Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #21 Del Skrevet 12. januar 2005 Er det så viktig at han skal tro at du var jomfru da? Er du/han muslim? Skjønner ikke problemet jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 14. januar 2005 #22 Del Skrevet 14. januar 2005 Gutter tror så mye rart... Vis ham noen nettsider eller literatur som viser det vi andre vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #23 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg blødde heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidipia:) Skrevet 18. januar 2005 #24 Del Skrevet 18. januar 2005 Kanskje du burde få han til å lese info en eller annen plass om det, så ser han det at det er laangt ifra alle jenter som blør. Trodde faktisk de fleste viste d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #25 Del Skrevet 19. januar 2005 Hvorfor sier så mange at det nesten er mer vanlig å ikke blø, det kommer vel også ann på om man har brukt tampong?... Hva med de i muslimske land, ville jo vært skandale dersom flesteparte ikke blødde... Det jeg sier, er at dersom det ikke var så vanlig, så kunne nok ingen i muslimske land basere seg på om jenta er jomfru dersom hun blør. Men siden det ER vanlig så kan dem det.... Kan ha noe med at jenter som lever som enkelte i østen er mer forsitkige og nettopp tenker over faren for å miste hinna.... Eller mener dere faktisk at selv om en ikke har mistet jomfruhinna ved f.eks fall osv at personen ikke blør for det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. januar 2005 #26 Del Skrevet 20. januar 2005 Eller mener dere faktisk at selv om en ikke har mistet jomfruhinna ved f.eks fall osv at personen ikke blør for det?? Jepp, hinna kan ryke uten at man blør, Det jeg sier, er at dersom det ikke var så vanlig, så kunne nok ingen i muslimske land basere seg på om jenta er jomfru dersom hun blør. Men siden det ER vanlig så kan dem det.... derfor er det jo helt høl i huet at de faktisk baserer seg på det Hva med de i muslimske land, ville jo vært skandale dersom flesteparte ikke blødde... ja, og det blir jo mye problemer ut av det og Men om man blør eller ikke er vel 50/50 tipper jeg, er like vanlig å blø som å ikke blø ?! En tampong tar vanligvis ikke hull på jomfruhinna, men den kan sikkert gjøre det den og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå