Gå til innhold

jeg blødde ikke..han vil ikke tro jeg var jomfru.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det så viktig at han skal tro at du var jomfru da? Er du/han muslim? Skjønner ikke problemet jeg... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du burde få han til å lese info en eller annen plass om det, så ser han det at det er laangt ifra alle jenter som blør. Trodde faktisk de fleste viste d :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor sier så mange at det nesten er mer vanlig å ikke blø, det kommer vel også ann på om man har brukt tampong?...

Hva med de i muslimske land, ville jo vært skandale dersom flesteparte ikke blødde...

Det jeg sier, er at dersom det ikke var så vanlig, så kunne nok ingen i muslimske land basere seg på om jenta er jomfru dersom hun blør. Men siden det ER vanlig så kan dem det....

Kan ha noe med at jenter som lever som enkelte i østen er mer forsitkige og nettopp tenker over faren for å miste hinna....

Eller mener dere faktisk at selv om en ikke har mistet jomfruhinna ved f.eks fall osv at personen ikke blør for det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Eller mener dere faktisk at selv om en ikke har mistet jomfruhinna ved f.eks fall osv at personen ikke blør for det??

Jepp, hinna kan ryke uten at man blør,

Det jeg sier, er at dersom det ikke var så vanlig, så kunne nok ingen i muslimske land basere seg på om jenta er jomfru dersom hun blør. Men siden det ER vanlig så kan dem det....

derfor er det jo helt høl i huet at de faktisk baserer seg på det

Hva med de i muslimske land, ville jo vært skandale dersom flesteparte ikke blødde...

ja, og det blir jo mye problemer ut av det og

Men om man blør eller ikke er vel 50/50 tipper jeg, er like vanlig å blø som å ikke blø ?! En tampong tar vanligvis ikke hull på jomfruhinna, men den kan sikkert gjøre det den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...