Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #701 Del Skrevet 9. april 2005 Poteto potato vettu Kafka Ha en fin helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #702 Del Skrevet 9. april 2005 Poteto potato vettu Kafka Ha en fin helg du også Klabbert!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 9. april 2005 #703 Del Skrevet 9. april 2005 Heia Så spennende, hva er det du skal studere til høsten? Er herlig når man er fasinert av faget man holder på med, det er levende og givende. Skikkelig bra :blomst_opp: Ha en fin fin Lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #704 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg skal studere interiørdesign, driver med konsulentstudie nå. Blir så arti atte I kveld har vi kost oss med taco, ledd oss skakke av en særdeles berusa Carl Fredrik på BB og sett film med Ben Afflec på TVNorge. Kunne sikkert fått lest litt mer i dag men jeg har vel på ingen måte dårlig samvittighet.Sitter da mer enn nok som det er ellers i uka Men i morgen skal jeg få lest en del.Har laget meg en liten plan med når jeg skal nå de forskjellige modulene, så jeg får vel bare henge i. Har vasket litt klær i kveld også. Nuh skal jeg jumpe i seng.Det er seint og tuppa er trøtt Naity naity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #705 Del Skrevet 10. april 2005 Whups Da jeg vasket klær isted ble det plutselig en litt snedig lyd i maskina da sentrifuga satte i gang. En lyd mammsen ikke hadde hørt før, og den første tanken som poppet ned i hodet mitt var de 3 bh`ene som var i vasken, uten pose seff Har nå fått dratt ut klærne og hengt de opp, og gjett hvor den ene bh-spilen var hen?? Ikke i bh`n hverfall :oops: Jeg fant spilen da,godt tredd ned i et av hullene på selve trommelen og fikk lirka den opp igjen. Så i morgen blir en spennende dag gitt.Ække sikkert det blir noe mer klesvask på meg fremover (eller noen andre i dette huset for den sakens skyld :oops: ) Og siden jeg nå har fått vasket og skiftet undertøyet mitt skifta jeg avatar med det samme. Fant ut at jeg det ville være galskap å kle på seg mere nå som våren er i anmars, sett bort i fra snøen og slapsføre som regjerer dette området for tiden, så ikke mye er forandret.Og vingene er på plass.Blir ikke kvitt de heller med det første Men nå skal jeg gjøre alvor av det jeg sa jeg skulle gjøre i sted men som jeg på snodig vis ikke fikk gjennomført, nemlig legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. april 2005 #706 Del Skrevet 10. april 2005 God morgen! så fin du er blitt ~Alwa~! Håper du får en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 10. april 2005 #707 Del Skrevet 10. april 2005 :o Wow - skal si avataren din fikk en ny look her ja... Skikkelig hot 8) - ehhh, er min avatar hot Alwa Nå er jeg på tur,og har egentlig ikke tid til å sitte her og skrive til deg asså..... Men nå drar jeg og henter smågutta mine Ha en fin dag Alwa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #708 Del Skrevet 10. april 2005 HEI! Grattiss med ny avatar!! Boy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #709 Del Skrevet 10. april 2005 søndags- ! Har forresten klart å gjort akkurat det samme med vaskemaskinen her,men den funker fint nå.. Kanskje du også får kjekk gutt i 20 årene,med blå arbeidsbukser og fin rumpe på besøk,han fikset vår vaskemaskin på et blunk iallefall. Fin å se på var han å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. april 2005 #710 Del Skrevet 10. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 10. april 2005 #711 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg vil også ha sånne vaskemaskinrepratører på besøk - Alwa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #712 Del Skrevet 10. april 2005 Kanskje du også får kjekk gutt i 20 årene' date='med blå arbeidsbukser og fin rumpe på besøk,han fikset vår vaskemaskin på et blunk iallefall. Fin å se på var han å [/quote'] Åh helløuu.Det høres nesten ut som om jeg burde tre den spilen tilbake der jeg fant den gitt Men det gikk heldigvis bra med maskina, selv om jeg ikke var så veldig høy i hatten da jeg hadde satt på en ny vask og pappa gjorde meg oppmerksom på at det blinka en feilmelding på displayet til den nye fine vaskemaskina deres Men det var heldigvis ikke min skyld for det viste seg at et metallmerke hadde slitt seg fra et plagg og satt seg fast i filteret.At klærne i maskina var mine og at merke sannsynligvis kom fra et av mine plagg lar vi oss ikke affisere av.Det finnes tross alt grenser for hvor pirkete man skal være å Takketakk vennen :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. april 2005 #713 Del Skrevet 10. april 2005 hei vennen min! natta jeg bgynner å bli syk jeg... åsså er jeg helt aleine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #714 Del Skrevet 10. april 2005 Næmmen, hva er vitsen med å bli syk nå da? Ta det fra en som vet hvordan det er; det er lite å trakte etter Og hvorfor er du alene vennen min? :trøste: Hjelper det med et lite nuss på kinnet tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. april 2005 #715 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg er glad jeg er tilbake selv jeg! :D Håper du får sove godt når den tid kommer, du skal kansje ha en kopp te ogsånn først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #716 Del Skrevet 10. april 2005 Det var jo nesten landesorg her den lille stunden du var borte, med god grunn. KG blir ikke det samme uten deg vettu søta :kysse: Må vel snart finne senga ja.Men skal kose meg med en kopp te til først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. april 2005 #717 Del Skrevet 10. april 2005 Hei, så sexy du har blitt da. Innom med en *super-natta-tenker på deg-klem* :klem2: Sov godt og drøm søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #718 Del Skrevet 10. april 2005 Takk.Har pønta meg til 17 mai Sove godt supersnupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. april 2005 #719 Del Skrevet 10. april 2005 Det var noe annet enn bunadstakken ja. Nait nait! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #720 Del Skrevet 10. april 2005 Yeah, vi får plutte på noen søljer hær og der da vettø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg