...150 sønner. :o :ler:

Uansett...kom dere avgårde til Egypt så fort som mulig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

hei hei vennen min!

Hvordan står det til med deg da`?

Her er det så som så, med pollenallergi og sår hals, men det er jo bare småting det i forhold til deg da!

Du er tøff du vennen! Virkelig!

Ang Egypt. Ei venninne var der i mars, og etter alle bildene hun har vist meg, så er ting sikkert. At jeg skal dit til sommeren!!

Håper dagen har vært fin i sola!

:klem:

p.s. Beklager at jeg ikke er så mye innom. Men travle dgaer + treig pc er ingen god kombinasjon. Bare skjenner at tolmodigheten min ikke er så veldig stor om dagen...

Men jeg er vanligvis innom deg hver dag da...bare at jeg ikke legger igjen noen spor!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så mange artige opplevelser du har med dyr!

Jeg elsker dyr, og synes det er helt fantastisk å gå ute i naturen og se på alle dyrene! :rosasmil:

Når skal du levere oppgaven din da?

Du får ha en flott ettermiddag og kveld, ~Alwa~.

Synes du er så flink til å tenke positivt jeg... Virkelig imponert!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Hei Alwa! Hvordan går det med deg?? Har du fått svar på noen av prøvene enda??*bekymret*

Hm, nei. Jeg går å venter på å få tatt flere prøver til og med, så den ventinga har jeg også igjen :-?

Fint at du kjenner deg litt friskere for tiden. Du får nyte det så godt du kan!

klem

Det varte en hel dag :ler: Men den dagen var fin også da :-D

Takk for hilsen Undomiel :-D

Vi har jo en del felles vi to (det vet vi jo fra før)

Husker du første gangen vi chattet sammen? Så mye vi hadde til felles både med navn,søsken og mer til å øynene mine ble bare større og større :sjokk::ler:

Men det må da snart være 4 år siden? :o Hadde jeg flyttet sørover da eller var det nettopp det jeg skulle? :klø:

Når jeg flytter nedover til høsten må vi hvertfall treffes litt oftere. Nå er jeg ferdig med deppisen også, så det er da hvertfall folk av meg igjen :ler2:

Men en ting skal du ha; uansett hvor langt unna du bor så er du utrolig flink til å trøste, ta vare på og støtte meg :dagensrose: Og det setter Alwa stor stor pris på :hjerte:

Hvorfor er den stengt da...det er jo bare et bittelite gravkammer i forhold til alle de andre gravkamrene der.

Jeg har lest noe om det der, men da var det slik at de kun tok imot 150 turister per dag på grunn av all slitasjen det ble på gravstedet.

Men jeg tror det var en liten stund siden så det kan godt hende den er stengt nå.

Alle vil sikkert rekke å løpe ut hvis den raser sammen. :ler:

:ler:

Leste du forresten linken om Tut`s forbannelse på linken du posta ti meg?

Spookeyh :sjarmor:

150 sønner? :o Da snakker vi harem da :ler:

Hei Baby. Er du her :klem: Jeg trodde du var borte borte jeg, men la igjen en klem i dagboka di :)

Skjønner at du er opptatt da, kjære deg. Trenger ikke unnskylde deg for det :kose:

Koselig at du stikker innom når du har tid uansett :klem:

Håper du har det fint sånn bortsett fra stress og travle dager. Ta godt vare på deg selv :dagensrose:

Heisann Lille My:klem:

Har ingen tidsfrist på oppgaven så den sendes inn når jeg er ferdig med den. Og det er kanskje like greit tror jeg :sjenert:

Tusen takk for fine ord :dagensrose:

Tusen tusen takk Sneip :klem: Du også :-)

Og Lurven, som virkelig fikk frem poenget sitt :ler:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Som sagt så varte ikke den formen særlig lenge for skuldra er bare lei til meg i dag. Mulig jeg må frem med fatlen og avlaste den litt igjen.

Hodepinen er heller ikke som den pleier å være for nå har jeg et vondt punkt på venstre side som "iser". Enkelte ganger stikker det skikkelig til der oppe.

Litt snedig følelse egentlig også er jeg veldig nysgjerrig på hvor i hode denne svulsten sitter.

Men selv om formen har tapt seg er hvertfall humøret bedre enn i går :-D

Har ikke fått gjort mye konstruktivt i dag men planene er der ;)

Håper alle får en fortsatt så fin ettermiddag og kveld :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff... den ventinga må tære på... :trøste:

Skal krysse fingrene for deg vennen!! :kyss:

Håper du har det bra, og får en kos kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker og håper du får en god helg, pinse og 17. mai :P

Reiser på ferie i morgen, og tror ikke jeg er tilbake før 23. mai.

I mellomtiden får du en :klem:

Så håper vi de legene snart får gassa på litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Innom med en hyperaktiv klem til deg i dag Alwa, blir nok stygglite KG på meg noen dager, med besøk og greier :roll: - 17 mai og ... :o

Nå MÅ jeg bare betale ferdig alle regningene ( og se hele den fete lønna til Hulemannen bli borte :-( ), og bli ferdig her, ellers er jeg redd jeg ikke får lagt meg før utpå natta her :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Uff... den ventinga må tære på... :trøste:

Skal krysse fingrene for deg vennen!! :kyss:

Håper du har det bra, og får en kos kveld ;)

Det som tærer på enda mer er ventinga jeg har foran meg også. Nå venter jeg jo på selve innkallingen. Når jeg får den så må jeg vente på selve undersøkelsen(e) og når de er overstått så må jeg vente på resultatet av de igjen. Håper jeg ikke blir tullete innen den tid :-?

Men takk skal du ha snille du :kyss:

Så koselig at du skal på ferie Vips. Sikkert godt å komme seg litt unna hverdagen og alt mas og kav :-)

Håper dere får det kjempe fint med strålende 17.mai vær ;)

:dagensrose:

Får dere besøk av familien? Godt blir det sikkert uansett kan jeg tenke meg :-)

Håper dere får det fint hvertfall og at Hedmarken stiller opp med sitt beste solskinn den 17 ;)

Kos og :klem: tilbake.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har ikke vært spesielt høy i hatten i kveld, for fytti katta så vondt jeg har i skuldrene nå :-(

Hodepinen har ikke vært så aller værst, men jeg kjenner den begynner å tilta nå.

Har også tenkt mye på fremtiden min i dag. Alt jeg så gjærne vil oppleve, alt jeg ønsker meg for meg og kjæresten og det at jeg risikerer å ikke leve lenge nok til å oppleve dem.

Så nå er det ikke mye sprudlende humør å spore her for øyeblikket :cry:

Men huff, kan ikke tenke sånn. Da blir jeg tullete da.

Så en mus da jeg var ute å gikk i kveld :wink:

Det var litt spesielt å gå ute når sola skinte fra en nogenlunde blå himmel mens snøfillene dalte ned :-)

Nå skal jeg ringe snuppen min før jeg legger meg.

Sove godt alle sammen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

:dagensrose: bare innom og sier hei! Tenker på deg for tiden! håper det går bra med deg etter forholdene....

Virker som du har et spesielt dyretekke :wink: Men så er det ikke så rart da, så skjønn som du virker!

Sove godt og drømme søtt :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Alwavennen-lillejenta-med-ny-oransje-kjole-og-blankpolerte vinger! (puuuh!)

Hvordan går det? Flytte nedover sier du? :hoppe: Jeg er jo også her nede!

Det er så rart at kanskje mange av de som er her på KG er i nærheten av hverandre, nærmere enn vi tror.

Kommen nok en liten tur innom i morra også, nå må jeg pelle meg til sengs.

Vi skal en liten tur til Kristiansand i morra for å hente noe for pappa... Og før det skal samboer på Manpower! Kanskje han får seg jobb nå! :hoppe: Bare han ikke må kjøre langtransport og være borte. Vil h han hjem hver dag!

Stor og god natta :klem: til verdens beste Alwa!

(og du må ikke finne på å bytte nick! Du bare ER jo Alwa :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er supertrøtt nå...så derfor suser jeg bare fort innom for å fortelle at:

Nå er det fredag.

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

:vinke: Heia Alwa :)

:dagensrose: Jeg tror alt kommer til å gå helt fint, kanskje du synes det blir dumt å si sånn, men jeg tror virkelig det :)

Håper du får en kjempe fin dag i morra, uten "dumme" skuldre og hodepine.... :dagensrose:

Det er så herlig å lese om alle dyrene du har rundt deg der du bor, høres så fint ut :klem2:

Og så er det så fint i dagboka di, du har sans for linjer og sånn som gjør den hele lille forskjellen, så du er i alle fall på rett linje med utdanning tror jeg ja :Nikke:

Ha det kjempe fint :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...