Isola Skrevet 8. mai 2005 #981 Del Skrevet 8. mai 2005 Kos deg med tur og middagsbesøk! :D Ser forresten at du "har" en sånn yrkesoffiser du også... Me too! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #982 Del Skrevet 8. mai 2005 Næh, har du?? :o Så arti Kanskje du rett og slett ikke blir kvitt meg nå? Jeg glemte å informere om noe isted; 2000 innlegg a gitt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. mai 2005 #983 Del Skrevet 8. mai 2005 hei vennen du skal vite at jeg tenker masse på deg selv om jeg ikke er her så masse. Håper du har en bedre dag i dag! på kinnet og nesetippen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 8. mai 2005 #984 Del Skrevet 8. mai 2005 Næh' date=' har du?? :o Så arti Kanskje du rett og slett ikke blir kvitt meg nå? [/quote'] Vil jo ikke bli kvitt deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #985 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei du som bringer og - tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 8. mai 2005 #986 Del Skrevet 8. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 8. mai 2005 #987 Del Skrevet 8. mai 2005 *Snike-snike* Øh, hei Alwa Atte jeg var litt grepet av ....stundens alvor igår kveld - mulig at den hersens rødvinen bidro med litt øh, stemning Jeg er ikke så pessimist sånn til vanlig altså Alwa, er helt sikker på at dette går bra, men jeg syns jo det var helt unødvendig likevel da :-? Men atte, ha en fin kveld da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #988 Del Skrevet 8. mai 2005 Det skal bli arti å følge med på forbredelsene som er igjen til bryllupet ditt hvertfall Lille My :-) Når står bryllupet forresten? Hei du som bringer og :blomst_opp: - tilbake til deg! Da er det fordi du har fortjent det kompis :-D Tusen takk og på kinnet tilbake. Atte jeg var litt grepet av ....stundens alvor igår kveld - mulig at den hersens rødvinen bidro med litt øh' date=' stemning [/quote'] Var du brisen? Det visste jeg ikke, men jeg stussa litt på innlegget ditt da, for alt jeg sa var at jeg hadde litt vondt Men det er nå uansett kjempe koselig at du bryr deg Tubby :dagensrose: Kvelden har vært fin den. Din også? :-D ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Det ble en vellykket middag. Etterpå gikk jeg meg en lang tur, faktisk så lang at jeg fikk vannblemmer på føttene Men så deilig det var å bare gå, høre på musikk og se på naturen rundt meg. Jeg hadde en litt arti opplevelse i dag for pappsen hengte opp en ganske stor fuglekasse en gang for mange år siden. Der har det vekselsvis bodd ei and og ei perleugle. I år er perleugla på plass så pappa ba meg gå bort til treet og raspe en stein mot barken. Etter en bitteliten stund så jeg et hode som stakk ut og titta ned på meg med stoooore gule øyne før den til slutt smatt inn igjen For noen dager siden da jeg var ute å gikk, løp plutselig et rådyr opp på veien ca 10 meter foran meg før den stille og rolig tusla over på den andre siden av veien. Så nærme innpå meg har jeg aldri hatt en rådyr :-) Og i dag fløy to hvite svaner over meg, det var litt av et syn det :-D Jeg er så glad i livet mitt Nå skal jeg ringe snuppen før jeg hopper i seng. Skal opp tidlig i morgen for pappsen skal operere hjerte. Sykehuset er et godt stykke unna så vi trenger et par timer for å komme oss dit. Det blir spennende men inngrepet er ganske enkelt så vi håper og tror det går bra. Håper alle får en kjempe fin morgendag :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. mai 2005 #989 Del Skrevet 8. mai 2005 Ehm....hei.. :oops: Du, det var ikke meningen å fjase rundt her i går altså. Akkurat som at jeg ikke bryr meg om hvordan du har det for tiden for det gjør jeg. Håper vi kan snakkes en dag på MSN for eksempel. Hadde vært kos! Love ya, beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. mai 2005 #990 Del Skrevet 8. mai 2005 Heia Min pappa hadde trøbbel med hjertet nettopp, heldigvis ble det oppdaget og han fikk gjort noe med det, er godt at det er slik i dag, det går sikkert helt fint Høres ut som du er veldig tilstede i din egen tilværelse, det er en gave og livet er herlig når det er sånn Ble helt drømmende her, hørtes så fint ut, jeg vil også bo så nært naturen, nært dyre livet, og så har dere hunder også :-) Håper du har hatt en fin kveld og takk for koselige hilsner i boka mi, du er en knupp God natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 8. mai 2005 #991 Del Skrevet 8. mai 2005 jeg hadde tenkt å kaste inn håndkleet her for lenge siden, og satt og leste i dagboka di i går natt, og leste resten i dag... Huff...Jeg ble så glad av å lese dagboka di, men så ble jeg plutselig veldig trist! Jeg håper virkelig at svulsten ikke er ondartet!!:( JEg fikk så vondt av å lese det, og bare så du vet det, så sender jeg mange gode tanker til deg :dagensrose: Du er ei beintøff jente!! Jeg kan ikke se for meg hvordan det ville være å få en slik beskjed! Neineinei! Alwa får ikke lov til å forsvinne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 9. mai 2005 #992 Del Skrevet 9. mai 2005 Det skal bli arti å følge med på forbredelsene som er igjen til bryllupet ditt hvertfall Lille My :-) Når står bryllupet forresten? Bryllupet er 2 september. Håper det gikk bra med pappaen din! :blomst_opp: Pappa hadde også en hjerteoperasjon for noen måneder siden. Ikke noe gøy å se han ligge svekket i sykesenga (vanligvis veeldig aktiv), men dagen etter var han på bena igjen. Og nå sier han at han føler seg flere år yngre! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 9. mai 2005 #993 Del Skrevet 9. mai 2005 Når dagen er god, er allting godt. Sånn er det med den saken Er det ikke rart Alwa? Dine dyreopplevelser, jeg mener, av og til blir man bare litt ydmyk og så inderlig GLAD for å få lov til å se sånne små undre som skjer!!!! I fjor sommer, mens jeg stod ute på plenen her så hørte jeg litt knaking i buskaset i skogen nedenfor her... Aha, tenker jeg, en katt - Sniker meg bort til hjørnet av tomta og stirrer nedover... Her kommer et rådyr ut på gangveien som går forbi huset vårt, stopper midt på veien, titter på meg som står kanskje 30 m unna.... Så går hun over og inn i skogen på andre siden.... Jeg sitrer, også, idet jeg trodde underet var over kommer to små kalver løpende etter - Jeg kjente bare hvor glad jeg var for å ha fått lov til å oppleve det, glemte nesten å puste..... Så mye som er vakkert her i verden, kanskje vi fokuserer for mye på det triste og glemmer å se, virkelig SE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 9. mai 2005 #994 Del Skrevet 9. mai 2005 "Jeg hadde en litt arti opplevelse i dag for pappsen hengte opp en ganske stor fuglekasse en gang for mange år siden. Der har det vekselsvis bodd ei and og ei perleugle. I år er perleugla på plass så pappa ba meg gå bort til treet og raspe en stein mot barken. Etter en bitteliten stund så jeg et hode som stakk ut og titta ned på meg med stoooore gule øyne før den til slutt smatt inn igjen For noen dager siden da jeg var ute å gikk, løp plutselig et rådyr opp på veien ca 10 meter foran meg før den stille og rolig tusla over på den andre siden av veien. Så nærme innpå meg har jeg aldri hatt en rådyr Og i dag fløy to hvite svaner over meg, det var litt av et syn det " Åh, ~Alwa~, så mange flotte dyreopplevelser du har nå :o Hadde du vært indianer, ville, om så bare en av disse opplevelsene, vært gode tegn til deg om livet ditt! Det er jo små undere du er vitne til, ikke sant? Har lyst til å anbefale ei bok for deg: Bear Heart "Vinden er min mor". Bear Heart er en indianerhøvding og medisinmann med utrolig mye fin livsvisdom! Blant annet om det å se og tolke tegn i naturen. Med så mye på en gang, ser det jo ut til at det kommer til å gå bra med både deg og pappaen din :enig_animasjon: Det er virkelig en gave å kunne se sånne ting, og til å kunne registrere dem. Tenk på alle dem som "ser" det samme, men som bare lar det fly gjennom hjernen uten å egentlig legge merke til det! Stakkars dem Håper dagen gikk bra, at dere har det bra alle sammen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 9. mai 2005 #995 Del Skrevet 9. mai 2005 Jo mainn En liten kvelds :dagensrose: Håper du koser deg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2005 #996 Del Skrevet 9. mai 2005 Håper det går bra med pappaen din. Pappa har også vært gjennom hjerteoperasjon. Det gikk bra. Legene er flinke på hjerter. Det går nok bra med faren din også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #997 Del Skrevet 9. mai 2005 Operasjonen til pappa gikk kjempe fint, så om 2 dager er han frisk og rask igjen, endelig :-D Ehm....hei.. :oops: Du, det var ikke meningen å fjase rundt her i går altså. Akkurat som at jeg ikke bryr meg om hvordan du har det for tiden for det gjør jeg. Håper vi kan snakkes en dag på MSN for eksempel. Hadde vært kos! Love ya, beib! Jeg storkosa meg jeg. Middis på fylla skjer jo liksom ikke hver helg det heller da Vi må få ta en prat på MSN snart ja, det er alt for lenge siden. Love yah tu bebeh Tuuuusen takk Chrizzy :-) Det er litt vondt når foreldre blir syke, for da innser man plutselig at de faktisk er dødelige de også. Men det gikk heldigvis bra med pappsen min å :-) Å være oppvokst midt i naturen er nok den beste oppveksten jeg kunne fått. Elsker både naturen og dyrene i den. Det å kunne dra på seg skoene og gå en liten tur i fjellet er ypperlig terapi, for alt :-D Håper du får en god natt Tusen takk for kjempe koselig innlegg Seroxata. Og godt jobba å lese gjennom hele dagboken synes jeg :-) Den siste tiden har det jo vært en del nedturer da, men sånn er jo livet. Vi får satse på at oppturen kommer snart, og når den begynner så går det bare en vei. Rett til topps :-D Stor tilbake for fine ord. Og nå sier han at han føler seg flere år yngre! :rosasmil: Pappsen snakket med en bekjent som hadde gått gjennom samme operasjon, han har utblokke(r?)t en blodåre på utsiden av hjertet, og han sa akkurat det samme. At han aldri har følt seg så bra Jeg var ikke helt forberedt på dette heller jeg, for jeg har alltid sett for meg at karer som får problemer med hjertet var eldre og gjærne overvektige menn. Men pappa er jo knappe 52 år, lever et aktivt liv og finnes ikke overvektig. Men det gikk jo heldigvis bra til slutt, og vi oppdaget det jo før han fikk et eventuelt hjerteinfarkt. Tusen takk for hilsen Lille My Så mye som er vakkert her i verden, kanskje vi fokuserer for mye på det triste og glemmer å se, virkelig SE Ja, ikke sant? Men jeg tror heller vi er blitt litt for bortskjemte jeg, så vi glemmer å stoppe opp og tenke gjennom hvor priviligerte vi egentlig er. Hvis jeg skal bruke meg selv som eksempel; -jeg har hatt en god og trygg oppvekst. Mamma og pappa har selvfølgelig gjort sine blemmer opp gjennom årene de, som alle andre foreldre. Det følger jo tross alt ingen bruksanvisning med oss ungene. Men jeg har jo aldri manglet noe, alltid blitt tatt godt hånd om, alltid følt meg trygg og elsket og fått en oppvekst mange andre bare kan drømme om. -jeg har en stor familie som bryr seg om og tar hånd om meg, uansett om jeg er syk eller ikke. -jeg klarer meg fint økonomisk. -jeg har allerede fått en utdannelse og har fått muligheten til å utdanne meg enda mer. -jeg lever i et land med fred. -jeg er sammen med det beste guttemenneske jeg noen gang kunne drømt om å finne. -jeg er blitt alvorlig syk men får den hjelpen jeg trenger og attpåtil får jeg utbetalt lønn (sykepenger) under behandlingen. Jeg har jo også vært gjennom mye vondt, kanskje mer enn de fleste på min alder, men så utrolig mye jeg har lært av det. Og alt jeg har gått gjennom både på godt og vondt utgjør jo den personen jeg er i dag. Og til tross for litt dårlig selvtillit en gang i blandt så liker jeg den personen jeg er blitt veldig godt og er stolt over hva jeg står for. Så når alt kommer til alt er jeg fremdeles et priviligert menneske som tross alt har det bra i forhold til hvordan mange andre har det. Takk for hilsen og klem Tubby Hadde du vært indianer, ville, om så bare en av disse opplevelsene, vært gode tegn til deg om livet ditt! Tror du det? For det gjør jeg :-) Den dagen jeg skulle ta MR var hundene fryktelig urolige ute. Vi har en rev som driver å tasser rundt her og kommer til tross for hundene ganske nære huset. Pappa drev å nevnte på at de kanskje hadde fått ferten av reven. Så jeg satte meg i karmen,så ut og tenkte at om jeg fikk se den reven nå, ville det bety at undersøkelsen kom til å gå fint. Og snart kom reven tassende utenfor vinduet mitt med masse lodden pels og så fin den bare kunne blitt :-D Undersøkelsen gikk jo fint, selv om resultatet ikke var bra. Men på en annen side så var det kanskje lykke at det ble oppdaget nå også siden den er så liten. Tenk om den ikke hadde blitt det og at det en dag plutselig var for seint? Kanskje kroppen min faktisk sliter med en virusinfeksjon men at den "fikk" denne infeksjonen fordi denne svulsten skulle bli oppdaget nå? At den egentlig ikke er så skummel men at den måtte bli oppdaget likevel. Det finnes mye mellom himmel og jord!! Tusen takk fin koselig hilsen Maiken ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Som sagt så gikk operasjonen fint. Pappa var på beina igjen 3 timer etterpå og kommer hjem igjen på fredag. Jeg er utnevnt hudepasser i mellomtiden Jeg fikk også handlet meg klær til dåpen. Kjøpte en brunaktig dressjakke med belte rundt livet fra H&M. Hos Lene-V kjøpte jeg en beige stroppetopp med v-skjæring og perlemønster langs denne og en kortarmet topp i beige og rosa toner med knyting bak. Begge i silkeaktig stoff. Egentlig skulle jeg bare ha en å bruke sammen med jakka, men så klarte jeg til slutt ikke velge bort noen av dem, så det ble begge Desuten ringte jeg til sykehuset i dag og masa. De hadde ikke satt meg opp på noen time enda, men den hyggelige damen i andre enden skulle purre på de ansvarlige og si at jeg ventet. Jeg sa det jo som det var at det er frytelig tungt å gå å bare vente på noe som dette, og det hadde hun jo full forståelse for. Så jeg skal få beskjed innen en uke, ellers så fikk jeg ringe og mase mer :-) Men formen har vært så som så og jeg har stort sett bare titta på klær. Fikk ikke prøvd så mye med disse skuldrene her. Det gjør så vondt å få klærne av og på, over og nedover hode så det ble med 3 plagg. Ikke har ryggen vært så veldig samarbeidsvillig i dag heller. Forkjølelsen henger i så hver gang jeg hoster er det noen som stikker den berømmelige kniven i ryggraden min og vrir om. Og hodepinen gidder jeg ikke begynne på en gang Så nå skal jeg hoppe i seng, ringe snuppen min og snakke litt med han før jeg skal sove søtt til jeg våkner til en ny dag med nye muligheter :-) Tar meg en dagbokrunde til gjengen i morgen jeg Sove godt alle sammen, og ha en ypperlig morgendag :dagensrose: Og en godklem til til Chrizzy som snek seg innom mens jeg skrev dette uhorvelig lange innlegget her :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #998 Del Skrevet 10. mai 2005 Nyyyyy dag Men nå er det en god stund siden jeg sparket den i gang da. Frem til nå har jeg sittet og lest historie og skrevet ned de viktigste hendelsene. Har lest om de første menneskene, istiden, de første jordbrukerne og Mesopotamia og Sumer. Synes det er litt rart at jeg aldri har interessert meg for dette før, for det er jo virkelig interessant :-) Nå skal jeg ut å gå meg en tur i frisk luft. Ute er det litt sol, litt mer skylder og såvidt 1 +grad. Senere i dag må jeg til gullsmeden å finne gave til lille M. Tenkte jeg skulle kjøpe medaljong med navnet hennes på forsiden og fødselsdato på baksiden, samt et armbånd. Det vil sikkert ta litt tid å få det innskravert så det er greit å gjøre det nå. Jeg lette høyt og lavt etter fotoalbum i går, men jeg fant ikke et slik jeg ville ha så da ga jeg opp til slutt. Får heller satse på 1 år`s dagen hennes så rekker hun å oppleve litt mer først :-D Får se om jeg får fortsatt med oppgaven i dag. Lille tafatte meg fikk jo ikke gjort en døyt i helga, og jeg er nå så nærme slutten på denne oppgaven så jeg kan like gjærne få gjort den ferdig og sendt den i vei. Det var dagens planer :-) Ha en fortsatt flotters dag :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. mai 2005 #999 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, for du er sannelig den enkleste å få tak i på msn! Håper du får en god dag snuppa. Superbustis og litt + en pitteliten på nesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 10. mai 2005 #1000 Del Skrevet 10. mai 2005 Suser bare fort innom for å si at "om en uke" er senest fredag. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg