Gå til innhold

Slutte med Tolvon = diaré?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har gått på Tolvon siden fjor høst. Etter jeg begynte med dem, og etterhvert økte dosen, begynte jeg å få problemer med akutt diaré. Ikke hver dag, men relativt hyppig. Jeg mistenkte at dette skyldtes Tolvonbruken og ville derfor slutte med dem. Har trappet ned gradvis over flere uker og er nå helt av dem. Har gått noen dager uten nå, og problemene med diaré har økt. I går og i dag flyr jeg på do hele tiden.

Er det flere som har opplevd dette? Blir engstelig for om det skyldes Tolvon eller er en annen grunn til diareen. 

Endret av Trixie76
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kaller det konsekvent for Tovlon, men det er vel Tolvon du mener?

Jeg har brukt den medisinen tidligere, og hadde ingen problemer med diare.

Men dette varierer jo fra person til person, hva slags bivirkninger man får. Har du lest i pakningsvedlegget, om diare står listet opp blant bivirkninger som kan oppstå?

Anonymkode: 50d65...219

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kaller det konsekvent for Tovlon, men det er vel Tolvon du mener?

Jeg har brukt den medisinen tidligere, og hadde ingen problemer med diare.

Men dette varierer jo fra person til person, hva slags bivirkninger man får. Har du lest i pakningsvedlegget, om diare står listet opp blant bivirkninger som kan oppstå?

Anonymkode: 50d65...219

Ja, mener jo Tolvon - skrivefeil. Det står kvalme som en av bivirkningene, men det er jo ikke akkurat det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde av og til diaré etter jeg tok Tolvon på kvelden, den gangen jeg brukte det.. Hvorfor aner jeg ikke, er ikke 100% sikker på at det var Tolvon, men det kom i alle fall etter inntak av den...

Anonymkode: 0b34b...255

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...