AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Har i hele dag følt meg sinnsykt slapp. Har spist bare 1 gang, og jeg gjesper nesten hvert min. Har solet meg i 3-4 timer og. Sov under middels idag. Uansett. Lå på sofaen istad og skulle opp og plutselig følte jeg ubehag i hodet som varte i 5 sekunder. Gjorde dette 5-6 ganger, og kom samme greie hver eneste gang. Spist en is nå, og kjenner ikke til det lenger. Hva kan det være? Noen som har hatt slik? Anonymkode: bbf03...8c7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Kan det være pga lite sukker? Spiser ikke noe godteri og slik. Tok meg en is nå, ble litt bedre. Kan det være pga at jeg føler meg trett og slapp, pga lite mat og jeg har vært i sola? Anonymkode: bbf03...8c7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Jeg får det ofte, og det blir verre av soling og lite drikke og mat. Anonymkode: 40b33...a14
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Har ingenting med godteri å gjøre, men at du har fått i deg for lite mat og væske 👌 sukkeret har en kortvarig effekt. da blir du slapp og kan lettere kjenne seg svimmel når du reiser deg fra sofaen m.m. Anonymkode: 2722c...47d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får det ofte, og det blir verre av soling og lite drikke og mat. Anonymkode: 40b33...a14 Veldig logisk.....💡 Anonymkode: 2722c...47d
Mokkilokki Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Man svetter mer enn man tror. når man er i solen så det er viktig å få i seg salt. Du kan drikke buljong eller spise noe chips. Regelmessighet med mat og drikke er og viktig da kan man unngå å få blodtrykksfall. Kroppen sin måte og gi beskjed på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå