Petronella Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Kanskje en litt sær ting å lure på men: Hva er favoritt pålegget deres? Nøkkelost Sjokade Bacon leverpostei Aprikos syltetøy salami Gulost m tomat, agurk krydder etc (tilbehør er digg)
Gjest Seleena Skrevet 9. januar 2005 #2 Skrevet 9. januar 2005 Leverpostei Egg Reker Brunost Krydderskinke med agurk ....er det eg et mest!
Gjest Lea Skrevet 9. januar 2005 #3 Skrevet 9. januar 2005 Egg Ost og skinke (på samme skive) Piladelphia light med pepper og kyllingbryst (også samme skive)
*SOL* Skrevet 9. januar 2005 #4 Skrevet 9. januar 2005 Godt kornbrød med gul ost og paprika Skorpe med baconost, i godt følge med kokekaffi.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #5 Skrevet 9. januar 2005 For øyeblikket er jeg svak for ridderost. Gjerne en grei skive mellom to halvdeler av hjemmelaget oppvarmet rundstykke
Arkana Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 * Hjemmelaget eggesalat (hakket egg, majones, sennep) * Hjemmelaget kyllingsalat (kylling i biter, majones, løk og mais) * Roastbeef og potetsalat * Kokt skinke, ost, majones og purre på baguette, varmet i ovnen * Chorizo * Smøreost med agurk, paprika og salt/pepper * Ovnsbakt postei med agurk og paprika * Små stekte kjøttboller og rødbetesalat * Italiensk salat og spekeskinke
Fat Sally Lee Skrevet 9. januar 2005 #8 Skrevet 9. januar 2005 - Havbris tunfiskpostei - Makrell i tomat - Tomater, majones og salt - Hamburgerrygg/skinke med paprika, agurk, salat og tomater - Jordbærsyltetøy
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #11 Skrevet 9. januar 2005 Ehh.. Hva heter det da. Storfeskinke?? Hihi.
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #12 Skrevet 9. januar 2005 Min lokale Rimi har ferskvaredisk og der har de en helt utrolig god skinkestek som man kan få skjært i tynne, tynne skriver. Toastloff med smør, noen skriver med denne skinken og rikelig med løvtynne agurkskiver- mmmm, kjempegodt. Ellers spiser jeg endel Norveiga med paprika på, kryddersalami med agurk, makrell i tomat, kokt egg med litt salt, hjemmelaget syltetøy etc.
Lady Lovelylocks Skrevet 9. januar 2005 #13 Skrevet 9. januar 2005 Akkurat nå er det gulost med appelsin på...
Gjest Emera Skrevet 9. januar 2005 #14 Skrevet 9. januar 2005 Brunost (jepp!) Spesialsalami med grovkvernet svartpepper Hjemmelaget eggesalat (egg, purreløk, kesam, majones) God brie eller blåmuggost Og nå har jeg dilla på makrell i salsa...
Gjest Étoile Skrevet 9. januar 2005 #15 Skrevet 9. januar 2005 - Skinke med avocadobåter og sitronpepper - hvitost med enten sennep, bringebærsyltetøy eller epleskiver - leverpostei med sylteagurk - makrell i tomat
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #16 Skrevet 10. januar 2005 Nederlandsk Gouda - og jeg irriterer meg grønn over alle de som kaller all hvit ost for Gouda! Ellers liker jeg kalkunfilet med agurk og majones, og det hender også jeg spiser salami, smøreost, leverpostei, Taffelost, Jarlsberg, makrell i tomat etc.
Sita Skrevet 10. januar 2005 #17 Skrevet 10. januar 2005 Akkurat nå for tiden er den kun ostesmørbrød som er øverst på listen, så det må bli hvitost
Gjest Betty Boop Skrevet 10. januar 2005 #18 Skrevet 10. januar 2005 - Roastbeef med remulade, sprøstekt løk og sylteagurker - Ost og kokt skinke med salat og paprika
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #19 Skrevet 10. januar 2005 Leverpostei med agurk, evt sylteagurk Norvegia med agurk og paprika Tunfiskpostei, helst med sitron og pepper, agurkskiver Brunost Jeg er så enkel :-)
Gjest Aurélie Skrevet 10. januar 2005 #20 Skrevet 10. januar 2005 Havbris laksepostei Makrell i tomat Ovnsbakt leverpostei og agurk Majones, tomat, frisk basilikum og sitronpepper Cottage cheese og sitronpepper Kyllingpålegg Pepperonipølse Omelett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå