AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Skrevet 22. juli 2017 Hva betyr filmdrasjerte tabletter og hva er forskjellen på disse og "vanlige"? Dumt spørsmål kanskje, men jeg er usikker. Anonymkode: 45f6b...996
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Skrevet 22. juli 2017 Filmdrasjerte har film rundt seg som gjør de glatte. Vanlige Tabletter blir mer "støvete" og "grove" i overflaten hvis du forstår. Anonymkode: 054b2...025
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Da blir de glattere å svelge. Jeg har alltid hatt problemer med å svelge tabletter, selv bittesmå, men nå har jeg måttet venne meg til det. Begynte å svelge med yoghurt, men nå går det greit med vann. MEN jeg har en bitteliten B12 vitamin - den minste av alle, den er ikke filmdrasjert, og den opplever jeg av og til følelsen av å sette seg fast i spiserøret så jeg må hoste den opp igjen et par g anger før den glir ned. Anonymkode: a8f28...6ec
Minya Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Filmdrasjerte tabletter er ikke bare enklere å svelge, men de smaker heller ikke så jævlig som de uten drasjering gjør. Drasjeringen er som regel en bivoks-blanding, dette kan du se på innholdsfortegnelsen. Paracet er ikke drasjert og smaker helvete, Pinex er drasjert og smaker ingenting, i tillegg er de smale og avlange i fasongen i motsetning til originalen, og er enklere å svelge. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå