Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E

God morgen vennen!

Håper du har fått en god nattssøvn!og at formen er kjempe mye bedre i dag! Det krysser jeg fingrene for!

planene i dag da vennen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Ååå...det er fælt å være vekke fra kjæresten sin! Men det er godt å savne. Jeg synes det å lengte gjør forholdet sterkere. Heldigvis bor jeg sammen med min kjæreste.

Stort sett går det jo greit for vi har nå vært vant til dette i et år`s tid. Vi går jo med planer om å flytte sammen, men akkurat nå går det ikke desverre og ikke er vi helt sikker på når vi får muligheten heller.Vi får ta det som det kommer ;)

Du får ha en superfin onsdag! :klem:

Tusen takk Lillesky. Du også :klem:

Ikke har jeg veranda og ikke røyker jeg heller Lanfear :ler: Men sol har jeg ;) Skal ut å tusle meg en tur snart. Ha en fin dag selv og takk for kos hilsen :kose:

God morgen vennen!

Håper du har fått en god nattssøvn!og at formen er kjempe mye bedre i dag! Det krysser jeg fingrene for!

Nattesøvnen har jeg fått :) Formen er desverre ikke bedre i dag heller, men jeg har fått en liten dose tålmodighet etter å ha sovet litt ;)

Dagens planer er ut å gå en tur, kanskje nedenom byen en tur for i dag har jeg fått lønn :sjarmor:

Studier (offkårs) og LOST i kveld.

Vi satser på en fin dag likavæl vi :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at de samme utrykksikonene går igjen med meg, men jeg har ikke lært meg alle enda, og sitter på dum pc som av og til bestemmer seg for å gå bananas og nekte meg å åpne emoticons i annet vindu.. :roll:

:klem: :klem: :klem:

Håper du får en fin "sommer"dag ( :ler: ) , og at formen din varer lenge! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Here I am Baby :sjarmor:

Vært hos frisøren og blitt dullet med, det er så fantastisk hver gang, nesten leit å dra derfra :-( - hehe, men bare nesten :sjarmor:

Har tenkt meg en liten tur på jobb i morgen, nesten sånn at de dagene jeg er der er færre enn de jeg er borte :roll: - Nuvel;

Shit happens :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og takk for hilsen i db min! :-)

Hadde faktisk en suuper helg, håper denne blir bra også (tar helg imorgen), også må du ha en fin uke/helg!!

Klem Sneip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg ser at de samme utrykksikonene går igjen med meg' date=' men jeg har ikke lært meg alle enda, og sitter på dum pc som av og til bestemmer seg for å gå bananas og nekte meg å åpne emoticons i annet vindu.. :roll: [/quote']

Min låser seg i hytt og pine så jeg må restarte den igjen, så jeg kopierer alltid innlegg før jeg poster i tilfelle det forsvinner. Og om den ikke låser seg så driver den å stenger sidene selv, gjærne før jeg rekker å lese postene på "nye innlegg" :roll:

Så jeg skjønner frustrasjonen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei schnuppi!

En liten svingom innom for å ønske deg en flotters dag. Frisørtime hørtes helt supert ut, det skulle jeg også hatt meg. Hva skal du gjøre (eller hva har du gjort, alt ettersom når du leser dette) med håret? Lyst? Striper? Klipt?

Ble det noe shopping! Jeg vil også shoppe, men tror jeg må holde meg i tøylene til jeg er i London. :)

*klem* :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halluuuuuu :D

For et fantastisk nydelig vær vi har her i Oslo! Jeg får desverre ikke nytt det i dag. Er på skolen til kvart på fire, videre skal jeg jobbe frem til klokken syv. Drar rett fra skolen til jobb, begynner 4. Og så, når jeg kommer hjem i kveld, må jeg jobbe med matte. Juhu :ler:

Men, nå er det straks helg, det skal bli utrolig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Obladi oblada.... - og sånt nonsens....

Halla dama :sjarmor:

Jeg vart faktisk kjempefornøyd hos frisøren jeg. Sjeldent sånt skjer med meg, så her er det bare å juble mens man kan :wink: Jo, jeg er egentlig sånn hyperkjedelig kommunegrå :roll: , men sist farget jeg det litt rødbrunt. Det ble for matt og kjedelig :tunge1: Denne gangen farget jeg det mørkere, dypbrunt og tok i 3-4 ultrablonde striper på hver side - og det ga jo den sinnsykt bra effekten da :Hehe: - Schenner meg neschten litt schexhcy her jeg dah :sexy:

~ :sjenert: Tjihi... :-D ~

Lovlig det vel, skjer ikke hver dag, det kan jeg forsikre.. I dag tenk så glemte jeg å spise frokost :o - jeg syns liksom det var noe jeg skulle gjort, men borte var det, helt til lunchen på jobb nærmet seg - gudbedre hvor det rumlet nedi der :roll:

:ler:

I dag dro heldigvis marsvinet Ambassadør til sitt nye hjem - puh... Han har lagd litt av et oppstyr i guttehjemmet, med den evindelige ri'inga på de to andre - som forståelig nok bli rimelig sure.....- Nå er det rene skjære julefreden her i huset :ler:

Snaiks Snuppelure :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Hei schnuppi!  

Hva skal du gjøre (eller hva har du gjort, alt ettersom når du leser dette) med håret? Lyst? Striper? Klipt?

Ble det noe shopping!

Halløu Middis :) Jeg stripet etterveksten og stusset lengden litt. Det var godt og definitivt på tide ;)

Ble ikke noe storshopping. Litt sminke og boller :-)

Hallo Fisken min. Tusen takk for innlegg. Ha nå en riktig så fin helg da :kyss:

Hellu! Håper du får en fin dag!

Siden jeg så den så seint lar vi den gjelde for i morgen også ;) Ha en flotters dag du selv :kose:

Hallo snacksy Tubby :sjarmor:

Kan tenke meg det var godt å friske opp manken litt ja ;)

~Takk for hilsen vennen. Ha en fin dag i morgen :blomst_opp:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dag har jeg stressa rundt værre enn værst og har faktisk ikke hatt helt dagen min. Den timen jeg fikk hos frisøren da jeg ringte å bestilte forrige uke, den var i går den :flau:

Nå er jeg såpass sta å holder på at jeg fikk beskjed om TORSdag kl. 11.30, men så vet jeg at jeg er så surrete på dager og datoer for tiden at jeg godt kan ta feil også :roll:

Jeg ble jo litt lei meg da for jeg hadde håpet å få gjort dette før jeg drar i morgen. Heldigvis er de en gjeng sussebasser der borte, så det ordnet seg.

Jeg fikk ikke klipt meg hos han som egentlig skulle gjøre det, men ei anna ei var så søt og snill og forkortet spisepausen sin for meg. Jeg fikk jo skikkelig vondt av jenta da stakkars, men det var nå hennes ide.

Og håret ble fin fint :-D

Da jeg kom hjem stressa jeg med pakking. Prøvde litt klær og div. Jeg er helt sikker på at jeg har glemt noe.Litt usikkert hva det er, men noe er det ;)

Også samtidig måtte jeg jo få med meg litt av Fagerstrand. Så dro jeg til mamms og papps. Nå har jeg filt og hatt en ny runde lakk på neglene :sexy: og snakket 32 min og 43 sek. med snuppen på tlf. :hjertesmil:

Også har jeg fått levert selvangivelsen min, så nå er den endelig ut av veien.

Jeg rekker desverre ingen dagbokrunde til gjengen i kveld, så jeg gjør det på den enkle måten denne gangen: En bitteliten sleip en..

Skal opp igjen grytidlig i morgen. Har bittelitt reisenerver men pyttsann ;)

Og i morgen får jeg treffe snuppenluppen igjen :hoppe:

Og en eller annen har å ordne med fint vær i Bergen i helga. På forhånd takk!!!!

Ha en superduper helg alle som en :dagensrose: :-D :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...