Gå til innhold

Nedstemt om sommeren.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere her som blir nedstemt eller deprimerte om sommeren? Det er jo så ulogisk: det er mye fri, sol og alt burde vært fryd og gammen - men hvert eneste år er sommeren en tung tid for meg. Jeg elsker våren, da føler jeg at jeg våkner til liv etter vinteren og jeg kan kjenne en boblende lykke over bare å eksistere. Men etterhvert som det blir varmere og lysere forsvinner denne følelsen gradvis, og sensommeren er bare tung, daff, for varm og for lys. Jeg mangler engasjement, føler meg bare mislykka og trist. Nå lengter jeg etter høsten, da får jeg på nytt denne boblende lykkefølelsen - lufta blir så mye friskere, temperaturen blir mer levelig og jeg føler meg kvikk og lett igjen. Vinteren liker jeg godt, men den er mer nøytral for meg enn de andre årstidene.

Andre med humør som svinger med årstidene?

Anonymkode: 086ff...927

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er flere. Sommeren kan være en utfordring, men vi kan ikke gi opp. Den må jobbes med hvert år. 

Anonymkode: 8a57d...741

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Aldri merket det før, men nå er jeg nedstemt, sliten, deppa. Ligger på sofaen, orker ingenting, kroppen føles som bly, spiser for å trøste meg, og gleeeder meg til høststormer, og tur i kald fjellluft😓

Anonymkode: afbba...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...