Gjest Hmm Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Psykologen jeg går til driver hele tiden å ser på kroppen min. Sist så skulle jeg lukke døra også så jeg på psykologen. Jeg tror ikke hun så at jeg så på ansiktet hennes. Hun stirret på rompa mi i ca. ti sekunder før hun så at jeg så på henne. Jeg synes dette er veldig ekkelt. Hvorfor gjør hun dette? Er det vanlig å se på rompa til pasientene? Jeg har heller ingen spiseforstyrrelse og veier helt vanlig tror jeg.
Maya22 Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 hun var kanskje misunnelig? men uansett har jeg dritt meg ut et par ganger der jeg har fått stirren på noen,når jeg egentlig ikke mener noe med det-jeg bare detter ut..
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Hehehe... Sånt pleier jeg og drite meg ut på. Sitter og niglor i evigheter :oops: Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har det med å bli fascinert av visse personer. :o Forstår at der er ubehaglig dog. Selv kan jeg ikke fordra å bli stirret på. (men jeg gjør det med andre selv.. :oops: ) Ta det som en kompliment du
Polluela Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Jeg har det også med å feste blikket på noe og glo leeenge, uten å tenke over hva jeg ser på. Det gjør vel en del folk.
Gjest Seleena Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 Me Too! Ikkje tenk så mykje på det, men om det fortsett så kan du jo komme med ein glanskomentar då: Har eg noko på buksa eller har eg rett og slett ei strøken rompe?
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #7 Skrevet 9. januar 2005 :oops: Jeg og er sånn! Stirrer og stirrer. helst dersom jeg tenker gjennom noe. Mulig hun tenkte gjennom samtalen deres og bare festet blikket på rompa de? Slikt kunne jeg gjort.
Gjest Catwoman Skrevet 9. januar 2005 #8 Skrevet 9. januar 2005 Det kan ikke være at hun er redd du har en spiseforstyrrelse, og ser nøye på deg for å se om du går ned i vekt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå