Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2005 #961 Del Skrevet 7. mai 2005 Hatt en kooselig fredag? Planer for dagen? Vi skal på fest igjen ikveld. Hadde vert deilig å tatt det rolig idag, men energien og lysten kommer nok senere Også er det bursdagsfest for venninna mi. Blir det action hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 7. mai 2005 #962 Del Skrevet 7. mai 2005 Tusen takk for hilsen, Alwa Jeg har hatt en ganske så fin dag, og håper din også er det. Ikke minst håper jeg du har mer stabilt vær enn det vi har. Så langt har vi hatt sol, regn, hagl, ingen vind og kraftig vind :-? Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #963 Del Skrevet 7. mai 2005 Spennende med hvordan farger påvirker oss. Ja, det er det virkelig. Jeg bruker det mye bevisst når jeg skal velge ut farger til oppgavene mine på studiet Lokket skal på og døra skal alltid være lukket' date=' ellers slipper det ut dårlig energi i huset.[/quote'] Interessant :-) Rosa roser var kjempe pent Tusen takk for hilsen Chrizzy :blomst_opp: Fredagen var fin Dark Angel:-) Har ikke gjort så mye spennende hittil i dag da, men tenkte jeg skulle vært litt mer effektiv utover dagen, men noe action blir det nok ikke nei. Jeg overlater det til deg jeg Håper du får en fin kveld. Energien kommer nok skal du se :blomst_opp: Tusen takk Vimsevips Dagen har vært fin og været nogen lunde stabilt. Vi hadde en bitteliten snøskur på formiddagen men ikke no vi lar oss affisere av ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Har som sagt ikke gjort all verden i dag. Vært til byen en tur og handlet mat og vært på kafe. Nå tenkte jeg at jeg skulle spise litt før jeg gikk meg en lang tur for ute skinner sola. Himmelen er ikke heeelt skyfri, men det får duge I kveld blir det meksikansk gryterett med hvitløksbaguetter og salat med fetaost Også skal jeg gjøre ferdig oppgaven min i helga. Jeg har lurt fælt på hva jeg skulle gi til lille M på dåpsdagen hennes neste uke, for jeg er jo gudmoren hennes og alt. Jeg har så lyst til å gi noe personlig og siden svigerinna mi er så imponert over fotoalbumene mine skal jeg lage en slik til henne. En scrap book som det heter :-) Også kjøper jeg og snupp et smykke ved siden av tenker jeg. Men først må jeg få raidet til meg alle bildene av henne, og vet ikke helt hvordan jeg skal få gjort det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 7. mai 2005 #964 Del Skrevet 7. mai 2005 Ønsker deg en fin fin kveld, schnuppa! Klæmm Dæns på bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #965 Del Skrevet 7. mai 2005 Takker og :bukke: vennen. Sjansen er nok betraktelig større for at det blir dæns på bordet enn oppstoppersnopp sjekking vaffal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 7. mai 2005 #966 Del Skrevet 7. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 7. mai 2005 #967 Del Skrevet 7. mai 2005 - 10 klemmer til ~Alwa~ min, bare fordi jeg liker deg så godt Godt å høre at du er full av pågangsmot igjen ~Alwa~, jeg var bekymret her en stund, men nå skjønner jeg jo at det er fullstendig umulig at dette, eller noe annet, kan ta knekken på dg, og tenk at det er jammen godt å vite Slenger på noen roser jeg også, sånn i og med jeg er i farta liksom :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Se så; nå har du jammen fått blomster hos Teletubbien også Har vært fryktelig opptatt med dette bryllupsstyret i det siste, den siste tiden har jeg bare brukt data'n til å laste ned lassevis av god gammel dansemusikk!!! - Tror jeg har fått en rimelig grei fordeling av musikk, som får både gammel og ung på dansegulvet Kjenner jeg begynner å glede meg ja, tenk å gå opp midtgangen med pappa da :hjerter2: - det er jo sååå høytidelig og romantisk å gifte seg syns jeg, helt ubeskrivelig - once in a lifetime - sant?!?! Kanskje du kan lage scrapbook til meg også ~Alwa ~ : fra bryllupet Kos deg i helgen vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. mai 2005 #968 Del Skrevet 7. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #969 Del Skrevet 7. mai 2005 Tuuuuuusen tuuuuusen takk Tubby tubby Så snill og god du er mot meg :-D Jeg skjønner godt du er opptatt jeg. Du bruker tross alt 4 mnd. til å planlegge en begivenhet mange andre bruker, om ikke flere så hvertfall et år på å planlegge. Jeg er kjempe imponert jeg :-) Scrapbook er arti, å jeg stiller opp jeg vettu Kos deg i helgen vennen Takk det samme snuppa :dagensrose: Og en kjempe og :dagensrose: tilbake til Fisken :-) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I sted dro jeg på meg dressen og støvlene til papps,travet ut i hundegården og hadde en skikkelig koserunde med alle 8. Det er terapi det :-D Etterpå gikk jeg en tur langs elva før jeg tok med meg minstejenta og gikk en tur. Disse bikkjene er ikke vant til å gå i bånd, så til slutt slapp jeg henne løs så hun fikk løpe rundt huset og herje litt. Så slapp jeg henne inn i hundegården til de andre "damene" våre, så nå driver hun og herjer å leker med de. Og det høres godt for hun bjeffer på en spesiell måte nå hun er i lekehumør;) Etterpå gikk jeg inn og lagde mat til mammsen og pappsen skulle komme hjem. Det ble meeeeget vellykket om jeg må si det selv Men formen er skikkelig rar nå. Jeg har jo hodepine (som vanlig ) men det kjennes nesten ut som om jeg skal kaste opp på grunn av smertene. Også er kroppen skikkelig rar også, men det er så vanskelig å beskrive. Det kjennes ut som om jeg er på vei til å svime av og at jeg går rundt i en "boble". En både rar og ubehagelig følelse :-? Håper ikke dette er et tegn på at jeg blir værre, for de 2 siste dagene har det skjedd mye rart :-( Jeg har hvertfall tatt meg 2 paracet mot hodepinen, så får vi se om resten av kroppen kommer seg etterhvert. Tenkte jeg skulle se Mumien på TvNorge i kveld, også blir det vel en telefon til verdens beste snuppelupp Ha en fortsatt fin kveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 7. mai 2005 #970 Del Skrevet 7. mai 2005 Så deilig å kunne gå ut å tilbringe tiden med skjønne firbeinte vesen! Jeg er flirfull, glad og salig! Synd du har vondt! Slemme vondt'ene!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. mai 2005 #971 Del Skrevet 7. mai 2005 Heia Håper formen ble bedre og at du prater masse kos prat med kjæresten i kveld Hunder er herlige dyr, jeg hadde en hund som hete Toya, en cocker spaniel, hun ble 15 år. Og (som alle hunde eiere synes) hun var så snill og artig og klok, savner faktisk henne mye :-( :dagensrose: og fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. mai 2005 #972 Del Skrevet 7. mai 2005 Heia...så du fryder deg nå? hehe Uff hva gjør jeg på nettet nå egentlig? Skål! *fnis* Huff... kommer tilbake senere jeg tror jeg...ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 7. mai 2005 #973 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvis bare jeg kunne bestemme Alwa, hvis jeg bare kunne ha en mening med i den store sammenheng, jeg er så trist for at dette skjer med deg.... Jeg er så redd for at det skal skje noe alvorlig med deg, jeg sender deg så mange tanker, så inderlig mange håp om at dette skal være over "In no time" - .... Kjære Alwa, jeg kan ikke engang tenke tanken....., nei, kjære deg, dette skal gå bra - hører du, ikke la den lille tanken om "what if"- få lov til å snike seg en mm innpå en gang.... Jeg mener det, - selv om jeg ikke har truffet deg Alwa- du er en flott jente- jeg er faktisk..... gla i deg, vennen :o - Da kan det vel ikke skje deg noe vel.... Jeg mener, ..... Ikke deg Alwa Når JEG og alle her på KG ikke lar det skje noe med deg, vi er så mange, da må det ordne seg, sant Alwa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #974 Del Skrevet 8. mai 2005 Synd du har vondt! Slemme vondt'ene!! :evil: Uff ja, og ikke gjorde 2 paracet noe fra eller til heller. Men kanskje en god nattsøvn vil hjelpe på? :-) Takk for hilsen Manic :-) Heia...så du fryder deg nå? hehe Storkoser meg Det skal bli så arti å snakke med deg i morgen Men godt at ungdommen koser seg da Tubby da :trøste: Vi får håpe det går bra til slutt, og det tror jeg selv også innerst inne. Jeg frykter jeg må gjennom en del skikkelig harde tak før den tid, men når man kommer i en slik situasjon så spiller det egentlig ingen rolle så lenge man får leve videre :-) Men først må vi finne ut hva denne svulsthelv egentlig driver med også får vi ta det fra der. Og det at jeg begynner så smått å bli værre betyr kanskje at de anstrenger seg enda litt mer for å fremskynde utredninga? Også er jeg glad i deg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 #975 Del Skrevet 8. mai 2005 Ha en strålende dag :blomst_opp: Og så synes jeg den svulsten plutselig kunne skrumpe inn og forsvinne ute i intet. DET hadde gjort meg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 8. mai 2005 #976 Del Skrevet 8. mai 2005 Det var da ikke koselig å høre, at du slet sånn igår :-( Håper det er bedre idag? At det hjalp med litt søvn? Klarer du deg virkelig med Paracet? Det er som drops for meg :-? om hodepinen er ille. Skal bli godt når du får noen svar!!!!!!!!!!! Det er jo tydelig mye som skjer i kroppen din nå, og da har en jo lett for å forbinde alt med svulsten,- vil jeg tro. Sånn hadde jeg det etter å ha fått kreften ihvertfall! Uansett hva slags smerter og uansett hvor på kroppen, så tenkte jeg kreft og spredning Kjempedumt, men det er vanskelig å la være da :-? Tenker på deg og sender deg varme tanker. Så at du lurte på det jeg skrev om delfiner i dagboka Når jeg er hos fysioterapeuten og ligger med varmepakninger, har jeg med discman og en cd med delfin/hval-sang, bølgeskvulp og litt musikk! Det gjør at jeg slapper av på en mye dypere måte enn når jeg bare ligger med varmepakningene,- anbefales Håper du får en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. mai 2005 #977 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei vennen! Vet du hva? I dag får du en :dagensrose: av meg! Fordi jeg synes du fortjener det. Du skriver så godt og jeg blir i godt humør av å være her! Snuppelupp! Hihi. Hvor er han? Jobber han et annet sted? Jeg synes han skal komme til deg! Basta! Hva slags hund har du lyst på da? Jeg har en jack russel terrier, han er så livlig! Har nesten ikke tid til kos. Men nå begynner han å bli voksen (4 år), så da er han litt mer lufn. Hvis jeg kunne fått ny hund, tror jeg jeg ville hatt en golden retriver. De er så koselige. Ang. svulsten, så synes jeg du skal purre på dem! Men undomiel gikk en liten tid med sin, tror jeg. De snakket jo om pillekur for å fjerne den, men den ble jo borte av seg selv! Er nok det som skjer med deg og ja! Høres ut som om du har det godt hjemme hos foreldrene dine! Lager mat og greier til dem. Så flink og god du er. Vel, du får ha en riktig fin søndag, Alwa! Kos deg så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 8. mai 2005 #978 Del Skrevet 8. mai 2005 Håper du har det bra ~Alwa~ og at du ikke tenker så mye på svulsten du har. Du vet fortsatt ikke når du skal til videre utredning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 8. mai 2005 #979 Del Skrevet 8. mai 2005 Uff, nå sitter jeg her med tårer i øynene... :cry: Skulle kikke innom dagboka di for å takke for hilsener i min, også ser jeg hva som har skjedd i ditt liv i det siste.. En svulst!!! Håper virkelig du snart får noe svar på dette, og helst at den forsvinner med en gang!!! Godt du har mange rundt deg iallfall, og ikke minst en spesiell snuppelupp! Ha en fantastisk dag! Og masse lykke til! Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #980 Del Skrevet 8. mai 2005 Ha en strålende dag :blomst_opp: Og så synes jeg den svulsten plutselig kunne skrumpe inn og forsvinne ute i intet. DET hadde gjort meg glad Tusen takk Vips Jeg skal sende beskjeden videre til høyere hold Heisann Maisen hodepine og det er jo ikke så værst :-D Paracet fungerer sjeldent men når det kjennes ut som om hode skal sprette ut av skallen min, da er det værdt et forsøk Uff' date=' nå sitter jeg her med tårer i øynene... :cry:[/quote'] Å huff da :trøste: Jeg ser frem til å få videre utredning og en konkret beskjed på hva jeg har å forholde meg til. Men jeg har uansett troen på at dette skal gå fint jeg. Blir sikkert en del om å men først, men så lenge resultatet blir lykkelig spiller jo det ingen trille :-) Tusen takk for hilsen Lille my. Du har så fint et nick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Frokosten i dag bestod av kanelsnurrer :oops: Eldste bror min er her med sine 2 håpefulle sønner og hjelper pappa å hugge trær rundt eiendommen her så sola kommer litt mer frem. Eldstegutt sitter oppslukt foran tv`n og ser skjønnheten og udyret mens mellomstemann løper rundt ute med hørselværnet til far sin og roper alt han er god for Vi hadde saft og kaker på terassen isted, og jeg rakk ikke spise frokost først så Om et par timer får vi middagsgjester hit. Tenkte jeg skulle ut å gå en tur før den tid. Kvelden vet jeg ikke helt hva blir brukt til, men de vil nå vise seg. Ha en fortsatt fin søndag alle sammen og takk for koselige hilsner :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg