magolia Skrevet 10. januar 2005 #21 Skrevet 10. januar 2005 Brunost Buko smøreost med hvitløk m/ tomat, agurk
-Fisken- Skrevet 10. januar 2005 #23 Skrevet 10. januar 2005 - REker med agurk og sitronpepper - roastbeef - skinke, agurk, paprika og sitronpepper - makrell i tomat med strionpepper og agurk - kremost/snøfrisk med agurk/tomat - røket laks - leverpostei med agurk - havbris sine posteier med agurk og sitronpepper - mammas hjemmelagde syltetøy
Tusseline Skrevet 10. januar 2005 #24 Skrevet 10. januar 2005 - Revet parmaskinke med grønn og rød pesto (nam!) - Reker med majones - Kyllingsalat i karri - Italiensk salat - Servelat med agurk og tomat - Kokt skinke - Salami - Makrell i tomat - Philadelphia - Ekte leverpostei ...også av og til, sjokade. :oops:
maiia Skrevet 10. januar 2005 #25 Skrevet 10. januar 2005 Leverpostei med sylteagurk Norvegia med kaviar Kalkunfilet, salat og paprika Tunfisk i gele Roastbeef med rødløk
Gjest Andromeda Skrevet 11. januar 2005 #28 Skrevet 11. januar 2005 Min store favoritt for tiden er avocado med salt og pepper Men kalkunpølse med salat og agurk er også nam.
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2005 #29 Skrevet 11. januar 2005 - Muggoster (roquefort, blå og hvit castello, blue stilton etc) - Gravlaks med sennepssaus (fra Smør Petersen. Den kan jeg omtrent drikke altså. Nam!) - Andre oster, som brie Dette foretrekker jeg til både frokost og kvelds. Stakkars hjertet mitt.
NullHull Skrevet 12. januar 2005 #31 Skrevet 12. januar 2005 Nederlandsk Gouda - og jeg irriterer meg grønn over alle de som kaller all hvit ost for Gouda! Enig. Sikkert de samme som kaller all ost av det brune slaget geitost *gremmes*... Forøvrig er mine favoritter knekkebrød og riskaker med Mager mysost m/jordbærsyltetøy, eller Synnøve Findens Lettere Hvitost m/det samme. Dersom jeg hadde turt å spise det (sliter litt i matveien :-( ) hadde nok favorittene vært godt ferskt grovbrød med makrell i tomat med majones, sjokoladepålegg, rødbetesalat, kokt egg med sursild og masse løk ....sukk!!!
søndagsengel? Skrevet 21. januar 2005 #32 Skrevet 21. januar 2005 Akkurat nå er det rugbrød med most avokado, tomatskiver og sitronpepper som er favoritten!
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #33 Skrevet 29. desember 2007 Kanskje en litt sær ting å lure på men: Hva er favoritt pålegget deres? Nøkkelost Sjokade Bacon leverpostei Aprikos syltetøy salami Gulost m tomat, agurk krydder etc (tilbehør er digg) Jeg holder en knapp på banan på skiven. Har elsket dette siden jeg var barn. Ellers er jeg veldig glad i nugatti med kakestrø på, men spiser det sjeldent.
The Kitten Skrevet 9. august 2008 #35 Skrevet 9. august 2008 (endret) :banantroll: Endret 9. august 2008 av The Kitten
Jane F. Skrevet 9. august 2008 #36 Skrevet 9. august 2008 Egg med kaviar (lørdagsfrokost) brunost med aprikossyltetøy oppå kremost og agurk/paprika men alt pålegg med meg er perioder, jeg spiser en to-tre ting i et halvt år og så bytter jeg når jeg blir lei. Er vanedyr til tusen.
angeleyes Skrevet 10. august 2008 #37 Skrevet 10. august 2008 Jeg liker best: - Makrell i tomat med agurk - Ridderost med salat og paprika - Leverpostei med agurk - Taffelost - Kyllingsalat - Eggerøre og røkelaks på samme skive - Kalkunfilet med salat og agurk Jeg er stor fan av tilbehør på brødskiva.
Gjest Zia Skrevet 10. august 2008 #38 Skrevet 10. august 2008 Akkurat nå: Majones, hardkokt egg, tomater og gressløk.
Irmiel Skrevet 10. august 2008 #39 Skrevet 10. august 2008 Cottage cheese med paprika Kalkunskinke med paprika Kalkun krydderskinke med paprika Lettost med kylling. Med paprika. .. jeg er veldig glad i paprika
Gjest New Dawn Skrevet 10. august 2008 #40 Skrevet 10. august 2008 Spiser ikke brød til daglig - men nå som jeg har ferie så har jeg virkelig hatt sansen for skikkelig Gudbrandsdalsost G45 ... så det blir noen grovbrødskiver med dette hver dag. Det enkle er ofte det beste Finnes det noe bedre enn godt stekt grovbrød fra Ultra med smør og brunost?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå