Gjest Bellatrix Skrevet 26. februar 2005 #341 Del Skrevet 26. februar 2005 Lykke til med utredningen! Håper det ikke feiler deg noe alvorlig. Uansett er det jo bra om de finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #342 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror vi må skylde sola for dagens motivasjon til å gå Baby Må få i meg noe mat før jeg setter i vei. Etterpå er det studier, så får jeg bare sitte der til konsentrasjonen melder seg. Takk Fighter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. februar 2005 #343 Del Skrevet 26. februar 2005 Bare hyggelig. :klem2: Vet desverre litt for mye om det å være syk, vente på utredninger og usikkerhet. Prosessene er alltid vanskelige, men npr man først fpr en diagnose kan det hjelpe masse. Både i forhold til eventuell behandling og rettigheter. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #344 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg håper virkelig det Fighter. Men jeg vet i hvertfall at jeg slipper å gå syk her ut og bort, for jeg begynner skole til høsten uansett så jeg har jo det å se frem til. Jeg kommer ikke til å la dette stoppe fremtidsplanene mine hverfall, da tror jeg at jeg har tapt allerede på startstreken, og det vil vi ikke ha noe av Men håper jo i det lengste at de skal finne dette ut og få satt en diagnose før jeg flytter, for fastlegen jeg har nå er en kjempe flott mann. En ting er at han tar smertene og meg på alvor, en annen ting er at denne mannen har kjent meg i flere år og vet sykdomshistorien min så langt. Og det har mye og si. Men godt at det endelig løsner for deg også. Det var på tide og vel fortjent.Du har kjempet tappert synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 26. februar 2005 #345 Del Skrevet 26. februar 2005 Innom med dagens lille klem Alwa Nå har vi vært ute og handlet og sett på edderkopper :o - dvs at storebror har sett på edderkopper... Minsten har sett på fisker, og selv så jeg mest på kaniner jeg Hulemannen ville egentlig ikke se noe som helst, men han ble litt betatt av en kosekanin ~vi var nemlig innom en dyrebutikk Gikk uten å kjøpe noe som helst - *stolt* Nå har jeg tilogmed spist middag, Hulemannens spesialitet; pizza Håper du får en fin lørdag, og en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. februar 2005 #346 Del Skrevet 26. februar 2005 Men godt at det endelig løsner for deg også. Det var på tide og vel fortjent.Du har kjempet tappert synes jeg Takk. Jeg prøver så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #347 Del Skrevet 26. februar 2005 storebror har sett på edderkopper... Minsten har sett på fisker, og selv så jeg mest på kaniner jeg Jeg styrter mot kaninene selv jeg, og håper de står så langt unna edderkoppene som overhodet mulig Jeg har tenkt tanken kanin flere ganger selv, men har verken plass eller tid til den. Jeg og kjæresten skal få oss hund,Samojed, den dagen vi flytter sammen, så jeg får smøre meg med tålmodighet til da :-) Nå har jeg spist mexikansk gryte med salat,pariserloff og gresk dressing til. Skal ikke sitte så lenge for gåturen tok virkelig siste rest av formen i dag. Får legge meg og lade opp batteriene om en stund :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. februar 2005 #348 Del Skrevet 27. februar 2005 Ønsker deg en super søndag i det nydelige været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. februar 2005 #349 Del Skrevet 27. februar 2005 håper du får en strålende søndag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #350 Del Skrevet 27. februar 2005 ~ Da tror jeg du må sende litt finvær hitover også, for her snør det. Mye, men takk Fisken og Baby :kysse: I dag har jeg sovet lenge,men våknet på morgenskvisten av skikkelige magesmerter i mellomgulvet. Slike magesmerter jeg hadde da galleblæra ble tatt, så det spørs om jeg må begynne å bli litt forsiktig med det jeg putter i munnen likevel. Synes det er litt snedig at jeg fikk en reaksjon så seint, for jeg spiser jo aldri på natta da :-? Men det roet seg heldigvis etter ca 45 min. så jeg sovnet igjen. I dag skal jeg gå meg en tur og sette meg den med studiene og gjøre et kraftig innhogg der. På tide å få gjort unna denne oppgaven synes jeg Ha en fin søndag alle som titter innom :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 27. februar 2005 #351 Del Skrevet 27. februar 2005 Ha en fin søndag alle som titter innom :dagensrose: Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #352 Del Skrevet 27. februar 2005 Huff,synes det er så fælt at du er så mye dårlig hele tiden det fortjener du virkelig ikke. Håper søndagen blir bra,tross alt. mega bustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #353 Del Skrevet 27. februar 2005 Formen kom seg liksom ikke helt tilstrekkelig i dag så det ble ingen gåtur på meg. Men jeg har plukket ut kjøkkenet mitt og hvitevarer, også har jeg begynt å tegna det så smått Måtte jo se gullgutta i dag da og er litt lei meg nå som VM er over for jeg rakk bare interessere meg de 3 siste dagene Men vi utklasset jo de andre nasjonene *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. februar 2005 #354 Del Skrevet 27. februar 2005 Takk for hilsen i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. februar 2005 #355 Del Skrevet 27. februar 2005 God kveld! Enig med deg at det er trist at det er over...hva skal jeg sitte og juble for nå da tro...? Så synd at formen ikke kom seg, men kan jo hende den blir bedre i morgen da, vennen min! har funnet ut at jeg gleder meg til du flytter nedover, for da kan vi treffes sov søtt og drøm vakre drømmer, kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #356 Del Skrevet 27. februar 2005 Har funnet ut at jeg gleder meg til du flytter nedover, for da kan vi treffes Det gjør jeg også I morgen har jeg planer om å komme meg opp i riktig tid,spise frokost også gå meg en tur for å se om jeg får dratt kroppen litt i gang, også tusle litt på ettermiddagen også. Etter det blir det vel litt KG og mere studier tenker jeg. Har sittet forferdelig mye på KG den siste tiden, ikke bra :fy: Får konse litt mer på studier og få en litt annen rutine på dagene mine så de ikke blir så lange tror jeg. Jeg synes det er så vanskelig å innse at kroppen ikke orker så mye som før. Jeg som gikk 2,5-3 timer dagen i et år, og plutselig er den drøye timen jeg nå tusler for mye. Skal se om det hjelper å dele det litt opp utover dagen. Snart er det senga :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. februar 2005 #357 Del Skrevet 28. februar 2005 God morgen snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #358 Del Skrevet 28. februar 2005 ~ God dag Baby Da har jeg vært ute å gått en tur på ca 45 min.Ble sliten med skal nok klare å karre meg ut en liten tur på ettermiddagen for det Nå venter et ikke helt ferdig planløst kjøkken på meg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #359 Del Skrevet 28. februar 2005 Håper du får gjort det du skal jeg har nesten ikke gjort noe av det jeg skulle den siste tiden,så for idag har jeg satt opp liste for hva jeg skal og med klokkeslett. Har hvile/data frem til 15 :D Fortjener det "hard" dag på skolen, men var jo der da Ha en flott mandag vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 28. februar 2005 #360 Del Skrevet 28. februar 2005 *Kom egentlig innom med en klem, men snudde i døra av frykt for å smitte deg med min dødelige sykdom * *La forresten igjen klemmen, og et ønske om bedre form for oss begge * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg