Gå til innhold

Kompensasjon etter språkreise


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Leste på tv2 nå om ungdommer som har fått igjen deler av språkreisene sine pga ulike ting som ikke har vært etter forventningene. Jeg var på en slik tur med EF for 4 år siden og forsøkte å klage på min tur. Vil ikke gå så mye inn på detaljer, men jeg hadde 3 veldig kjipe uker som kostet foreldrene mine 20 000 ++ kr. Når vi kontaktet EF fikk vi gjentatte beskjeder om at det ikke var mulig å klage eller få igjen deler av summen man har betalt. Ser jo nå at dette absolutt er mulig... Tror dere det er noe som er vits å kontakte de om nå, eller vil saken være foreldet? Jeg har fortsatt mailene jeg mottok fra de hvis det har noe å si. 
Her er link til saken til tv2; http://www.tv2.no/nyheter/9229038/
For familien min sin del er det ikke så viktig med pengene, det har tross alt gått en del år, men det er måten de håndterte problemene mine i løpet av turen og hvordan vi ble behandlet i etterkant som fortsatt føles litt sårt. 

Anonymkode: 560af...131

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altfor sent.

Anonymkode: 2fd19...265

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altfor sent.

Anonymkode: 2fd19...265

Regner med du har kilder på dette?

Anonymkode: 48143...1b7

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med du har kilder på dette?

Anonymkode: 48143...1b7

Den alminnelige foreldelsesfristen er 3 år. 

Anonymkode: ba630...30d

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...