Gjest Teletubbien Skrevet 15. april 2005 #781 Del Skrevet 15. april 2005 Tilregnelig er vi vel i grunnen ikke noen av oss Alwa Nåvel, sånn er ståa og da får man bare ta konsekvensene, right Jeg er ikke så deppa jeg altså, det er mer sånn at det begynner å bli litt pinlig å måtte si; når alle spør om det endelig går bra, at jonei, egentlig ikke- for nå er vi litt syke igjen dah Skulle nesten ønske jeg slapp å svare liksom.... I kveld er det Idol, og jeg har lagt rødvinen til avkjøling i kjøleskapet (ja- jeg liker den avkjølt, selv om den "skal" være romtemperert ) Visste du forresten at dame-marsvin er mer renslige enn manne-marsvin - de bæsjer mindre, sprer den over mindre område, tisser mindre, lukter mindre, vasker seg mer osv osv.... Nå vurderer jeg faktisk å videreselge den ene hannen - du vet three is a crowd - eller no sånt See U later Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #782 Del Skrevet 15. april 2005 Må også bruke helgen på å få gjort litt lekser,men jeg er ikke like flink som deg,så jeg drøyer det alltid til siste liten Flink å flink fru Blom.Jeg har jo fått gjort en god del på oppgaven i dag, men har jo surra jevnt og trutt innom KG også, så konsentrert kan man vel ikke si jeg har vært Ha en god helg du også snuppeluppa Takk for hyggelig tassing i dagboka mi i natt. Det muntret meg veldig opp når jeg våknet å se at det var blitt tasset i dagboka. Det var nettopp det som var meningen vet du Heia Chrizzy Jeg skal ha en god og fredelig helg, har allerede pratet masse kliss med kjæresten Håper du har det fint ute i kveld. Blir arti å høre hvordan du har hatt det :-) Du får kose deg med joik du også ~Alwa~ Nå ble det ikke joik i dag da, men jeg har sett Idol så har fått køntri dosen min for 2005 vaffal Ha en kjempe fin helg du også Gooooood helg til deg også Meteora (ja- jeg liker den avkjølt, selv om den "skal" være romtemperert ) Akkurat det har jeg null peiling på, så om du hadde putta den i frysen hadde jeg neppe reagert på det Visste du forresten at dame-marsvin er mer renslige enn manne-marsvin - de bæsjer mindre, sprer den over mindre område, tisser mindre, lukter mindre, vasker seg mer osv osv.... Det er vel ikke bare i marsvinverdenen det er slik vel? Jeg har som sagt fått gjort en del på studiene i dag og lå så godt an at jeg satt her en time før jeg og mamma dro på kafe og spiste litt is Og nå ligger jeg plutselig ikke så godt an lenger , men får nok gjort det ferdig før jeg setter snuten mot mamms og papps i morgen Men det var koselig å gå på kafe med mamma i dag da, både det å treffe henne og komme seg litt ut av leiligheten. Ha en kjempe fin helg alle som stikker innom dagboka mi :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #783 Del Skrevet 15. april 2005 Tenkte jeg skulle lese gjennom hele dagboken din for å finne ut hvem du var før, men den var så lang så jeg ga opp (Kjeder meg ja) Men ha en kjempefin helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 15. april 2005 #784 Del Skrevet 15. april 2005 bare titter innom deg jeg...håpet du var her, så jeg kunne fylleprate med deg....men neida...du er ikke her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #785 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg er her jeg rølpa. Har nettopp vært innom dagboka di Å nå har jeg for eeeen gangs skyld rota meg på msn, men har du?? Naaaaaaiiiii Takk for hilsen Cyan. Jeg forstår deg angående dagboka. Jeg var Thea her på forumet før God helg til deg også ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jeg er ferdig med oppgaven, så da er det bare å sette i gang med teorien på ny modul i morgen. Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 16. april 2005 #786 Del Skrevet 16. april 2005 Jo altså..... Tenkte jeg skulle komme innom med en liten klem, sånn før jeg ... snubler.... ?!?... ut i butikkene og bruker opp pengene mine Mener å erindre at jeg var litt .... snurra.... .... i går kveld :oops: Det kan nok stemme i og med at Hulemannen går rundt med et stort glis om munnen :klø: Ha en fin lørdag da Alwa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 16. april 2005 #787 Del Skrevet 16. april 2005 Heia :blomst_opp: Kurt er grom Gromgutt Var herlig både og se å høre på Håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 16. april 2005 #788 Del Skrevet 16. april 2005 :klø: Var du Thea på forumet før? Men atte.. Hæææ?? Sorry, berta mi, jeg er i litt barnslig humør i dag og gaaanske fjåsete. :oops: Sannsynligvis oppe for tidlig. hehe.. Bare jeg ikke får varige mèn så er det greit. Ha en superduper helg, superjenta! Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #789 Del Skrevet 16. april 2005 HVA! :o Hm!! Så du var 'Thea' tidligere ja.. hehe.. søke søke søke etter thea da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #790 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg forstod det sånn at gubben hadde vært lucky i går av dagboka di ja Tubby Blir han ikke strax mer medgjørlig dagen derpå? Bruk penga dine du.Får ikke med deg dem i grava uansett Ha en fortsatt fin dag Tubby Var herlig både og se å høre på Det kan jeg tenke meg. Må få med meg en hel konsert med han før jeg (eventuelt han) går av med pensjon Kos deg resten av dagen vennen Var du Thea på forumet før? Men atte.. Hæææ?? Det tok deg jo bare 53 sider æh? Vi er ikke så voksne her inne fra før av,så bare slå deg løs du snuppa Og ha en fortsatt fin dag HVA! :o Hm!! Så du var 'Thea' tidligere ja.. hehe.. søke søke søke etter thea da Søk opp de innleggene du Kafka, så har du jobb resten av helga Kos deg :klem2: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Da var dagens KG-kvote oppbrukt. Legg nå merke til at det står dagens, ikke noe om kveld og natta Nå skal jeg vaske opp og støvsuge før jeg tusler i vei til mamms og papps. Mammsen har vært hær og henta bøkene mine så jeg slipper å bære med meg dem. Men neste uke vil jeg nok ikke sette noen nye 100-siders rekord er jeg redd. Har litt lyst til å få gjort ferdig den neste oppgaven før jeg drar til Bergen på fredag, og den var like omfattende som den forrige innsendingsoppgaven så jeg blir nok sittende en del med den i uka som kommer. Men helt stille blir det jo aldri Håper alle får en fortsatt kjempe fin lørdag. Takk for hilsner alle sammen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 16. april 2005 #791 Del Skrevet 16. april 2005 Takk for at du kommer og :klem:'er på meg innimellom! til deg også! God helg. Skal si du står på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #792 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har en drøss igjen jeg vet du Englefjes :-) Ha en fin lørdagskveld da du Da har jeg kommet meg til mammsen og pappsen. Ingen ting er som å gå ei mil mens trusa kravler lenger å lenger inn i rumpa for hvert steg man tar, naizy naizy Leste i avisen at National Geographic har laget en film som heter In the womb der de har dokumentert at foster helt ned til 8. uke gjesper og i 20. uke smiler det :-D Den står på må se lista mi Nå skal jeg lese litt fag før vi spiser mat og koser oss med tv og potetgull resten av kvelden. Ha en flotters lørdagskveld gjengen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 16. april 2005 #793 Del Skrevet 16. april 2005 Da har jeg kommet meg til mammsen og pappsen. Ingen ting er som å gå ei mil mens trusa kravler lenger å lenger inn i rumpa for hvert steg man tar, naizy naizy :o Jammen er du ikke enda rarere enn jeg trodde Alwa Okei, men hva skal vi ta oss til i kveld da?!? Min Hulemann har tatt med seg storebror og stukket til mamma'n min for å hente ved... Kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag/kveld, for det er 4,5 timers kjøring en vei Så, jeg er gressenke i kveld I dag har vi vært ute og handlet sykkel til eldstemann, gjett om Biltema har både pene og billige sykler da - flott å se den kombinasjonen i ny og ne... Fant litt annet småsnacks der også, som man alltid gjør ved å gå en runde på en butikk Tok turen innom Tropehagen Zoo og der fant jeg litt småtteri til marsvina også - nå har jeg kjøpt hengekøye til jentene mine - spørs om de tør seg oppi den - Så ble det litt nytt fòr, nye gnagersteiner, litte godbiter og sånt da - må være snill med dyra vet du Kos deg i kveld da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #794 Del Skrevet 16. april 2005 Jammen er du ikke enda rarere enn jeg trodde Alwa Nå var det ikke det at det var så fryktelig deilig med besøk der da. Har vel flere personer som kan vitne på et heller snodig gangelag langs veien her Nå er jeg godt i gang med teorien, og ikke var det så mye teori på denne modulen heller så i morgen går jeg glatt gjennom resten tenker jeg. Driver å skal lære om trapper nå, både å tegne i en vanlig planløsning og i aksonometri. Visste du at hjernen din etter 3 trinn har "programmert inn" og sendt signaler til kroppen om hvor høy avstanden på trinnene er? Også begynte jeg å tenke på alle de gangene jeg har gått opp eller ned en trapp, helt i mine egne tanker og fått en skikkelig bråstopp ved enden av trappa fordi hodet mitt var programmert inn for å fortsette å gå og kroppen det samme.Aller værst er det på vei ned, for da får man et skikkelig støt i kneet. Fortsetter man oppover i løse luften ser det stort sett bare teit ut Også så vi Signs på TVNorge i kveld. Nå er det 3. gang jeg ser den filmen og jeg liker den like godt hver gang. Jeg synes budskapet med hele filmen er så fint, at man uansett skal tro på noe. Nå sitter hodepina og dirrer i tinninga mi og formen er desverre synkende, så nå hopper jeg til køys. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 17. april 2005 #795 Del Skrevet 17. april 2005 Helluen Alwa - hur er formen i dag da? Min form er helt grei den altså, men jeg står i fare for å bli en dårlig mor her i dag. Mitt lille troll har nemlig bestemt seg for at i dag skal alle grenser trekkes til bristepunktet og vel så det :evil: Liten ..... ja...... Lyst til å sitte barnevakt Alwa Holder på å vaske litt klær og sånt, kjeder meg, og gidder ikke ta meg til noe fornuftig i dag.. Tror det blir litt PC-spill og daffing i dag. Regn og pøs ute, så her frister det ikke med no ut på tur, nei Kose deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 17. april 2005 #796 Del Skrevet 17. april 2005 Hei Ja Signs er knall bra Det er helt forferdelig med sånne truser. En dag ganske nylig på skolen så hadde jeg det sånn, jeg skulle gå gjennom en ganske lang gang for å kommet il bibloteket, det var ingen i gangen så jeg måtte bare prøve helt febrilskt å rette på det der i full fart. Pusta letta ut når det var gjort, ingen så meg, ingen kom. MEN litt senere den dagen satt jeg på datarommet, tilfeldigvis så begynner jeg å studere bygningen på andre siden og legger merke til at den gangen jeg gikk gjennom har glassvindu fra taket og ned til gulvet nesten hele veien. På den siden jeg satt nå så kunne jeg tydlig se de som gikk der om jeg så ditover... Det var kjempe flaut, etasjen under data rommet er et forelesningsrom de ser enda lettere rett inn i den gangen :oops: Men jeg har tenkt at ubevisst så valgte jeg sikkert å gjøre det på en av de plassene det henger gardiner, så jeg tror ingen så meg Ha en kjempe fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2005 #797 Del Skrevet 17. april 2005 ~ Det var nå godt å høre at formen er bra Tubby Lyst til å sitte barnevakt Alwa Det skulle jeg gjæææærne, men du vet,atte,du skjønner,atte i dag passa det litt dårlig skjønner duh Chrizzy måtte jeg bare le av Du får trøste deg med at jeg hadde ingen gardin å gjemme meg bak, og turen var laang I dag har jeg gjort unna teorien på den nye modulen og sett litt på planløsninga hvordan jeg skal få løst ditt og datt. Ingen kul oppgave men jeg skal vel få putta inn no møbler i dænna væsle kåken tenker jeg Har hatt besøk av bestemor og ei tante i dag.Tante bor i Oslo så det er alltid knallkos å se henne igjen.Drukket kaffe,spist kaker,skravla og kost oss. Etter middag så jeg og mamma en klissete amerikansk film på Hallmark. Hadde også en real koserunde i hundegården midt på dagen i dag. Det gjorde jeg hele tiden før, spesielt på deppedager. Ingenting er som å dra på seg pappas dress og støvler og sette seg ned i hundegården og kose med hundene, og ikke minst få masse kos igjen. Ikke rart de er menneskets beste venn Tenkte jeg skulle gå meg en tur nå, for det har jeg ikke fått gjort tidligere på dagen. Har ikke helt bestemt med om jeg drar hjem i dag eller i morgen,vi får se. Er koselig å være hjemme å bli dulla litt med også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 17. april 2005 #798 Del Skrevet 17. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanfear Skrevet 18. april 2005 #799 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg liker hunder.. :enig_animasjon: Og jeg håper du ikke fikk varige men av "nysjerrig-truse-syndrom".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 18. april 2005 #800 Del Skrevet 18. april 2005 :o :o Langt på dag, og "no Alwa to be seen" :klø: Si meg, hva driver du med i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg