Gjest baby-E Skrevet 5. mai 2005 #941 Del Skrevet 5. mai 2005 hei hei jenta mi! Håper dagen din har vært grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #942 Del Skrevet 5. mai 2005 Skolearbeid på himmelspretten? Nei vet du hva...? Her i gården skiller vi ikke på dagene vet du. Kunne vært himmelfjært året rundt her :D Men nå har jeg tatt meg en temmelig grei (les; lang) pause her på KG dah hei hei jenta mi! Håper dagen din har vært grei! Heia snuppa Dagen har vært fiiin :-D Din også håper jeg, og tusen takk for rose. Du er snill og god du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. mai 2005 #943 Del Skrevet 5. mai 2005 Så fint vennen! Min dag har også vært fin. Vært i barnedåp. Rosen får du fordi du fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #944 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, det så jeg i dagboka di. Hvem var det som ble døpt i dag? :-) Jeg slapp å gjøre oppgaven om igjen. Det gikk bort med hvisklær, etter en iherdig innsats Så nå mangler jeg bare plansjene, begrunnelsen og fargelegging av plantegninga og aksonometrien :-D Jeg kikka litt på et program på TVNorge i sted. Det handlet om paparatzifotografer å deres virkemidler for å få tatt bilder av stjernene. Å kjære vene :o Stakkars, de får jammen gjennomgå. Kanskje vi "normale" mennesker er litt kjappe til å dømme dem de gangene de gjør noe som blir slått stort opp? Det er jo alt annet enn lett det livet de lever, så enkelte ganger må det jo glippe. Og feil gjør alle mennesker, vi er bare heldige som ikke får det slått opp på 1. side i 150 forskjellige aviser og blader. Nå har jeg nettop snakket med snuppen . Han har dukket under for pollenallergien sin igjen stakkars og er trøtt og sliten og sover mye :-( Men nå er det sesongen for det også da, desverre. Også holdt jeg på å svime av i kveld På vei ned trappa og alt. Etter at jeg hadde sittet ved dataen i 2. etg. skulle jeg ned til 1. og reiste meg opp og gikk mot trappa. Akkurat da jeg kom dit var det akkurat som om noen stakk en kniv inn i tinninga på meg, og det samme skjedde 3-4 ganger. Da jeg kom til meg selv satt jeg sammenkrøket på toppen av trappa, men jeg var jo bevisst hele tiden selv om det ble litt svart. Så det gikk fint og det ga seg ganske fort, og ikke har jeg kjent det igjen. Det var ubehagelig og jeg ble vel ikke mindre redd og engstelig av den grunn :-? Nå skal jeg jumpe i seng. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. mai 2005 #945 Del Skrevet 5. mai 2005 Huff! Ekkelt med den opplevelsen. Håper du blir frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 5. mai 2005 #946 Del Skrevet 5. mai 2005 Nattinatt Alwa...sove godt...ny dag og nye muligheter i morgen (og se nå for pokker å mase så du blir nøyere undersøkt fort som fy). Litt oppklarende bibelhistorie fra barnemunn: *Kineserne kommer nok ikke til den vanlige himmelen. Kanskje de kommer til den syvende himmel? Eller til Den himmelske freds plass? *Gud heter egentlig Den allmennpraktiserende hersker på himmelen og på orden. Han bestemmer alt, hele tiden. I gamle dager het Gud: Mannen med ljåen. *Gud er forholdsvis grei, men han liker ikke at tyver kommer til himmelen uten grunn. *Nå har det blitt ozonhull i himmelen. Det gjør gulvet til Gud ikke helt tett lenger. Det kan bli et problem. *Jesus trives veldig godt sammen med Gud. De har veldig mange felles interesser. *I himmelen gjør man bare morsomme ting hele tiden. Jesus er nok smørblid. * Kona til Gud heter Gudmor. Hun er moren til alle barna hans: Moses, Jesus og Julenissen. *Det er mange i himmelen; alle de som er døde er der, pluss Gud, Jesus og Den dårlige Ånde. *Man kan kalle Gud hva man vil. Man kan kalle ham Kristus, Festus eller Herre-Jesus. *Den hellige Ånd er Ånden som går. *Å være engel er typisk inneyrke. *Det er noen som har en hellig lama. Det er egentlig en liten kamel. Den heter Dalai-Lama. Jeg tror det er en engel. *Hvis Gud hadde holdt det han sa om å la alle barna komme til seg, så hadde vi ikke trengt barnehager. *Gud gjorde 5 brødre om til 2 fisker. *Gud skrev et gammelt testamente før han døde. *I Bibelen står det at man skal være snill hele tiden og frykte Gud. *Bibelen består for eksempel av De fem musebøker og Marius’ evangelium. De skriver så mye pent der, og det handler om artige typer. For eksempel så handler det om Pottimor, Pottifar og om Pontius Forlat Oss. *Smuglere tar med seg bibler inn i Kina. Hvis de leser Bibelen der, kan de bli fanget og puttet i asjetten. Så sånn er det altså…………………….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 6. mai 2005 #947 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei på deg, ~Alwa~ Det var nok en skremmende opplevelse,ja. Godt du fikk satt deg ned Vet du noe mer om når du får resultatene? Det blir litt som å gå i et tomrom når en venter på resultater sånn,- ingen god følelse :-( Når du forteller om oppgavene du holder på er jeg glad at jeg ikke har hoppet på det studiet allikevel.... De kan visst ikke snakke "norsk" der heller skjønner jeg? Hadde tenkt å kombinere det og Feng Shui for noen år siden,- spennende kombinasjon av to sider av samme sak Har tatt noen kurs i Feng shui, men klarer visst ikke praktisere det i heimen engang, så det blir med dråper bare. Men, det er kjempespennende :enig_animasjon: Nå må jeg snart gå over på Svenska Basketförbundets side! Nevøen min på 16 spiller på landslaget for første gang, det er nordisk med 200 lag :o De har tapt de 2 første kampene,men det var lag som var forventet veldig sterke. Håper for deres skyld at de kan vinne mot Island i dag!!!!!! Uansett er det nok en utrolig opplevelse! Spille med flagget på brystet må jo være spesielt Varme klemmer til deg fra meg, ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #948 Del Skrevet 6. mai 2005 (og se nå for pokker å mase så du blir nøyere undersøkt fort som fy). Jeg har mast jeg har mast Sixx, men da jeg endelig fikk tlf.nummeret til den avdelingen jeg skulle til maste jeg 10 min. for seint for der hadde de steng for dagen Men jeg ringer igjen på mandag Nå har det blitt ozonhull i himmelen. Det gjør gulvet til Gud ikke helt tett lenger. Det kan bli et problem. Tusen takk Fighter Feng Shui er virkelig interessant ja maisen. Har flere bøker om det selv og tenkte jeg skulle gå et kurs i oslo nå på mars. Men så kokte det bort i kålen desverre :-? Men det er virkelig noe jeg kunne tenke meg å bygge videre på og flette inn i interiør design yrket. Både Feng shui og en dypere forståelse for farger og hvordan de påvirker både det fysiske og psykiske ved oss :-) Jeg er så glad jeg har valgt denne veien innen yrke jeg og tror neppe jeg vil angre på det. Og når interessen for det er så enorm som den er ville det vært dumt å satse på noe annet tror jeg Så arti med nevøen din, hvordan gikk det? :-D Jeg har en kusine som spiller håndball i eliteserien, så jeg skjønner hva du mener Er ikke helt sikker på når jeg får vite mer Maisen. Driver å venter på time til videre utredning nå og håper det skjer fort. For dette er nok den tøffeste perioden tror jeg. Når man først får vite hva det er er det mye enklere, uansett hvor negativt det skulle være. For da vet man hvertfall hva man har å forholde seg til. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I dag gikk jeg inn til byen og oppom leiligheta mi for å sjekke posten. Det hadde ikke kommet noe så jeg ringte, men da jeg endelig fikk tlf. nummeret til avdelingen jeg skulle til hadde de stengt for 10 minutter siden. Så da får jeg prøve igjen i morgen. Jeg så også gjennom smykkene mine og fant et gullkors jeg fikk til konfirmasjonen min av besteforeldrene mine. Jeg hadde glemt jeg hadde det. Det er så fint og nå henger det rundt halsen min :-D Nå er det bursdag her, igjennn. Denne gangen minste bror min. Denne familien har gjort det så smart at vi har samlet 4 bursdager og for i år en barnedåp på en og samme lønning Håper alle får en kjempe fin kveld og en strålende helg :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2005 #949 Del Skrevet 6. mai 2005 alt ordner bseg sikkert til slutt god helg a :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2005 #950 Del Skrevet 6. mai 2005 alt ordner bseg sikkert til slutt god helg a :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #951 Del Skrevet 6. mai 2005 God Weekend til deg ~Alwa~ !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #952 Del Skrevet 6. mai 2005 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 6. mai 2005 #953 Del Skrevet 6. mai 2005 Så spennende at du snuser på feng shui Det går jo stadig kurs, er det med Grethe Berg Sætre du hadde tenkt å gå? Jeg har gått flere kurs med henne. Jeg har også tatt et par kurs med farge-energier hos Color Energy. Kjempespennende begge deler Jeg er et av disse menneskene som ikke klarer meg uten farger, så den gode vennen min sier jeg er en hippie-sjel Jeg kan godt bruke mye sort også, men da må jeg ha et eller annet med farge i tillegg,- smykker, skjerf, sko eller noe sånt. Så fint at du hadde et kors hjemme, var nok en mening i det da ser du Ser dårlig ut med nevøen min. Dvs poengtavla har hengt seg opp (ser det ut til), men Norge og Island outscorer hverandre annenhver gang (gjetter på at poengene skifter og at de leder hver sin gang ) Men han står som toppscorer på Norge, og går igjen hele tida i listene, så han gjør visst jobben sin ihvertfall. Ikke at jeg ville vært i nærheten om de taper denne kampen også, altså...... Har akkurat hatt besøk av vennen min nå,- er sååå koselig og sååå frustrerende :-? Helt enig i at når en først får ordentlig beskjed er ting noe lettere, når en vet hva en har og forholde seg til. Håper du har med deg noen når du skal møte legen? De anbefaler det, sånn at ingen informasjon blir "borte",- to husker bedre enn en! Håper du får en fin helg uten altfor mange bekymringer :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 6. mai 2005 #954 Del Skrevet 6. mai 2005 Æsj,de tapte 70-92 :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 6. mai 2005 #955 Del Skrevet 6. mai 2005 Heia Alwa Jeg håper du har det fint i kveld! Du er så frisk og flott her på KG, er skikkelig koselig med deg Gull kors er fint Ei venninne av meg sa at alle slike ting som man får ved sånne anledninger betyr lykke, så man har godt av å bruke det. Minner meg på at jeg har mista gull korset jeg fikk av foreldrene mine, men det var katolsk, men Jesus hengende på korset Skulle ikke forundre meg om det ligger i en ekse på loftet Hva gjør du i kveld da? Kos deg med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. mai 2005 #956 Del Skrevet 6. mai 2005 Alwa-vennen! Bare innom med en god ! Vi snakkes mer siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #957 Del Skrevet 6. mai 2005 alt ordner seg sikkert til slutt god helg a :blomst_opp: Det tror jeg også Lurven :-) God helg til deg også :blomst_opp: God Weekend til deg ~Alwa~ !! Tuuusen takk Kafkagutt. Kos deg riktig så godt selv :dagensrose: Ha en fin helg knerten :dagensrose: Det går jo stadig kurs' date=' er det med Grethe Berg Sætre du hadde tenkt å gå?[/quote'] Jah :-D Tenkte jeg skulle gå Feng Shui for ditt hjem- grunnkurset. Nå var jo det på mars men håper det går igjen snart. Så arti at du har gått det. Var det gøy? Noe du anbefaler? :-) Hvor har du gått kurs om color energy? Jeg har så sansen for Tricia Guild og hennes bøker. Hun er dronning når det gjelder farger,interiør og det å sette de i sammenheng :-) En fin bok jeg vil anbefale deg er Zen-interiør-hage-mat av Ou Baholyodhin. Kjempe fin bok med mange fine sitater og inspirasjon. Neste bok på ønskelisten min er den store boken om interiør og design av Terence Conran :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 7. mai 2005 #958 Del Skrevet 7. mai 2005 Her finner du spennende info og kurs i farge-terapi: http://www.colourenergy.no/ Her har du Feng shui Norge: http://www.fengshuinorge.no/privat/Fengshui.htm Blått er bra å bruke for halsen bl.a, men for å styrke immunforsvaret anbefales turkis Det går på Thymus-kjertelen som ligger mellom hjerte-chakra og hals-chakra. Kanskje du kan bruke begge? Spennende med hvordan farger påvirker oss. F.eks får ofte lungepasienter det bedre med oransje, f.eks et oransje-pledd. Kan være at jeg ubevisst bruker endel oransje på vinteren pga astmaen Tricia Guild sine bøker er jo rene fargeterapien i seg selv :enig_animasjon: Jeg har 2 av bøkene hennes og koooser meg når jeg blar i dem! (Å, spennende! Siste basket-kamp akkurat nå! De var veldig jevne,men nå ser det ut som om de nesten har gitt opp :-( . Men, det snur fort i basket, så det er håp helt til fløyta blåser!! Sier super-optimisten!) Jeg skal notere meg den boken du nevnte, høres spennende ut. Så flott at foreldrene dine stiller opp! Jeg var alene hele tiden og vet ikke om det var så lurt, tror jeg fikk mer bekymringer enn jeg hadde trengt :-? Har du sjekket skulderen din, eller? Kan jo være feilbelastning når du jobber med oppgavene ? Håper du får en fin lørdag, og at sola skinner hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. mai 2005 #959 Del Skrevet 7. mai 2005 Gult er også healende :-) Feng Shui, spennende, har ei bok om det her hjemme, er ganske mye olg sette seg inn i så jeg er ikke helt flink. Men en ting jeg virkelig fikk med meg var om doen. Lokket skal på og døra skal alltid være lukket, ellers slipper det ut dårlig energi i huset. Jeg liker ikke at do døra står åpen :-? Takk for hilsen i dagboka mi Håper du koser deg i dag :dagensrose: Vet du jeg har nesten aldrig sett rosa roser, det hørtes fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 7. mai 2005 #960 Del Skrevet 7. mai 2005 Stemmer nok det, chizzy. En må bare være forsiktig med å bruke gult om en sliter med depresjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg