Gå til innhold

..han var utro mot svigersøstere ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 mannen min er fremdeles "kompis "og stopper og slår av en prat med eks svoger og hora han forlot kona si for.

blir kvalm , og mener at mannen min heller burde "banket" fyren..  

Jeg kjenner ikke horebukken, men mener at når man gjør slikt er man mindre verd som menneske.. skuffet over gubben min.. vi kunne bare ignorert dette paret og kost oss i byen..

 

Anonymkode: 9f486...1e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, NotNaomi skrev:

Kan du bli mer vulgær i måten å uttrykke deg på?

Usikker... noen tips.. for jeg syns å være i nærheten av  eksen til sivigerinna mi er vulgært! Så om du har noen forslag til hvordan jeg skal ordlegge meg når jeg konfronterer han med dette blir jeg urolig takknemlig ;) 

Anonymkode: 9f486...1e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Sorry. Har ingen tips. Det som kommer ut i ord er tanker. Klarer ikke sånn vulgaritet jeg. Beklager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir faktisk litt for dumt. Du kjenner ikke mannen, og du var tydeligvis ikke der når han hadde et forhold til din svigerinne. Jeg stemmer for at du holder deg unna hele situasjonen både i forhold til din mann og hans tidligere svoger - og så kan du vurdere å gå litt inn i deg selv før du fortsetter å møte verden like dømmende og like svart/hvitt. 

 

God sommer. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Dette blir faktisk litt for dumt. Du kjenner ikke mannen, og du var tydeligvis ikke der når han hadde et forhold til din svigerinne. Jeg stemmer for at du holder deg unna hele situasjonen både i forhold til din mann og hans tidligere svoger - og så kan du vurdere å gå litt inn i deg selv før du fortsetter å møte verden like dømmende og like svart/hvitt. 

 

God sommer. 

Jeg vet han var utro en stund før han slapp bomba.. viktig å teste gresset før man forlater beite man er på.. 

jeg VET at svigermor unngår han.

jeg vet (av andre kollegaer) at svigerinna var helt knust! 

Og av sistnevte grunn bør horebukken og tispa være som luft for min mann .. man gidder ikke å prate med slikt avskum en lørdags ettermiddag..

 

Anonymkode: 9f486...1e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet han var utro en stund før han slapp bomba.. viktig å teste gresset før man forlater beite man er på.. 

jeg VET at svigermor unngår han.

jeg vet (av andre kollegaer) at svigerinna var helt knust! 

Og av sistnevte grunn bør horebukken og tispa være som luft for min mann .. man gidder ikke å prate med slikt avskum en lørdags ettermiddag..

 

Anonymkode: 9f486...1e2

Du er faktisk helt latterlig. 

Språkbruken din alene passer seg rett og slett ikke - spesielt når alt du "har hørt" er fra andre mennesker utenom situasjonen som oppsto mellom han og hans daværende kone. 

Virkelig; jeg håper du revurderer måten du både prater på og måten du tenker om andre på. 

Dette er dårlig skjult som at du bryr deg om din svigersøster (selv om du ikke sier noe om hva hun tenker) når det i realiteten kun handler om deg og ditt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg håper mannen din finner seg noe bedre akkurat som svogeren gjorde! 

Anonymkode: ff79e...dee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg håper mannen din finner seg noe bedre akkurat som svogeren gjorde! 

Anonymkode: ff79e...dee

Vet du- jeg syns ikke at utroskap er greit, og når en i familien opplever dette så viser man såpass med respekt at man dropper å henge med slike..

 

Om mannen min har samme oppfatning som deg trenger han ikke forlate meg ;) fikser det helt fint selv.. 

jeg omgås ikke barn av den onde selv - og eks -svoger er akkurat dette ..

Anonymkode: 9f486...1e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som var utro er altså eksmannen til din manns søster?

Jeg er helt enig med deg, han burde helt klart ta avstand. Men det tok litt tid å forstå hva du mente med all banningen blandet inn i teksten.

Anonymkode: de8be...694

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som var utro er altså eksmannen til din manns søster?

Jeg er helt enig med deg, han burde helt klart ta avstand. Men det tok litt tid å forstå hva du mente med all banningen blandet inn i teksten.

Anonymkode: de8be...694

Stemmer .. 

Anonymkode: 9f486...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eikenøtt skrev:

Dette blir faktisk litt for dumt. Du kjenner ikke mannen, og du var tydeligvis ikke der når han hadde et forhold til din svigerinne. Jeg stemmer for at du holder deg unna hele situasjonen både i forhold til din mann og hans tidligere svoger - og så kan du vurdere å gå litt inn i deg selv før du fortsetter å møte verden like dømmende og like svart/hvitt. 

 

God sommer. 

Folk som er utro fortjener ikke et bra liv og burde bli spyttet på. Sånne folk er bare søppel og dritt. De ødelegger folk psykisk med oppførselen sin, i mange tilfeller ender det med selvmord. Tenk litt på den, å være ansvarlig for en annen persons død. 

Som i denne musikkvideoen: 

 

Anonymkode: b0da1...5ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som er utro fortjener ikke et bra liv og burde bli spyttet på. Sånne folk er bare søppel og dritt. De ødelegger folk psykisk med oppførselen sin, i mange tilfeller ender det med selvmord. Tenk litt på den, å være ansvarlig for en annen persons død. 

Som i denne musikkvideoen: 

 

Anonymkode: b0da1...5ec

Å herrejesus du kan ikke ha det godt med deg selv! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Å herrejesus du kan ikke ha det godt med deg selv! 

Hva mener du? Det er jo fakta. Utroskap ødelegger liv. Og hvorfor skal man ha omgang med folk som oppfører seg så bedritent mot andre? Jeg klarer ikke ha venner som jeg vet har vært utro. de gjør meg kvalm.

Anonymkode: b0da1...5ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Det er jo fakta. Utroskap ødelegger liv. Og hvorfor skal man ha omgang med folk som oppfører seg så bedritent mot andre? Jeg klarer ikke ha venner som jeg vet har vært utro. de gjør meg kvalm.

Anonymkode: b0da1...5ec

Jeg mener at du tar langt på vei og fyrer deg selv opp for en situasjon du til syvende og sist ikke vet noe som helst om. Utroskap kan være kjempetungt for de som opplever det - for all del. Men du retter et unødig sinne mot noen du ikke kjenner.

Til syvende og sist er dette en sak mellom din svigersøster og hennes eksmann. Ikke din mann, ikke deg, ikke din svigermor eller svigersøsters tidligere kollegaer. 

Kun hun og han. 

Livssituasjoner rundt har også noe å si. Hvor lenge var de sammen, har de barn, har hun gjort noe du ikke får vite om osv osv. 

Du kan velge å ikke være venn med hvem enn du vil - men du kan ikke velge hvem andre skal være venn med. Du kan velge hva du mener er utilgivelig - men du kan ikke diktere hva andre ikke skal tilgi. 

Det er ikke slik at fordi a ikke liker b skal ingen andre heller like b - det er du for gammel for. 

 

Det var mitt siste ord i saken. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 mannen min er fremdeles "kompis "og stopper og slår av en prat med eks svoger og hora han forlot kona si for.

blir kvalm , og mener at mannen min heller burde "banket" fyren..  

Jeg kjenner ikke horebukken, men mener at når man gjør slikt er man mindre verd som menneske.. skuffet over gubben min.. vi kunne bare ignorert dette paret og kost oss i byen..

 

Anonymkode: 9f486...1e2

Jeg opplevde at mannen min var utro mot meg, jeg var helt knust, og orket egentlig ikke at min familie og mine nærmeste skulle prate med han og henne, eller være i nærheten. Det var vondt når vedk (en i min nær familie) syntes ikke at det var noe han skulle bry seg med. Det  var vondt når vedk ikke så smerten min og tårene mine. 

Poenget mitt er at jeg hadde satt stor pris på om min familie ikke bare ignorerte han og henne, men også sa noen sannhets ord. 

Vet dere hvorfor folk er utro, fordi de til syvende og sist, ikke taper noe, folk blander seg ikke, og da kan han kose seg og leve livet, mens en stakkars sitter hjemme og slutter å leve. Dette mener jeg kun ift utroskap, der folk ryddig går fra hverandre, den er jeg for, selv om det også er vondt. Smertene er helt annerledes med utroskap. 

Jeg ville ihvertfall ha satt pris på om du skjelte han ut, om det ble en slik situasjon, uten spesielt å oppsøke han. 

For en drittsekk, håper han aldri opplever lykke. Sorry, jeg vet jeg er lang utenfor, men jeg gjenopplever  sorgen, når jeg hører om andre også. 

Anonymkode: ab14c...e00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Eikenøtt skrev:

Jeg mener at du tar langt på vei og fyrer deg selv opp for en situasjon du til syvende og sist ikke vet noe som helst om. Utroskap kan være kjempetungt for de som opplever det - for all del. Men du retter et unødig sinne mot noen du ikke kjenner.

Til syvende og sist er dette en sak mellom din svigersøster og hennes eksmann. Ikke din mann, ikke deg, ikke din svigermor eller svigersøsters tidligere kollegaer. 

Kun hun og han. 

Livssituasjoner rundt har også noe å si. Hvor lenge var de sammen, har de barn, har hun gjort noe du ikke får vite om osv osv. 

Du kan velge å ikke være venn med hvem enn du vil - men du kan ikke velge hvem andre skal være venn med. Du kan velge hva du mener er utilgivelig - men du kan ikke diktere hva andre ikke skal tilgi. 

Det er ikke slik at fordi a ikke liker b skal ingen andre heller like b - det er du for gammel for. 

 

Det var mitt siste ord i saken. 

Ts her.. 

den du siterer er en annen ab, så tydeligvis er det folk som forstår hvor grusomt utroskap er ..

Anonymkode: 9f486...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde at mannen min var utro mot meg, jeg var helt knust, og orket egentlig ikke at min familie og mine nærmeste skulle prate med han og henne, eller være i nærheten. Det var vondt når vedk (en i min nær familie) syntes ikke at det var noe han skulle bry seg med. Det  var vondt når vedk ikke så smerten min og tårene mine. 

Poenget mitt er at jeg hadde satt stor pris på om min familie ikke bare ignorerte han og henne, men også sa noen sannhets ord. 

Vet dere hvorfor folk er utro, fordi de til syvende og sist, ikke taper noe, folk blander seg ikke, og da kan han kose seg og leve livet, mens en stakkars sitter hjemme og slutter å leve. Dette mener jeg kun ift utroskap, der folk ryddig går fra hverandre, den er jeg for, selv om det også er vondt. Smertene er helt annerledes med utroskap. 

Jeg ville ihvertfall ha satt pris på om du skjelte han ut, om det ble en slik situasjon, uten spesielt å oppsøke han. 

For en drittsekk, håper han aldri opplever lykke. Sorry, jeg vet jeg er lang utenfor, men jeg gjenopplever  sorgen, når jeg hører om andre også. 

Anonymkode: ab14c...e00

Klem til deg! Utroskap er så vondt.

Anonymkode: 9f486...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er da virkelig ikke hore. 

Anonymkode: e91ad...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...