AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hei. Som tittelen sier, så lurer jeg på hva slags type personer som går på BDSM-klubber som finnes rundt omkring. Har dere noe erfaring? Er det kun en haug gamle karer som onanerer til synet av én fastspent dame, eller er det faktisk en mix? Hva er aldersnivået? Kan dere si noe om kroppsfasongene til personene her? Grunnen til jeg spør, er fordi jeg er nyskjerrig, men tør ikke ta med dama på dette om det blir helt feil, eller oppleves at vi møter helt andre type folk. Vi er par i slutten av 20-årene, veltrent, oppegående og "normale" folk. Anonymkode: 8082f...76a
SlemUlv Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 På klubben i oslo er det ca 50/50 kvinner og menn, i alle aldre, men snittet er på vei ned, da det er kommet flere mellom 18 - 25 inn de siste årene. Det er personer av alle fasonger, legninger og kjønn der. http://www.smil-norge.no/media/SMilbrosjyre_web.pdf side 41, er det oversikt over foreningene i Norge. Atm er det kun Oslo BDSM, og Sørlandet BDSM som har eget lokale.
Sparkling_Pink Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 14 timer siden, kattepusen skrev: På klubben i oslo er det ca 50/50 kvinner og menn, i alle aldre, men snittet er på vei ned, da det er kommet flere mellom 18 - 25 inn de siste årene. Det er personer av alle fasonger, legninger og kjønn der. http://www.smil-norge.no/media/SMilbrosjyre_web.pdf side 41, er det oversikt over foreningene i Norge. Atm er det kun Oslo BDSM, og Sørlandet BDSM som har eget lokale. Som kattepusen sier. BDSM - interesse er pent og jevnt fordelt i alle lag av folk. Arrangementer har god kjønnsbalanse. Aldri sett onannerende mannfolk, hverken på kafeer, lekekvelder eller på fest. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå