Gå til innhold

Å binde hender (og føtter)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hva gjør jeg, eventuelt sier? Har prøvd det én gang, da ble både hender og føtter bundet til hver sin kant. Følte meg helt eksponert, men samtidig så tror jeg at jeg aldri har vært så våt noen gang. Klarer ikke røre så mye på meg der jeg ligger fast, og tenker at det må da være kjedelig? Men det er vel kanskje noe pirrende for den andre at jeg ikke kommer meg løs? Føler jeg ikke kunne bidra med noen ting i alle fall.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette.. Kanskje råd om hvordan andre gjør det? Eller om jeg skal si noe? Er ikke flink med noe dirty-talk, hater det egentlig. Trives best med å bare lage litt lyder, da de kommer ukontrollert. Er det noen som har vært bundet når de har lagt på magen? Hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært bundet og aldri hatt noe ønske om det. Det har aldri vært et tema i noen av mine forhold.

Anonymkode: 31d47...e04

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Det er pirrende å se partneren ikke komme seg løs og jeg kan gjøre hva jeg vil, og det er pirrende å være bunden og ikke komme seg løs, partner kan gjøre hva hun vil. Poenget er jo at når du ligger bundet så kan partneren gjøre hva han vil med deg. Du skal bare ligge å nyte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bli bundet enten som en åpen stjerne, eller med samlede ben og armer. Armene kan være over hodet, bena kan også være over hodet. Det man bidrar med er jo fitta (åpenbart hehe) og det at den andre tenner så sykt på å se deg bundet, jeg bidrar også med litt dirtytalk siden det er det som tenner meg mest , sier ikke så mye men noen strofer sånn at han overtar :)

Anonymkode: 1511f...28e

Skrevet

Jeg prøvde å binde en dame en gang. Var kjempegøy i fem minutter, så ble det kjedelig, for hun lå jo bare der. Naturligvis. Jeg har ikke fantasi nok, fant jeg ut! 😁

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker bondage, helst shibari og suspention. Men min bondage involverer ikke sex :)

Skrevet
25 minutter siden, kattepusen skrev:

Jeg elsker bondage, helst shibari og suspention. Men min bondage involverer ikke sex :)

Hvor gammel er du? Det har jeg alltid lurt på. 

Siden det virker som vi har en tenning til felles her. Bortsett fra jeg ikke har opplevd det nok og er like åpen 

Skrevet
1 minutt siden, Nmtt skrev:

Hvor gammel er du? Det har jeg alltid lurt på. 

Siden det virker som vi har en tenning til felles her. Bortsett fra jeg ikke har opplevd det nok og er like åpen 

Jeg 36 :)

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
4 timer siden, lali skrev:

Hei!

Hva gjør jeg, eventuelt sier? Har prøvd det én gang, da ble både hender og føtter bundet til hver sin kant. Følte meg helt eksponert, men samtidig så tror jeg at jeg aldri har vært så våt noen gang. Klarer ikke røre så mye på meg der jeg ligger fast, og tenker at det må da være kjedelig? Men det er vel kanskje noe pirrende for den andre at jeg ikke kommer meg løs? Føler jeg ikke kunne bidra med noen ting i alle fall.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette.. Kanskje råd om hvordan andre gjør det? Eller om jeg skal si noe? Er ikke flink med noe dirty-talk, hater det egentlig. Trives best med å bare lage litt lyder, da de kommer ukontrollert. Er det noen som har vært bundet når de har lagt på magen? Hvordan var det?

Hos oss er det helt normalt at jeg binder henne. Det er primært etter hennes ønske som jeg gledelig følger. Hvordan man binder noen kan varieres i uendelig mange stillinger. Søk på bondage positions da finner du mange ideer. Du trenger ikke si eller gjøre noe spesielt, bare være deg selv og stole på partneren din. Husk å ha avtalt "stopp ord". 5e15974a48e143b196d9cbbd6ddf4d51.png.c77695ccf80fa9044a268a2de557ebba.png

Dette er en av mine favoritter.

Gjest Andrea93
Skrevet

Ikke tenk for mye på at du må "bidra" med noe! Dersom dere leker med bondage, går jeg ut fra at det tenner partneren din også. 
(Dessuten - selv om armer/bein er bundet, kan man jo f.eks. fremdeles utføre oralsex.) Slapp av og nyt det! Jeg syns noe av det beste med bondage er nettopp å skrive fra seg ansvaret litt og bare nyte. 
Her i huset er vi veldig glad i spreaderen vår (som vist på bildet postet over). Selv om jeg ikke kan gjøre noe som helst derfra, blir partneren min spinnvill bare av utsikten og hvor eksponert alt er. Tror det er en stilling som vil appellere til de fleste menn, enten de er spesielt opptatt av bondage eller ei. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok litt for praktisk til å se verdien av dette. Tau er til å klatre med eller andre praktiske formål. Om jeg vil dama skal ligge i en stjerne ber jeg henne om å gjøre dette. "Tvang" blir litt for falskt for meg og kun unødvendig bruk av tid. Ikke la mitt A4-format ødelegge da :laugh:

Anonymkode: ed2ed...ee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...