Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Åh pyshj. Denne helsa er nå så skrantende at den har vi sluttet å ta hensyn til for lenge siden Tubby :lol:

Takk for hilsen både Bustis og Tubby :klem:

I dag har jeg vært flink. Nettopp kommet hjem fra tusletur, og gikk like langt i dag som jeg pleier.

Har fått gjort noe på studiene i dag også, og skal sette meg ned en stund til.

Det begynner hvertfall å se ut som et kjøkken :tommelsmil:

Ha en fin kveld da dere :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var kjøkkenet ferdig planløst, mangler grovkjøkkenet med det får bli i morgen :P

Er nødt opp i leiligheten min i morgen også på grunn av noe branntilsyn som skulle skje der.

Tenkte jeg skulle gå dit og tilbake igjen. Lenge siden jeg har gått et slikt stykke nå, og jeg kjenner definitivt at kroppen har rørt ekstra på seg.

Så nå kryper jeg til sengs med varmeflaska mi så slitne ledd får hvile seg til i morgen.

Nait nait :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

~

Tenk at det er mars allerede :o Synes ikke det er så lenge siden jeg stod å nussa på kjæresten nyttårsaften og sa godt nytt år jeg.

Nå er jeg nydusja og har spiste en god bolle med havregrøt. Må tørke håret og ordne meg før jeg tusler i vei. Jeg tror elektrikeren kommer til å rive av seg håret for det elektriske systemet mitt er gaaammelt med store klumpete sikringer man skrur i.

Heldigvis er jeg bare leietaker, men det hjelper jo lite om huset brenner opp av den grunn liksom :-?

Ute er det 12- grader men strålende sol.

Ha en fin dag :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

Ååååååååå Alwa :(

Nå innbiller jeg meg at jeg vet litt av hvordan det må være å ha leddgikt og andre sånne ting :cry: Har verket i ledd jeg ikke engang visste jeg hadde i natt :o

*sutre-sutre* :wink:

Jammen var det influensa og halsbetennelse ja :grine: Verken den dødelige overdosen med solhatt eller c-vitaminene ser ut til å ha hatt noen som helst effekt på halsmonsteret, men jeg må tilstå at formen kjennes litt bedre ut nå.... Etter 1 apocillin, 2 Panodil Zapp og 2 Ibux 400 :roll: Gusj, vandrende dophue jeg nå da :ler:

Vet du noe som er ille Alwa??? Det er når man sitter glad og fornøyd (eller noe sånt) på KG og koser seg... Så titter man opp i vinduskarmen og ser DET laget med støv :roll: Hersens sol som skal lyse på et sånt ekkelt vis altså :Hehe: Nesten så jeg må gjøre noe.... :o Eh, nei, ikke helt :ler:

See U :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Eh? :ler:

Var det arti?? :ler2::ler: Du er en snodig liten knert du Trøfflus :kyss:

Du er så flink til å gå turer du!

Det virket som om noen var ute på tur i dag ja, da den siste mila skulle tilbakelegges :ler: Da jeg endelig kom meg hjem igjen måtte jeg kaste i meg 3 pepperkaker for å få opp blodsukkeret litt, også så sliiiiten. Holdt på å segne om i gangen :roll:

Nå innbiller jeg meg at jeg vet litt av hvordan det må være å ha leddgikt og andre sånne ting :-(

Uff ja, herregud. En ting er at jeg sliter litt med leddene, men jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke har den dritten der :-?

Jeg sliter jo med denne utpregede influensa følelsen så jeg vet godt hvordan du har det Tubby :trøste:

Etter 1 apocillin, 2 Panodil Zapp og 2 Ibux 400

Åh whiii. Så sannsynligheten for at du sitter å synger julesanger mellom innleggene her er overhengende stor med andre ord? :ler2:

Så titter man opp i vinduskarmen og ser DET laget med støv

Det der er engelstøvet mitt det, så ikke bry deg så hardt om det du. Betyr bare at jeg har vært på besøk det ;)

Hei Hei (Thea)!

Thea? :o Kjenner du meg du kanskje? :sjenert:

Takk for hilsen. Stikk nå gjærne innom igjen. Kan ikke love noen dype meningfulle innlegg men.. :P

Hvordan står det til?

Veldig bra faktisk, til tross for en voldsom trang til å bevise for meg selv at jeg fremdeles er sprek

(noe jeg sannsynligvis ikke er :roll: )

Men det kommer seg :tommelsmil:

Elektrikeren var fornøyd med det elektriske annlegget mitt han, hvorfor skjønner jeg ikke for han sjekka om det var strøm i vasken min :ler2:

Men nå har jeg en elektronisk telleduppedings så jeg slipper å ringe inn målestanden min, og godt er det for jeg får så satans store regninger når jeg glemmer det :-?

Også var han jeg leier hos innom og synes jeg hadde det sååå fint i leiligheten og var sååå overrasket for han hadde aldri vært inne der før, etter at jeg flytta inn. Tror han, for faktum er at det har han og jeg fikk akkurat samme melding den gang :ler:

Men god fyr da.Snill som dagen er lang gubben :-)

Jeg så på Dagbladet. no før i dag at den nye cd`n til Espen Lind hadde fått en 5 og strålende omtale.

Så jeg kjøpte cd`n i dag :P og den var dårlig den :-?

Uff å uff. Skal se om jeg får narra småbruttæ`rn til å kjøpe den for en billig penge. Går vel ikke i profitt av det men :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baby-E

Jeg har vært ute og gått tur i dag jeg og :hoppe:

Har du vært i london i løpet av de siste årene? Planlegger tur dit se, så lurer jeg på hvordan og hvor vi kan bo for en billig penge...

husk frustrerte fruer i kveld da!

kvelds :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så flink. Er det ikke guddu guddi :tommelsmil:

Jeg har ikke vært i London, men har reservert venstre hjørne i kofferten din ;) Jeg skal dit en gang. Kanskje på weekend tur med snuppen, vi vet bare ikke helt når vi skal få tid til det :-?

Jah, det er frustrerte i kveld :o ! Må ikke glemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:klem:

Synes du er virkelig så flink.

Han du leier hos høres ca like fjern ut som jeg kan være :ler:

Kos deg med de frustrerte. Lurer på om jeg skal melde meg inn i den klubben :D

Har på et premiere program på TV2 nu, lurer på om det er noe spennende.

Liten søt pjokk der nå :)

Ha en fin kveld da tuppa!

Stor bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
Synes du er virkelig så flink.

Han du leier hos høres ca like fjern ut som jeg kan være :ler:

Han er en eldre mann da så det kan vel hende hukommelsen skorter littegranne :wink:

Før en gang her spurte han meg om jeg hadde sett posene for papirinnsamling han hadde lagt utenfor døra mi. Jeg hadde avtalt med pappa at han skulle komme med noen så jeg sa; åja, var det du det. Jeg trodde det var pappa jeg. Hvorpå han svarte; neida, det var meg det.

Men det var jo ikke han for i følge pappa hadde han lagt 4 poser utenfor døra mi samme dagen. Og jeg stoler heller på hukommelsen hans :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor lenge er det du har bodd der oppe nå egentlig ?

Jeg har bodd her allerede snart et helt år :o

Det er ikke mer enn ganske nøyaktig et år siden jeg aldri hadde vært her før.

Og 2 måneder etter at jeg var her for første gang- så pakket jeg snippesken og flyttet hit.

Har fått masse kommentarer fra de på jobb om at de syns det var veldig tøft gjort å bare flytte hit på den måten, bare dra til en plass du aldri har vært og ikke kjenner en kjeft, og bare flytte.

Joda, jeg var kanskje tøff, da.

Men, jeg tok utfordringen jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Husker du siste gangen vi sto sammen på Oslo S?? Vi hadde hatt en lang prat om kjærester og flytting.Du ville til din og jeg bort fra min :ler:

Så sier du; lurer på hvem som flytter først jeg!

Jeg har bodd her siden januar i fjor jeg. Det var jo aldri meningen at jeg skulle bli her da, skulle jo bare komme meg litt ovenpå igjen jeg.

Men nå flytter jeg jo til høsten da, heldigvis :P

Jeg synes du er tøff jeg. Når man vokser opp på et lite sted er det alltid "mote" å snakke om hvor man skal flytte bare man blir voksen nok til det. Og jeg skulle jo det som alle andre.

Men hadde det ikke vært for eks.sambo hadde jeg nok aldri flytta tror jeg, for helt til da var jeg livredd for å stå på egne bein.

Det er jeg jo heldigvis ikke lengre :-)

Når jeg flytter kan vi kanskje treffes igjen? Da blir det jo ikke så langt å reise. Hadde vært så koselig å treffe deg igjen, for det er alt for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det må vi prøve å få til :-) Jah det er leeenge siden.

Jeg har ikke vært i Oslo siden jeg flytta, jeg.

Skulle absolutt vært der en tur.

Har faktisk bare vært hjemme hos foreldra mine 2 ganger siden jeg flytta også.

En gang, 2,5 uke i fjor sommer og en gang til jul.

Det er liksom akkurat litt for langt å reise for bare ei helg, det blir å reise også snu i døra igjen.

Litt håpløst det der, for jeg føler ikke at jeg kan reise til den kanten av landet uten å innom foreldra mine, men samtidig så er det såpass langt unna Oslo at jeg rekker nesten ikke begge deler om jeg ikke har noen dager på meg.

Og reiser jeg først til foreldra mine, så vil jo de ha lengst mulig tid med meg, siden vi sees så sjelden, og det er jo litt slitsomt å drive og reise fram og tilbake når jeg er på ferie på hjemlige trakter også, så det er ikke så lett å få det til å passe når jeg først er på farten.

Litt vrien, den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...