Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest baby-E

hei vennen!

Bare titter innom med en god morgen :klem: , før jeg går og legger meg.

Håper du får en fin dag! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Anea :klem:

Fisken :klem:

Moonshadow :klem:

Tusen takk for koselig innlegg Sixx :klem:

Mrs. Potter:klem:

Sove godt Baby-E, og takk skal du ha :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Da var denne dagen i gang. Skal til byen med svigerinna mi og lille M. i dag.

Det blir koselig å titte litt i butikker, kose med M. og prate litt med svigerinna mi.

Jeg forsøker jo å tenke minst mulig på at dette kan gå galt og at det kanskje er værre enn jeg håper, men samtidig synes jeg det er greit å ikke være fullstendig fremmed for tanken heller.

Men om jeg setter meg ned og kjenner etter får jeg fullstendig panikk for jeg er livredd. Livredd for at jeg må gjennom en lang og tung prosess med behandlinger som til slutt ikke gjør noe godt og at jeg dør.

Jeg mistet jo onkelen min for et drøyt år siden etter å ha kjempet 2 år mot kreften.Både bestefar og oldemor døde av kreft så jeg vet vel innerst inne at ingen er forskånet denne skjebnen.

Men samtidig har jeg en merkelig ro over meg som forteller meg at dette kommer til å gå bra. Jeg er er ingen jente som dør av hjernesvulst i en alder av 24 år.

Det er ikke sånn livet mitt skal ende og hvertfall ikke så tidlig.

Men det viktigste er at jeg er forberedt på at om dette skulle være en ondartet svulst så er jeg 100% klar for kampen. Jeg er utrolig sliten og lei av smerter og alskens dritt, men bare tanken på kreft gjør at jeg blir sint og tenker; jeg skal faen meg vise!!!

Men jeg tror fremdeles dette er en liten uskyldig svulst som bare ligger å koser seg der inne i varmen, og at det kroppen virkelig sliter med er virus :-D

Tusen takk for hilsner alle sammen :dagensrose:

Håper dere får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt masse på deg i dag, Alwa! Stikker bare en snartur innom og legger igjen en klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lassie!

Nå er det kveld her nede i Perth, Australia, men før jeg pakker meg godt inn under dyna vil jeg bare sende deg en god og varm klem :klem:

Jeg beundrer motet ditt, og med den flotte holdingen kommer du deg igjennom detta!

Mange klemmer fra Kunstner'n.

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eneste jeg kan komme på som rimer på 'tassen' er 'st_ssen' - men :o

:ler:

Håper du har det flott ~Alwa~ !

Takk for hilsen du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Heia Alwa :blomst_opp:

Du er sikkert en favoritt tante :)

Du er tøff og du klarer akkurat det du vil :Nikke:

God mandags kveld :kose: fra meg og takk for hilsen i dagboka mi :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tusen tusen takk Lassievenn :klem:

Kjære Lassie!

Eeehhmmm :ler:

Jeg heter Alwa da, men skjønner hvem du ville nå frem til ;)

Tusen takk for koselig innlegg :klem:

Litt rart å tenke på at det er natta der du er, men håper du får sove godt :-D

Jeg holder på å gå tom for kallenavn på deg Kafka :ler:

Takk for hilsen :kose:

Hei Chrizzy :vinke:

Tusen takk for hilsen gode du :klem:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagen har vært grei. Det var koselig å tilbringe tid med svigerinna mi og trille litt rundt på lille M :-D

Men det stakk litt i :hjerte: da vi tusla rundt og så på babyklær, for plutselig slår tanken om at jeg kanskje ikke rekker å oppleve det å bli mamma ned i hodet mitt.

Og det er så sårt for jeg har så mye jeg vil oppleve før den tid. Men huff, jeg kan ikke tenke slik. Jeg har jo ikke fått noen dødsdom tredd over hodet mitt enda.

Først må vi finne ut hvor alvorlig denne svulsten er og hva slags behandling jeg kan få.

Til da får jeg bare tro at alle drømmene mine vil oppfylles en gang i fremtiden, selv om det er litt tungt akkurat nå :-(

Formen var ganske fin på begynnelsen av dagen, men det tok ikke lang tid før kroppen protesterte.

Akkurat nå er jeg sliten og trøtt og vil helst bare sove, men jeg får drøye det i noen timer enda.

Hodepinen er også ganske heftig nå, men ishj. Begynner å bli ganske vant til den nå :-)

Egentlig skulle jeg vært ute å gått meg en tur. Har egentlig ikke lyst og ork til det, men jeg tror jeg skal karre meg ut en tur likevel. Sola skinner jo :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alwa :P

Her gikk jeg inn i dagboka di for å si at det var koselig å se at du også lurer på hva som holder Kafka vekk fra oss, og så ser jeg at du og er en av de mange som sliter med sykdom og elendighet :cry:

Har ikke fått lest hele, men jeg skjønner jo av de siste innleggene at du har fått forklaring på hodepinen din! Når skal du undersøke svulsten videre,da? Uansett hva slags det er så er de jo flinke med den type nå, nabogutten vår hadde hjernesvulst for 20 år siden og er still going strong :P

Men, angsten den kjenner jeg til :evil: For ca 5 år siden fikk jeg samme diagnose som moren min døde av da jeg var 14 år,- ondartet føflekk-kreft. Det har vært litt av en jobb å slippe angsten for at den ikke skulle spre seg, men nå begynner jeg å tro på at jeg er frisk :P

Det går nok bra med deg, skal du se. Håper du har noen å snakke med?

Hva utdanner du deg til,da? Det er så mange som er under utdanning her at jeg får lyst til å sette meg på skolebenken igjen, selv 8) Har alltid likt skole/studier, bortsett fra eksamen selvsagt :wink:

Håper du har en fin kveld, og at du klarer å ikke bekymre deg for mye :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Tusen takk for klemmer og hilsner Fighter :klem:

Det går nok bra med deg' date=' skal du se. Håper du har noen å snakke med? [/quote']

Både familien, venner og kjæresten støtter og trøster så godt de kan, så jeg kan nesten ikke be om mer :)

Får du oppfølging etter diagnosen du fikk?

5 år er jo en stund siden så det høres jo veldig positivt ut :)

Men det høres da virkelig ut som om du har hatt din del av motgang du også. Håper alt er mye bedre nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære gode,nydelige,flotte, vakre Alwa.

jeg skulle inn hit for å oppdatere meg,åså finner jeg dette! :trøste: Først fikk jeg en skikkelig vond ekkel klump i magen,og den er ikke helt forsvunnet ennå eller,men når jeg begynte å tenke så vet jeg jo godt hvem du er,og du klarer dette også. Jeg blir litt sint på dine vegne, for du har allerede vært igjennom så mye,og du fortjener ikke dette. Det gjør jo altså ingen,men du minst av alle. Men så tror og lever jeg for at alt har en mening,uansett hvor grusomt det virker og høres ut,og ingen får utdelt mer enn de klarer,og jeg vet at du klarer dette og,for du er en super tøff jente,og jeg er stolt av deg!

Jeg er her for deg når som helst. Glem aldri det vennen! :dagensrose:

Stor bustis :klem: og litt :kose: + en :kyss: på kinnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Takk Vimsevips :kose:

Tusen tusen takk Bustis :klem:

Vi satser på at dette går fint vi, jeg skal jo være her hos dere jeg :-D

Jeg slet litt med det de første dagene, men det er nok en grunn til alt dette også. Kanskje det er meningen at jeg skal sette litt mer pris på meg selv og livet?

Ikke tenke så mye negativt og slutte å føle meg mindre værdt enn andre. For alle mennesker er jo værdt like mye, uansett :-)

Bort med dårlig selvtillit og negative tanker *blååååser dem bort*

Heia Baby :kyss:

Natten har vært bra. Sovet godt og drømt søtt :) Dagen startet ikke like effektivt som planlagt for jeg så 4 episoder av Friends mens jeg spiste frokost :roll:

Men jeg fikk jo dratt på smilebåndet og ledd litt, og det gjør alltid godt om dagen :wink:

Har også drukket en del solbærtoddy, for jeg har attpåtil alt det andre klart å bli skikkelig forkjøla. Men pappsen har kjøpt 2 poser halslinser til meg i dag, så det går nok over dette også vil jeg tro.

Nå tenkte jeg at jeg skulle dra på meg skoene og gå meg en tur. Ut i frisk luft og høre på fuglekvitter. Litt overskyet og lummert vær men det hører våren til.

Formen er grei, er slapp og sliten og skuldra er vondt. Og for ikke å snakke om hodepinen.

Men nå som jeg vet hvorfor jeg har hodepine er det faktisk lettere å akseptere at den er der. Selv om grunnen til hodepinen ikke var noe særlig så er det bedre enn å ikke vite noe som helst :-)

Også skal jeg sette meg ned med studiene å få gjort oppgaven min. Har hatt lang nok "ferie" nå ;)

Håper alle får en fin dag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :)

Beundrer deg Alwa, virkelig. Du er sterk du.

Dette kommer til å gå bra, det vet jeg :hjerte:

Også for et nydelig vær som dukket frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Heia :)

Beundrer deg Alwa, virkelig. Du er sterk du.

Nujah, jeg vet nå ikke helt jeg :)

Tusen takk for klem og hilsen Fisken :klem:

Var ute å gikk en tur isted. Da jeg kom ned til elva satte jeg meg ned på en stein og plutselig rant tårene.

Det var faktisk godt og bare sitte der og høre bruset fra elva og den varme vinden som strøk meg over kinnene mens tårene rant og rant.

Nå har jeg nettopp snakket med snuppen som kunne fortelle at han ikke rekker flyet fredagen på grunn av eksamen og at det ikke går noen fly lørdag, og at han derfor ikke får kommet før på søndagen.

Også renner tårene igjen for jeg hadde sett så frem til å få tilbringe 4 dager sammen med han :-(

Det hadde vært så utrolig godt og jeg trenger han så masse, men dette kan han jo ikke noe for selv.

Men så sa han også at de 2 tidligere eksamnene han har hatt gikk strålende med topp karakter på begge.

Flinke gutten min det :hjertesmil:

Nå er det middag.

Ha en fin kveld :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt søt den nye avataren din da...med smil nesten helt rundt. :)

Riktignok litt tynn i håret, men det er i grunnen bare en bagatell. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var triste greier Alwa.

Vi får håpe alt vi kan at denne svulsten ikke er av det onde slaget og at dette går riktig vei !

Skjønner at dette er en veldig tøff tid !

Selv om jeg sjelden er innom med dette nicket skal du vite at jeg tenker på deg og følger med.

bare stikk innom msn en dag om du føler for en prat.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...